Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Pluss at det splitter miljøet. F.eks turneringer, hva skal man bestemme seg for ? Hardcore eller ikke. Kanskje man trener på hardcore men så kommer halvparten av turneringene i normal mode. Syns det burde være en fast mode. Helt enig at hardcore burde være default, er så mye artigere. Kuler skal skade folk .............

 

Hadde spilt mye mer hardcore hvis de droppet alt det andre tullet som fulgte med, eks mangle sikte osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart at de ikke ordner serverside hitdetection. Sånn som det er nå så er det jo en fordel med høy ping.

Spillte på en Japansk server for en stund tilbake å fikk 30/1 på Grand Bazaar med over 400 i ping. Ble mye wallhack accusation :p

Det endrer vel ikke problematikken, det flytter bare problemet. Problemet er jo at man ikke kan ha umiddelbar/null latency, og om det er serveren eller PCen som står for hit-detection, så vil det alltids bli et problem ved at du ser noe annet enn en motstander på andre siden av jorden.

 

Og den dag i dag så er det noen ganger jeg er sikker på at jeg bommet, men allikevell fikk et treff (når han løp bak en vegg), så det slår begge veier, og kan ikke se hvordan det endrer seg om du forflytter avgjørelsen/deteksjonen til serversiden. Mulig det blir litt bedre latency, men kan ikke se at problemet blir noe i nærheten av borte. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Med serverside hitdetection så blir de med for høy ping straffet for det. Sånn som det er nå så er det en fordel med høy ping. Spillt noen matcher å har sett folk med 4-500 i ping som fortsatt ligger på topp plassering. Det hadde ikke skjedd med serverside detection.

De med FOR høy ping kan kickes. Derfor må det vel sånnsett være best om de fikk en fordel? ^^ Mens de med vanvittig god ping ikke kan gjøres noe med. Jaja.

Lenke til kommentar

Double XP weekend ser ut til å øke aktiviteten og jeg antar det er formålet -- problemet er at dobbelt XP kombinert med helg tiltrekker så vanvittig mange idioter, søndagsspillere. Og jeg tror ikke dette er noe jeg innbiller meg, jeg ser langt flere spillere med ukjente nick og lav rank i helgene. BF3 er nesten uspillbart lørdager og søndager.

Lenke til kommentar

Double XP greier er så mongo som man får det. Helt håpløst opplegg.

 

Har slitt med nettet i lang, lang tid, men i dag skal jeg prøve meg på noen runder BF3 igjen etter en jævlig lang pause (pga. mongo nett). Gleder meg, og håper det funker! Har savna å spille.

Lenke til kommentar
Er dette "godkjente" stats? :p Har akkuratt begynt å spille på PC. Var vrient i starten, men enklere nå, så K/D'en er på vei opp. Samme med W/L Skill og S/M er vel ok trur jeg. :)http://battlelog.bat...tats/250058267/

 

Nå har jeg ikke mulighet til å sjekke statsen din (er på jobb).

 

Skill trenger du ikke å bry deg om. Tror den bare er missvisende. Husker ikke helt hvordan den fungerer, men er vel noe med at den sammenligner deg med de du spiller med, og i teorien vil sette deg på samme server som er noe like. Nå bruker vel de fleste å browse etter servere, og ikke quick match.

 

SPM (Score Per Minute) du mener med S/M? Denne statsen er ødelagt. Dobbel XP gjør at du får dobbelt opp. Så en som bare spiller på dobbel xp, får jo da mye høyere SPM enn fortjent. Skulle vært slik at SPM ikke er påvirket av Dobble XP.

 

En annen ting som gjør SPM missvisende er at det har mye å si hvilken gamemode du spiller. Conquest Large på Metro vil jo gi deg masse poeng, men vil ikke si du er noen god spiller om du gjør det bra der.

 

W/L er litt vanskelig. Spørs jo helt hvem du spiller med. Vanskelig å snu en hel kamp aleine, så handler mer om flaks.

 

For min del så har jeg problemer med Battlefield/Origin (sjokk), så hender jeg blir kastet ut av kampen. Da blir det sett på som et tap.

 

K/D har også noe å si på hva du spiller. Stillingskrig i Metro gir høyere K/D, mens er du en som ofrer seg for laget, slik at dere får armert M-Com'n, kan du enklere dø på veien. Men igjen, er du som sistnevnte, er du en mye mer verdt spiller.

 

Bunn og grunn, ikke bry deg så mye om stats. De er veiledende, men også missvisende, så ta det med en klype salt.

Endret av Nerowulf
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...