Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Våpnet er oppgitt til å skyte 1200rpm mellom de 2 første kulene, tiden det tar for å fyre 2 nye skudd er regnet til å være maks 600rpm. Så i teorien er det umulig å avfyre 1200rpm med våpenet.

I teorien er det umulig å ha noen som helst personlig glede av denne dritten i CQC. Realiteten er at du pirker fi på skulderen.Fi svarer "wtf??? og så skyter han/hun deg rett i trynet !
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har brukt den endel når jeg spillte Metro å klarte fint å ta ut folk som var ganske nærme. Cluet med AN-94 er at du burde bruke den som en sniper rifle å gå for headshot. Derfor bruker jeg 3,4 scope på den for enklere å få inn headshot. En annen ting er å ikke spamme triggeren med mindre fienden står helt oppi trynet på deg.

Lenke til kommentar

Ja, "sniper" er nok eneste. Kan skjønne at Metro funker da det generelt er endel lengre avstander der, men feks. Ziba Tower er fullstendig håpløst. Det funket hakket bedre når jeg endelig fikk unlocket et rødpunktssikte, men fortsatt ble jeg skikkelig rundpult av alle som sprang rundt med M16.

Lenke til kommentar

Noen som er med på litt teamplay? Last ned http://www.razerzone.com/comms som er gratis å bruke.

Mye enklere interface enn Teamspeak og Ventrilo. Du kan til og med bruke den til ingame chat for å kommunisere med teammates. Du slipper da å bruke global chat :)

 

Add 1982kims visst du er lei av å spille alene :)

 

Edit: Lagde en gruppe der som heter Battlefield Norge med passordet yolo123.

Endret av 1982kims
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke så ofte man møter på 2 cheatere i en og samme match.

 

post-88331-0-26142900-1373170015_thumb.jpg

 

Skulle så ønske at de som cheater for kontoen sin stengt. Å wipe stats hjelper jo ingenting.

 

Her er et program som kan hjelpe deg å finne ut om folk cheater eller ikke. Ganske grei tool å brke før man roper hacker i chatten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...