Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som er så galt med å campe? Folk må da få lov til å spille som dem vil.

Jeg har for mye makk i røven, så jeg klarer ikke å bare ligge en plass, men visst andre vil det, så må de gjerne gjøre det for min del.

Er så kjedelig å tape når folk bare camper =/

Lenke til kommentar

Nei-nei , da må man bare tilpasse seg.

Ta de ut med en granatkaster ol.

Ta de ut? Regner med han mener at laget man selv på camper. Det absolutt verste i CQ er når man havner på et lag med kron-idioter hvor over halvparten står og camper på balkongen i midten av Ziba Tower mens resten av laget slåss en fullstendig håpløs camp mot dobbelt så mange rundt ethvert flagg. Blir egentlig mer forbannet av sånt enn av en og annen som åpenlyst jukser.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Betalte flerefoldige hundre kroner for dette spillet og da driter jeg i hva alle andre synes, jeg vil ha det gøy. Sitter meg ofte i ett lite hjørne eller i en bygning og camper jeg. Heldigvis på ett nokså høyt trafikkert område, om ikke hadde det blitt kjedelig.

Hat på meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Betalte flerefoldige hundre kroner for dette spillet og da driter jeg i hva alle andre synes, jeg vil ha det gøy. Sitter meg ofte i ett lite hjørne eller i en bygning og camper jeg. Heldigvis på ett nokså høyt trafikkert område, om ikke hadde det blitt kjedelig.

Hat på meg.

Ingen som kan bestemme over hvordan du skal spille. Men eg mener at det ikke finnes verre enn å komme inn i Conquest med ingen flagg, nesten hele laget står i spawn og ikke prøver en gang. Det er lite moro

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er lite moro

Det er lite moro. Personlig finner jeg aldri på å campe/snipe med mindre resten av laget gjør det såpass godt uten meg at jeg uansett ikke trenger å gjøre noe --- da står jeg gjerne litt bak og kokkelurer, eller flyr jet eller gjør noe annet som jeg vet jeg ikke er flink til.

Lenke til kommentar

Det jeg synes er skikkelig gøy må være teamwork!.

Platoonen er jeg er med i (NFN), trives best i fronten. Kjenne at hjertet er på vei ut av kroppen fordi det banker så jævlig!.

Flanke FI, ta poster, planlegge neste angrep, rykke frem, få campers-smør på kniven as we go. Alt dette basert på lagspill med mic.

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Man spiller for å vinne, og vinne gjør man rett og slett ikke ved å campe i BF3 Public.

Da er det bare å komme seg så kjapt som mulig rundt og cappe flagg så mye som mulig!

Det er faktisk veldig mange (meg selv inkludert) som spiller bare for å ha det gøy, og ikke bryr seg så mye om man vinner eller taper - og det er da sånn det bør være? Har man det gøy er det ikke så nøye med resten... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

JEG spiller for å vinne, og vinne gjør JEG rett og slett ikke ved å campe i BF3 Public.

Da er det bare å komme seg så kjapt som mulig rundt og cappe flagg så mye som mulig!

Rettet innlegget ditt litt, vist det på død å liv bare skal spilles for å vinne, så er vell ikke public plassen for deg uansett? Clan matcher burde vell være mer tingen.

Så lenge du selv har det kjekt uansett spill stil så er det bare å fortsette med hva du holder på med, er vell ingen som hiver inn 11 tusen +- en hel del penger i gaming riggen sin, for å så bli fortalt av andre hvordan man "skal" spille.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Om man vinner eller taper har ingenting å si for min del.

Om man starter med 500 tickets og det er 10-10 igjen på slutten er det klart det er gøy å vinne.. Men alt i alt spiller jeg for å ha det gøy :) Som regel betyr det å prøve å se kul ut i jet, eller skyte etter snipere. Kanskje et objektive eller to.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...