Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derfor er det like griet å ikke prøve det. Og jeg vil dessuten IKKE ha en TN-skjerm igjen. BF-spillene har forøvrig meget god lyd hvis man har et godt lydkort (og gode øretelefoner). Man får med seg veldig mye info om hvor fi er rundt seg hvis man hører etter.

Lenke til kommentar

Min 60hz er 1200x1600 , like den mye mer en 1920x1080.

Kjøpte den bare for å teste og den var 2000 i rabatt hos komplett.

 

Vi burde vel kjøpe oss 27-30" 2560x1600 eller 3840x2160 men da blir FPS så lav.

 

Mitt 690 på full settings detter ofte ned i 80 FPS når 10 bomber går av mens et fly faller i hodet mitt samtidig som en tank skyter på meg mens jeg kaster en granat.

Lenke til kommentar

Nei har 1920x1080 120hz.

 

Likte ikke å gå ned til 1080 , du har iallefall 1600 etter X

Drøm :love:

Nå bruker jeg 200K i året på foldingservere, da kunne jeg vel kostet på meg en ny skjerm , men det er så slitsomt å pakke opp og sette opp.

#latskap

Finnes fortsatt ikke en monitor på mere enn 1080P som har 120Hz. Skal du ha høyere oppløsning så må du nøye deg med 60Hz.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på 120Hz skjermer så har jeg en 1600p skjerm og kan dessverre ikke bevege meg tilbake til 1200p/1080p, noen som har testet http://www.ebay.com/itm/New-YAMAKASI-Catleap-Q270-2B-Extreme-OC-120Hz-IPS-1440p-Monitor-Free-Shipping-/111051274052?

 

Har lest endel om disse siden jeg også grøsser på ryggen når jeg hører 1080p og TN, men gjerne skulle prøvd 120Hz.

 

Nå er jo dette paneler som kjøres overklokket, så man kan ikke garantere hvor lenge det virker - men jevnt over er visstnok kvaliteten rimelig god. - Men det er jo en god del jobb å sende tilbake hvis det skjer noe .... (og bare ett års garanti)

 

Ellers så er det ikke A-paneler som brukes, så mange mener det er verdt det å betale ekstra for modellen med ZeroPixel garanti (Den eneste forskjellen er selvsagt at produsenten har inspisert den og sjekket at alle pixlene virker).

Lenke til kommentar

Nå har disse Catleap'ene vært ute lenge. Noen som har noe svar på hvorfor produsenter som Asus og Samsung ikke tilbyr noe tilsvarende?

 

Nå har visst disse skjermene ganske så høy inputlag, så vinninga går opp i spinninga med 120hz på disse skjermene. Sier iallefall de lærde. Det er grunnen for at ikkje jeg har det enda. Hadde det faktisk vært jævelig bra, så hadde "alle" hatt det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...