Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De jeg spiller med spiller som regel assault med medpacks :p Alt annet blir for kjedelig, men jeg hater ikke på de som camper på et sted de VET de får kills. Det er bare en ny utfordring, noe jeg liker.

 

 

Men så er jeg en liten tryhard.

tjo1DEH.jpg

 

Bildet er venstre er en konto med 479h 49m på.

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt sikker en ny konto kun for å skryte.

Derimot er jeg usikker på hvordan du klarer å få så mange Win/loss. Bare rent teknisk så er det 100 % umulig å få så god ratio, da man så ofte får et automatisk tap av å joine en ny kamp som er nesten slutt. ​Blir jo plassert på tapende laget som regel også, om kampen er nær slutten eller ei.

 

Men kanskje om man fortsatte å spille i timesvis med en gang man kom seg på et vinnende lag, så kan man jo få win etter win. Eller at man er en dårlig spill som går ut av spillet før det er slutt.

Ratio blir rundt 1 uansett hva som skjer. Og det er bare om jeg faktisk gjør det så ekstremt bra at jeg kan forandre hele kampen selv. For ellers vil statistikken tilsi at jeg skal ha under 1 i ratio. Ratio 8 derimot... Det hørtes skeptisk ut.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Normalen (gjennomsnittet) er garantert 1,00.

Nei, men det er nok veldig nært 1.00. Det er nemlig ikke alltid like mange spillere på hvert lag, og dersom det er et ulikt antall spillere er det som regel det vinnende laget som har en eller to spillers overvekt. Når dette skjer vil gjennomsnittlig w/l ratio øke siden man har flere vinnere enn tapere... Så jeg tror snittet er på ca 1.008 eller deromkring. :) Endret av Sencured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...