Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F2000 er også et meget godt våpen som ikke ser ut til å bli mye brukt. Det er helt på høyde med M16/M416 og AEK.

 

F2000 er det eneste våpenet som jeg bruker foregrip på, og er vel det våpenet som man absolutt bør bruke foregrip på.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Har også hatt en runde der jeg fikk 0 kills og deaths i helikopter, men kom på andre plass med 64 spillere og gunner på første plass. Blir fort utrolig mange poeng med en god gunner.

Jajaja! Seff havner man på topp når man flyr eller kjører heli...hadde det vært greia mi hadde jeg selvsagt ikke vært sur.. :(
Lenke til kommentar

Hva var så sykt med den videoen der egentlig?

Agree. Dårlig redigering og dårlig "gameplay". Så ut som en vanlig dag i spillet , bare med dårligere grafikk, musikk og en del unødvendig redigering. Kan ærlig talt ikke se hensikten med noe hakkete video som tar opp 2/5 av videoen. Måtte dobbeltsjekke at PCen ikke streika. o,O

 

Høyeste killstreak var vel 2 uten redigering (vet jo ikke om han døde i mellomtiden), og selv om alt kanskje var på rad, så var det ikke noe imponerende kills eller killstreak. Så sykt var det ikke.

Men det var jo en video da.

 

Edit: Hadde det vært meningen at det skulle vært morro fordi det egentlig var så overdrevet og dårlig, så skulle man kanskje skjønnt the by now? Nei, rare greier. :omg:

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...