Bruker-33331 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Double XP weekend ser ut til å øke aktiviteten og jeg antar det er formålet -- problemet er at dobbelt XP kombinert med helg tiltrekker så vanvittig mange idioter, søndagsspillere. Og jeg tror ikke dette er noe jeg innbiller meg, jeg ser langt flere spillere med ukjente nick og lav rank i helgene. BF3 er nesten uspillbart lørdager og søndager. Er jo morsomt med masse nabbs som løper rundt. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ser på Multiplayer reveal av CoD Ghost.. Viste dere at de får ødeleggbare vegger?!?1one! Jeg skal lett bytte... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ser på Multiplayer reveal av CoD Ghost.. Viste dere at de får ødeleggbare vegger?!?1one! Jeg skal lett bytte... Bytte hva da? Truse? 2 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Til BF4 fra BF3. Hele showet var komedie. De begynner med assault og support roller og sånt. hver gang noe "nytt" kom opp så jubla 3 stk Endret 14. august 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen andre her som spiller på Retro Gaming sine servere? Og som har noen servere å anbefale uten regler som er helt på trynet? Sniperlimit/no mortar/no m320/no RPG type regler. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Edit Endret 17. august 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen andre her som spiller på Retro Gaming sine servere? Og som har noen servere å anbefale uten regler som er helt på trynet? Sniperlimit/no mortar/no m320/no RPG type regler. Jeg spiller litt på dem ja. Mest gått i deres Close Quarters server. Spiller under navnet Nixxy. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har dessverre gått lei BF3 for lenge siden. Nærmer seg vel 6 måneder siden mitt siste game nå. Er vel colonel level 10 hvis jeg husker riktig. Gleder meg noe sykt til BF4 nå, håper de får i gang dinosaurmoden Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen andre her som spiller på Retro Gaming sine servere? Og som har noen servere å anbefale uten regler som er helt på trynet? Sniperlimit/no mortar/no m320/no RPG type regler. Retro Gaming har vel "no C4" som regel? Har vært det tidligere - en regel som er helt på trynet etter min mening Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Serveren jeg spiller på er Back to Karkand rush serveren og Rumble in the Bronx med rush på de "vanlige" kartene. Eneste regelen de har er at det ikke skal være M320/RPG spam på Metro med 64 spillere, noe jeg synes er helt greit, alt er jo kaos nok som det er med 64 spillere.. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Retro Gaming har vel "no C4" som regel? Har vært det tidligere - en regel som er helt på trynet etter min mening Det stemmer. Denne regelen har de ihvertfall på CQ serveren. Ja, regelen er litt dum, med tanke på at man kan bruke claymore i stedet, men det er vel for å unngå camping. De har en streng politikk når det gjelder akkurat det, og C4 på slike baner blir det bare camping av. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er ikke spesielt lett å campe i CQ, hvertfall ikke på 32+, men kan ikke si jeg savner C4 dersom det er bannet. Når det er sagt er det idiotisk å banne noe som helst av våpen eller utstyr. Servere som gjør dette burde fått fjernet ranking. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hm, kanskje jeg skal sette opp en Infantry-Only server hvor følgende er ikke lov: Soflam EOD-bot Repair-tool Være for god Være for dårlig Å samarbeide Bipod på kniv Skyte folk som er opptatt med å skrive i chatten Sjekke Facebook mens man venter på jet Like et bilde på Instagram Bruke opp BSU før du er 32 år og selvfølgelig, skal ikke være lov å hacke. Hater servere hvor hacking er lov... Samt må ha masse autobalance, hele tiden. Selv om lagene er gjevne. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Er jo morsomt med masse nabbs som løper rundt. Jeg trekker det tilbake, er jo bare rank 1-22 på servere nå nesten. Lykke til med å havne i en squad med perks, eller så er det 3stk som kjører sprint. Endret 16. august 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg trekker det tilbake, er jo bare rank 1-22 på servere nå nesten. Lykke til med å havne i en squad med perks, eller så er det 3stk som kjører sprint. Havnet i samme squad som familien Bolt du da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Løper SUPERFAST!! Stack those perks ^^ Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 So close... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Blir ikke det jævlig ensformig å kun springe rundt med M16 hele tia? Endret 17. august 2013 av 1982kims 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg har som regel alltid ett fast våpen for hver kit, synes ikke det er så ensformig. AEK på assault, M4A1 på engineer, PKP Pecheneg/RPK på support mens på recon er det all over the place selvom M98 og SV98 er foretrukket. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Nå har folk forlatt BF3 eller? Tenkte jeg skulle prøve spillet igjen, men ser at det nærmest ikke finnes servere. Søkte på Hardcore, Ranked og Punkbuster for Endgame og det er kun 3 befolkede servere hvorav den største kun har 23 spillere?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå