Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt på hardcore servere en stund, så syntes jeg fienden tåler irriterende mye på normale servere. Men da er det jo kanskje bare til å fortsette å spille hardcore? Nei, for på ps3, så er det relativt få som spiller hardcore.

 

Må jo seriøst tømme et helt magasin for å drepe fienden. Syntes bf3 var en nedgradering på dette området i forhold til bf2. Håper virkelig at man tåler mindre i bf4 på normale servere, men tviler sterkt, siden alt må jo være riktig "balansert"

Lenke til kommentar

Hvis man spiller mye Hardcore, vil jeg tro spillestilen forandrer seg litt. Man vet man enkelt kan skyte på kroppen (som er et stort mål), og likevell drepe. I normal mode, må man prioritere hodet. Det er vel også lettere å "spray'e" i Hardcore, og fortsatt gjøre det bra. I normal må vært skudd telle for å raskest mulig eliminere fienden.

Lenke til kommentar

På den annen side må man også være litt mer forsiktig i HC da det er liten sjanse for å rette opp dersom fienden ser deg først. Men generelt sett burde det være litt mindre kulemotstand i folk da det blir for dumt at man skal tømme nærmest hele magasinet før de går ned, selv om det er i kroppen.

Lenke til kommentar

Liker at man tåler endel på Normal fordi det krever mere skill for å ta ned motstanderen. I Hardcore trenger man ikke kompensere for recoil like mye som på Normal-

Recon klassen i Hardcore er dessuten så latterlig overpowered, når du kun trenger å treffe fienden i tåa å uansett få en kill.

Lenke til kommentar

Recon-klassen er ikke OP i HC, hadde de vært det ville de toppet listene oftere der enn på Normal, men det er ikke tilfelle. Husk at en sniper som camper i Normal bare kan gjemme seg i noen sekunder dersom han blir skadet, i HC er han avhengig av hjelp. Jeg spiller nå utelukkende HC og til tross for at det er mange snipere ute og går der er klassen ikke et problem.

 

Det største problemet med Normal er at FF er avslått. Man kan bli drept av tanks i det man skal til å knife en fiende uten at det resulterer i TK for motstanderen. I f. eks. ESL, om jeg husker riktig, var FF påslått, dette fungerte veldig bra. Jeg er heller ikke noe glad i 3D-spotting, minimap osv. men mangelen på FF er det som ødelegger for meg.

 

 

Så min erfaring er at HC er best i public, men Normal er best i klankamper og lignende.

Lenke til kommentar

Enig med 3D spotting. Synes det skulle ha vært fjernet helt.

At man har auto regen på health synes jeg bare er positivt på vehicle heavy maps, kjedelig å springe rundt som engineer med grå skjerm når ikke medic vil hjelpe. Regen på vehicle burde være avslått etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...