Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ble kicket i går av en helt merkelig grunn. Var på en Spansk Rush server. Han som var Admin er nummer 28 i Verden på score. På andre punktet fikk defenders tanks som han toknmed en gang. Han gikk fra 10-7 til 35-7 på et øyeblikk. Da bestemte min spuad for å ta ut denne tanksen så byttet til engineer. Han kicket oss med en gang vi sprengte tanksen hans, for en idiot.

Lenke til kommentar

Skulle vært en rapport knapp for servere å. Spillte en TDM match på en server hvor ikke shotgun var lov, gjett en gang hvem som sprang rundt med shotgun? Jo Admin himself. Finnes også en flust av boosting servere med flagrun only som ikke fortjener livetsrett

Lenke til kommentar

Lei egen server (vet brigaden gjør dette), eller bare finn en liten samling ok servere og legg i favorittene. Webhallen f.eks har ei grei samling, og det finnes endel ok britiske servere.

Jeg har egentlig aldri hatt noen problemer med admins eller dårlige servere i bf3, men vi kjørte forsåvidt egne servere i store deler av de 18månedene etter release.

Lenke til kommentar

BF4 koster jo faktisk litt mer enn dette i følge den lille stemmen i hodet mitt som sier at jeg må bygge meg en ny PC i høst..

Eneste som kanskje trenger oppgradering er skjermkortet. Prossesoren du har duger mere enn nok i mange år til. Kunne jo ha sett om du fant et til 570 på bruktmarkedet så har du ytelse nok i massevis :)

Lenke til kommentar

120hz-skjerm.

Kommer aldri til å ha 60 igjen.

Har en 60 i utvidet skrivebord, musepekeren lagger i forhold når jeg drar den over på den skjermen.

Det er ikke verdt å surfe på internett engang på 60hz.

Man burde teste det, for da kommer man ikke til å kjøpe 60 igjen.

Samme som med eget lydkort og hotetelefoner til 2-3K

Plutselig hører man lyder man ikke visste var i spillet , da blir BF3 sånn det var ment å oppleves.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...