OscarMike1 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Dice snakker jo om sine "Battlefield moments". For meg er ikke en seier et slikt øyeblikk, med mindre det står om få tickets igjen. Å ratte rundt i en jeep og dodge skudd fra en T90 har ingenting å si for samspill og taktikk, men utrolig morsomt 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Tidenes beste runde på TDM Noshahr Canals, med 47 kills og 2 deaths. Jeg var sniper jeg satt ikke kranen, da det var mot reglene. Alt jeg gjorde var å spille ærlig, plutselig blir jeg kicka... Hva skjer med at folk er så drittsekker og banner deg fordi du har en god dag? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Fordi man cheater. /s Har skjedd med meg de siste dagene nå, på en server jeg spiller mye på. Er flere spots man kan lure seg opp i (Karkand) og har blitt anklaget for glitching/cheating, men ikke av admins siden jeg har klokket nærmere 100 timer på serveren og de vet hvem jeg er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) De jeg spiller med spiller som regel assault med medpacks Alt annet blir for kjedelig, men jeg hater ikke på de som camper på et sted de VET de får kills. Det er bare en ny utfordring, noe jeg liker. Men så er jeg en liten tryhard. Bildet er venstre er en konto med 479h 49m på. Endret 31. august 2013 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Og bilde til høyre er? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Helt sikker en ny konto kun for å skryte. Derimot er jeg usikker på hvordan du klarer å få så mange Win/loss. Bare rent teknisk så er det 100 % umulig å få så god ratio, da man så ofte får et automatisk tap av å joine en ny kamp som er nesten slutt. Blir jo plassert på tapende laget som regel også, om kampen er nær slutten eller ei. Men kanskje om man fortsatte å spille i timesvis med en gang man kom seg på et vinnende lag, så kan man jo få win etter win. Eller at man er en dårlig spill som går ut av spillet før det er slutt.Ratio blir rundt 1 uansett hva som skjer. Og det er bare om jeg faktisk gjør det så ekstremt bra at jeg kan forandre hele kampen selv. For ellers vil statistikken tilsi at jeg skal ha under 1 i ratio. Ratio 8 derimot... Det hørtes skeptisk ut. Endret 31. august 2013 av Andrull Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Har 0.95 W/L jeg, er det normalen det? SPM har gått fra noe og 200 til 560 etter at jeg begynte å spille support/assault religiøst på en Rush only server. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 For at noen skal ha positiv, så må vel noen ha negativ? 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Bikket 1000 smørklatter med ACB-90 i kveld, rimelig happy Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Her går det eksklusivt i assault, ja... Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Juppetijupp Ett lag bør bestå av 2 medics. Kjempe fordel hvis laget er i fronten meste parten av tiden. Scoren hagler jo inn med assault/medic Nesten blitt en såkalt shitbucket http://www.youtube.com/watch?v=kr8hf_JXuhk Endret 31. august 2013 av jetzbullet Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 For at noen skal ha positiv, så må vel noen ha negativ? Joda, men det trenger ikke være så mange Er sikkert en freakish matematisk formel som beviser teoretiske max-prosenten som kan ha positiv Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Har 0.95 W/L jeg, er det normalen det? SPM har gått fra noe og 200 til 560 etter at jeg begynte å spille support/assault religiøst på en Rush only server. Normalen (gjennomsnittet) er garantert 1,00. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Normalen (gjennomsnittet) er garantert 1,00.Nei, men det er nok veldig nært 1.00. Det er nemlig ikke alltid like mange spillere på hvert lag, og dersom det er et ulikt antall spillere er det som regel det vinnende laget som har en eller to spillers overvekt. Når dette skjer vil gjennomsnittlig w/l ratio øke siden man har flere vinnere enn tapere... Så jeg tror snittet er på ca 1.008 eller deromkring. Endret 31. august 2013 av Sencured 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Synes tendensene er at det tapende laget mister spillere, nærmest på en logaritmisk skala mot slutten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Helt sikker en ny konto kun for å skryte. Jepp Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Bruker AN-94 nå, må si det er en meget god erstatter for m16 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Sitter folk med øredøvende musikk på øran når de spiller og driter i minimap eller? Skulle nesten tro det iflg den videoen der. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Oh dayum! Jeg har ikke drept noen med defib.. Det er mitt nye oppdrag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå