Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What? Beklager jeg misforstod.

 

Kan du nevne navnet på 2-3 høyt befolkede servere med Endgame, Punkbuster, Ranked og Hardcore? 45 spillere eller mer.

 

Mest bare nysgjerrig fordi jeg lenge har hatt problem med å finne servere.

 

For øyeblikket finner jeg kun "=GwG= | Mixed Maps Endgame | Hardcore" med 48 spillere.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Det man må gjøre er å kun søke etter befolkede servere. Av en eller annen idiotisk grunn kan Battlelog finne på å vise deg 2-3 befolkede servere og 20 tomme servere dersom du ikke filtrerer disse bort først. Søker du f. eks. bare etter servere med 0-10 ledige plasser, finner du mange. I skrivende stund med nevnte filter så finner jeg 80-90 HC-servere med over 50% belegg, og det gjelder kun servere i 12 europeiske land (USA, Asia, Russland, Spania osv. har jeg ekskludert pga. ping/hacks). I tillegg, når du har fått opp søkeresultatene, må du scrolle helt ned på siden slik at enda flere servere dukker opp. Men dersom jeg bare skal ha servere med End Game får jeg kun opp 4 servere, siden Battlelog tilsynelatende tolker dette som at jeg bare vil ha servere som kjører kun End Game. Disse er få.

 

Battlelog sin server browser er en tragedie. For å få relevante resultater må man legge inn masse filtre, og disse resetter seg selv hele tiden.

 

Tips: Legg til mange av disse serverene i Favorites, så slipper du kanskje å søke flere ganger. Jeg legger ukritisk til masse servere i Favorites, og så tar jeg heller og fjerner de jeg ikke liker senere etter at jeg har testet dem ut.

Lenke til kommentar

Er så irriterende. Jeg finner ikke servere. Og jeg lurer på om de eksisterer. Ja jeg skroller helt ned på siden. Ja jeg søker kun etter servere med 1-10 ledige plasser. Ja jeg har lagt til servere i favoritter, problemet er at halvparten av de serverne er tomme/døde og resterende er servere med mindre ønskede settings.

 

Så mindre snakk om søkevalg, hvis det finnes befolkede hardcore servere for Endgame, kom med navnene. Eneste aktuelle serveren som jeg kan finne er "=GwG= | Mixed Maps Endgame | Hardcore".

 

Av en eller annen absurd grunn er det en tendens at navnesøk gir resultater vanlige søk ikke gir.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Så mindre snakk om søkevalg, hvis det finnes befolkede hardcore servere for Endgame, kom med navnene. Eneste aktuelle serveren som jeg kan finne er "=GwG= | Mixed Maps Endgame | Hardcore".

Prøv å trykk på denne linken: http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/?post-check-sum=c9689409b4&filtered=1&expand=1&gameexpansions=16384&useLocation=1&q=&gamepresets=2&premium=-1&ranked=1&punkbuster=1&mapRotation=-1&modeRotation=-1&password=-1&slots=16&slots=1&slots=2&settings=&regions=&country=no%7Cgb%7Cdk%7Cbe%7Cat%7Cse%7Cde%7Cfi%7Cpl%7Cfr%7Cnl%7Cch

 

Hvor mange servere får du opp da?

Lenke til kommentar

Ahh, så jeg får samme søkeresultater som alle andre.

 

Det finnes med andre ord kun en aktuell hardcore server for siste utvidelse innen BF3. Da forventer jeg ikke å finne bedre utvalg til de forrige utgivelsene. Med andre ord så er utvalget og variasjonen innen BF3 dødt og kommer ikke tilbake igjen.

 

Da hver utgivelse ble gitt ut var det nok av servere å velge mellom.

Lenke til kommentar

Hvor mange servere får du opp da?

Jeg får opp 3 servere hvorav kun 1 server er aktuell. Og det er den samme serveren jeg har nevnt fra starten av, nemlig "=GwG= | Mixed Maps Endgame | Hardcore".

 

Det finnes med andre ord ikke utvalg å spille på dersom man har ganske normal, vil jeg si, preferanse for klassisk Battlefield-oppsett. Det vil si hardcore, Conquest Large 64 og populated over 45 spillere.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Den der =GwG=-serveren er den eneste akkurat nå som har over 30 spillere, såvidt jeg kan se. End Game-only er kanskje ikke så etterspurt? Mange servere har EG inkludert i map rotation, så det bør ikke være noe problem å til enhver tid finne en eller annen server som kjører EG. Det er kanskje litt synd, for EG-kartene er ikke så dumme, men de fleste foretrekker nok vanilla og B2K.

Lenke til kommentar
Det finnes med andre ord kun en aktuell hardcore server for siste utvidelse innen BF3. Da forventer jeg ikke å finne bedre utvalg til de forrige utgivelsene. Med andre ord så er utvalget og variasjonen innen BF3 dødt og kommer ikke tilbake igjen.

 

Da hver utgivelse ble gitt ut var det nok av servere å velge mellom.

HC er nok sikkert litt mer begrenset en Normal, men så er det jo forskjell på popularitet mellom de forskjellige utgivelsene også. Bare fordi en utgivelse er nyest betyr ikke at den er mest tilgjengelig for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Hei, har oppgradert pc'en i dag og har installert bf3 på nytt. Kjører nå i7-477k og gtx 770 osv.

 

Dette er forsåvidt ikke et nytt problem, det er bare noe som er smått irriterende. Jeg kjører spillet på ganske høy fps med ultra (50-100fps). Det gjorde jeg også på mitt gamle oppsett. Da skrudde jeg ned til Medium og jeg fikk ikke noe lagg i det hele tatt.

 

Nå som jeg driver å tester med ultra\high settings igjen får jeg samme type lagg. Ikke noe som er lett å se, men det er noe som stutter, sånn at jeg blir dårligere i action. Vet ikke helt om jeg kan kalle det lagg en gang. Men jeg blir MYE bedre til å treffe\aime osv med lave settings.

 

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...