Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Flere ganger de siste to ukene så har hele runden blitt ødelagt av helikopter-teams som bare hoverer utenfor rekkevidde med xrayvision og dominerer fullstendig. - Hvis du ikke har noen ok piloter på laget så er det helt umulig å få gjort noe med, ofte utenfor igla-rekkevidde.

 

Noen som har merket det samme? - Vet ikke helt hva man kunne gjort med det uten å ødelegge for de som spiller normalt heller....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor ble BF2 heltene fra? http://www.youtube.com/watch?v=wqfQDhpKZyM

Edit,riktig versjon

De sluttet tidlig. DICE kom med en patch som fjernet dolphin diving. Dette gjorde spillet mindre kompetitivt da de satt ned skillcappen. Flere proffe inf-spillere sluttet å spille BF2 etter det. DICE har utrolig nok laget et emblem som er et minne om gamledager hvor dolphin diving var en del av spillestilen.

 

xp1_dtb015.png

Lenke til kommentar

Flere ganger de siste to ukene så har hele runden blitt ødelagt av helikopter-teams som bare hoverer utenfor rekkevidde med xrayvision og dominerer fullstendig. - Hvis du ikke har noen ok piloter på laget så er det helt umulig å få gjort noe med, ofte utenfor igla-rekkevidde.

 

Noen som har merket det samme? - Vet ikke helt hva man kunne gjort med det uten å ødelegge for de som spiller normalt heller....

Prøvde å spille litt på de nye kartene. Håpet på at det var tanks only og mindre kjøretøy. Men neida, der var det en person i et helikopter som brukte TV-missil fra mainbase, drepte absolutt alle.

Lenke til kommentar

De sluttet tidlig. DICE kom med en patch som fjernet dolphin diving. Dette gjorde spillet mindre kompetitivt da de satt ned skillcappen. Flere proffe inf-spillere sluttet å spille BF2 etter det. DICE har utrolig nok laget et emblem som er et minne om gamledager hvor dolphin diving var en del av spillestilen.

 

xp1_dtb015.png

Haha, ja husker gode gamle dager hvor alle bare styrtet ned på gulvet og likevel opprettholdt 100% aim! Var utrolig lame og er egentlig glad for at BF ble kvitt det. Får meg også til å tenke på det såkalte "leave join"! Burde vel også presisert at det som virkelig er verdt å huske fra denne videoen starter fra 05:33. Alt foran det er i praksis søppel, men så bare klaffer alt: Herlige sekvenser, herlig editing og 100% passende soundtrack! Denne sekvensen gir meg lyst til å reininstallere BF for å spille "Dalian Plant" hver gang jeg ser den! Beste BF video så langt!

Lenke til kommentar

Hei, har oppgradert pc'en i dag og har installert bf3 på nytt. Kjører nå i7-477k og gtx 770 osv.

 

Dette er forsåvidt ikke et nytt problem, det er bare noe som er smått irriterende. Jeg kjører spillet på ganske høy fps med ultra (50-100fps). Det gjorde jeg også på mitt gamle oppsett. Da skrudde jeg ned til Medium og jeg fikk ikke noe lagg i det hele tatt.

 

Nå som jeg driver å tester med ultra\high settings igjen får jeg samme type lagg. Ikke noe som er lett å se, men det er noe som stutter, sånn at jeg blir dårligere i action. Vet ikke helt om jeg kan kalle det lagg en gang. Men jeg blir MYE bedre til å treffe\aime osv med lave settings.

 

Noen erfaringer?

 

Nå vet jeg ikke om du har 60 eller 120 Hz skjerm, men grunnen til at du får bedre aim med lavere innstilling er pga du får mer stabil FPS enn med høy innstilling. Har du overklokket prosessoren? Hvis ikke så kan det hjelpe veldig mye på å få en mer stabil FPS pga BF3 er veldig CPU-krevende.

Lenke til kommentar

Har en 27" tommer Asus skjerm. Kjører på 2560x1440 oppløsning. Det kan godt være, for aimen blir bedre desto lavere instillingene blir. Men skulle tro at i7-4770k og gtx770 skulle klare å drive spillet en god del bedre enn min gamle i7-920 og gtx570.

 

Jeg har planer om å overklokke cpuen etter hvert.

Lenke til kommentar

Prøvde å spille litt på de nye kartene. Håpet på at det var tanks only og mindre kjøretøy. Men neida, der var det en person i et helikopter som brukte TV-missil fra mainbase, drepte absolutt alle.

Muligens det største problemet med spillet er for mange kjøretøy. Frustrerende når man har en på motstander laget som gjør nada utenom å drepe fra heli hele runden. Tre siste rundene har laget mitt blitt presst tilbake i spawn og man blir spawnkillet helen runden. Er det forresten noe team balancing på Bf3? Virker helt fraværende. Har vært med at motstanderen har 15-20 stk lvl 100 men vi har low lvls

Lenke til kommentar

Burde vært flere inf and tank-only servere. (Ikke luft)

 

Noen som vet om det fins en plug-in for dette til Procon?

No-vehicle plug-in som vi bruker tar alt av kjøretøy (tilogmed Mortar :p)

 

 

... Er det forresten noe team balancing på Bf3? Virker helt fraværende. Har vært med at motstanderen har 15-20 stk lvl 100 men vi har low lvls

 

Ja, er flere servere som kjører Autobalance. Hjelper jo med å ha like mange på begge sider. Ulempen er hvis du skal spille med folk, så blir du konstant flyttet på motstanderlaget.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

De fleste serverne jeg er borti har autobalance, er bare litt kjipt når det er flere level 100 på det ene laget og mange som er 30 og under på det andre. Da er det litt ensidig enkelte ganger.

Vært flere runder nå de siste dagene hvor dette har skjedd. Man merker god forskjell fra en som er lvl 100 kontra lvl 15.. i går når hele laget mitt ble spawnkillet på sto det 3 tankser og et fly rett utenfor spawnen. Kom ingen vei... Synes det er helt unødvendig å stå i spawnen til det andre laget. En ting eg også har merket er at det aldri er jevne kamper. Er alltid et av lagene som er helt overlegne

Lenke til kommentar

Den der =GwG=-serveren er den eneste akkurat nå som har over 30 spillere, såvidt jeg kan se. End Game-only er kanskje ikke så etterspurt? Mange servere har EG inkludert i map rotation, så det bør ikke være noe problem å til enhver tid finne en eller annen server som kjører EG. Det er kanskje litt synd, for EG-kartene er ikke så dumme, men de fleste foretrekker nok vanilla og B2K.

Klassisk Hardcore-servere med conquest large er generelt er ikke så etterspurt. Spiller ingen rolle om det er End Game eller map rotation. Finnes omtrent ikke noe utvalg å velge i.

Lenke til kommentar

Vært flere runder nå de siste dagene hvor dette har skjedd. Man merker god forskjell fra en som er lvl 100 kontra lvl 15.. i går når hele laget mitt ble spawnkillet på sto det 3 tankser og et fly rett utenfor spawnen. Kom ingen vei... Synes det er helt unødvendig å stå i spawnen til det andre laget. En ting eg også har merket er at det aldri er jevne kamper. Er alltid et av lagene som er helt overlegne

Opplever dette mye om dagen selv. Nå er jeg ikke akkurat proff selv, men heller ingen nybegynner på noen måte. Men det å ha en hel haug med nye folk som har kjøpt Humble Bundle på laget, mot folk som er 80, 90 og ja 100 på det motsatte laget er helt hinsides. :p

Lenke til kommentar

Opplever dette mye om dagen selv. Nå er jeg ikke akkurat proff selv, men heller ingen nybegynner på noen måte. Men det å ha en hel haug med nye folk som har kjøpt Humble Bundle på laget, mot folk som er 80, 90 og ja 100 på det motsatte laget er helt hinsides.

 

Blir fort veldig kjedelig om det skjer opptil flere ganger for dagen, men er ingenting å gjøre med.

Lenke til kommentar

Haha, typisk dice logikk -.- Syns de endrer ting frem og tilbake hele tiden..

 

De er tydeligvis glad i mortar(d)s. I BF4 skal man kunne sette opp mortar(d) og fjernstyre den. Så se opp for flere camper noobs med fjernkontrollen fremme.. Lurer på hvordan de blir synlige på kartet?

Det kommer til å regne mortar strikes i BF4...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...