Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

".. later this year" sier han også. Spilles gis it 25.oktober - dvs innen drøye 2 måneder skal den være tilgjengelig for alle. Så hva er poenget? Kommer jo til å sitte å gape den første tiden etter release likevel, at jeg driter i hva slags våpen jeg har å velge mellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er selv interessert i dette spillet, men jeg vet ikke hvilken plattform jeg skal kjøpe til, Xbox 360 eller PC, hva anbefaler dere?

 

På Xbox 360 har jeg flere kamerater som jeg kan spille med, mens på PC så har jeg ingen som jeg kan spille med, men min PC er verdt 32.000 og derfor vil det være bedre å kjøre spillet på den.

 

Hva ville dere ha gjort? spilt en begrenset versjon med venner på Xbox 360 eller spilt alene med skikkelig spillopplevelse på en god PC?

 

 

Jeg velger både PC og xbox, av samme grunner som det du spør etter. Jeg spiller på xbox med kamerater, men har også en heftig gamer-pc. Jeg skal spille med kamerater på xbox, og kjenne den hefitge grafikken på pc. Jeg har også lyst til å teste ut clans på pc mens jeg først er i gang ^^

Lenke til kommentar

jeg lever in real lie og derfor bruker je gikke penger på gamingutstyr;) ps3 all the way:)

 

Du kan fint ha et fungerende liv med en PC, med BF3 på og kombinere det med et liv. Kanskje litt vanskelig i starten, men det lar seg nok gjøre.

 

Spill på konsoll du, flott det :) Men PC har flere opplagte fordeler som løfter hele opplevelsen ca mange hakk.

 

Mulig du var ironisk eller noe, men det fungerer sjeldent bra over internettz.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

jeg lever in real lie og derfor bruker je gikke penger på gamingutstyr;) ps3 all the way:)

 

Du kan fint ha et fungerende liv med en PC, med BF3 på og kombinere det med et liv. Kanskje litt vanskelig i starten, men det lar seg nok gjøre.

 

Spill på konsoll du, flott det :) Men PC har flere opplagte fordeler som løfter hele opplevelsen ca mange hakk.

 

Mulig du var ironisk eller noe, men det fungerer sjeldent bra over internettz.

 

tenkte mer på at jeg har viktigere ting å bruke penger på;) bor ikke hjemme og har leilighet å betale og slikt:)

Lenke til kommentar

jeg lever in real lie og derfor bruker je gikke penger på gamingutstyr;) ps3 all the way:)

 

Du kan fint ha et fungerende liv med en PC, med BF3 på og kombinere det med et liv. Kanskje litt vanskelig i starten, men det lar seg nok gjøre.

 

Spill på konsoll du, flott det :) Men PC har flere opplagte fordeler som løfter hele opplevelsen ca mange hakk.

 

Mulig du var ironisk eller noe, men det fungerer sjeldent bra over internettz.

 

tenkte mer på at jeg har viktigere ting å bruke penger på;) bor ikke hjemme og har leilighet å betale og slikt:)

 

Oki, det kan selvfølgeligvis være en økonomisk grunn. Hadde heldigvis råd til en ny PC :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...