Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Baserape er nesten det morsomste, så lenge det er du som raper såklart :D

 

Er ganske artig å gjemme seg så bra og se at fienden løper rundt i harnisk ute etter å finne deg. Gjør det nesten bare på Karkand, gjemmer meg ofte ved andre basen i ett bygg der og det er nesten ingen personer som finner meg. Koser meg med SV98, ACOG og surpressor. :grin2:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart min beste video sålangt, takk for tilbakemeldinger. Ble litt m knight den videoen, men føler meg utrolig ferdig med den filmen der. Er bare noen timer siden jeg lagde den men er så ferdig med den. Kvaliteten var et kunstnerisk grep for å få den vhs feelingen, djises klaga dere på knitringa fra lp i musikken i Django og eller?

 

Lager en teaser etterpå i hd på mitt nye prosjekt. Dama er borte etapar timer på eftan smuud!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvaliteten var et kunstnerisk grep for å få den vhs feelingen, djises klaga dere på knitringa fra lp i musikken i Django og eller?

 

 

Folk klager på alt, det er internett... det er laget for å klage, på alt :) Men hadde vært kult å sett den rendret i full størrelse så den videoen bruker hele skjermen :) Vet ikke hva du bruker til å rendre ut og redigere med, men om det er vegas så kan denne være til hjelp.

 

 

 

Vel og merke kan du legge til 1980x1080 om du vil ha full HD, bare pass på at pixelratio står på 1. Ser at han skroller i guiden her og den kommer til 1.33, da vil alt se dradd ut. Ellers er det veldig fint format for å laste opp på YT. Lasta opp 40 min i 720 og det er ikke mer enn 641mb :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Baserape er nesten det morsomste, så lenge det er du som raper såklart :D

Tjah, når hele det andre laget sitter fast i base synes jeg det egentlig er usigelig kjedelig. Spesielt når baserape laget hele tiden er i flertall. Man får selvsagt masse billige kills, men absolutt hvem som helst kan jo få billige kills under slike omstendigheter.
Lenke til kommentar

Kan forsåvidt skjønne det. Når man er i mindretall er det ikke veldig mye man kan gjøre når alle exit'er er dekket av minst 5 andre som headshotter deg instant i det øyeblikket du dukker opp. Det som faktisk funker riktignok er dersom man får en squad eller to til å switche over og så går for objective. Har hatt selv hatt gleden av å switche med hele squaden for så å snu situasjonen, men det er ekstremt sjeldent at slike stunts foregår.Men det har utrolig mye å si hvem som er i flertall dessverre.

Lenke til kommentar

Må si at jeg spiller sjelden på så store servere at det blir et problem, vel...en gang i blant blir man rapet og andre ganger så raper man :) Men 64p metro, og om man slipper motstanderlaget helt inn...da får man skylde seg selv. Jeg synes egentlig de kunne renamet 64p metro conquest til MetroCamp :p Mest behagelig er 32p på de fleste og 16p-24 på CQ, ellers synes jeg Karkand fortsatt er et av de aller beste kartene og det starter jo faktisk med rape, men har litt kjøretøy.

 

Eller så kunne de laget et map som het killing tunnel der man starter på hver sin ende og løper til midten for å skyte på hverandre... Her er en tegning, vel og merke er jeg også mapdesigner på fritiden, det i midten der er en vegg som man kan hoppe over, eller gå rundt (den har litt variable høyder, men vanskelig å vise så bra fra siden). Jeg tenker denne banen kan være omtrent 5 meter bred så man er sikker på at man treffer et eller annet samme hvor man skyter fra, foruten om den ene veggen her såklart.

 

USA___________________________|_________________________________OpFor

 

 

Noen vil nok klage på at dette ikke er balansert i og med at USA har kortere distanse frem til veggen, men så kan vi plassere en sol over Opfor elns :D Edit, kremt... lyskaster mente jeg. Det er jo en tunnel

 

 

Patchet og forbedret og mer komplisert utgave under. Her kan man velge å løpe inn i en annen tunnel som har veggen nærmere opfor.

 

USA__________________________|_______________________________Opfor

Camp \___________________________________|__________________/Camp

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man bruker GUID for å søke her;

3IOe9.png

 

For det trenger man en GUID til den spilleren man vil sjekke. Det finnes flere måter å skaffe denne på, men jeg vil kun nevne de tre enkleste.

1) Google ditt BF3 nick. Noen stats-sider lagrer GUID sammen med nick.

2) Prøve noen ulike servere som kjører plug-ins. Disse kan ha en funksjon som heter "@myguid" eller "@guid"

3) Har du noen bekjente med tilgang til server og Warcon/Procon, så er det veldig lett å hente ut GUID fra oversikten der. I warcon henter man den fra "Player list", f.eks:

3IOjf.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...