Vice Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hehe, jeg er definitivt ikke en lamejoiner. Føler med deg Hei. I'm not alone!! Takk "untouch4ble" og "Northern" :) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 AN-94 kan komme oppi 1200 rpm på 2-burst, men vanskelig uten makro. Våpnet er oppgitt til å skyte 1200rpm mellom de 2 første kulene, tiden det tar for å fyre 2 nye skudd er regnet til å være maks 600rpm. Så i teorien er det umulig å avfyre 1200rpm med våpenet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Våpnet er oppgitt til å skyte 1200rpm mellom de 2 første kulene, tiden det tar for å fyre 2 nye skudd er regnet til å være maks 600rpm. Så i teorien er det umulig å avfyre 1200rpm med våpenet. I teorien er det umulig å ha noen som helst personlig glede av denne dritten i CQC. Realiteten er at du pirker fi på skulderen.Fi svarer "wtf??? og så skyter han/hun deg rett i trynet ! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Har brukt den endel når jeg spillte Metro å klarte fint å ta ut folk som var ganske nærme. Cluet med AN-94 er at du burde bruke den som en sniper rifle å gå for headshot. Derfor bruker jeg 3,4 scope på den for enklere å få inn headshot. En annen ting er å ikke spamme triggeren med mindre fienden står helt oppi trynet på deg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ja, "sniper" er nok eneste. Kan skjønne at Metro funker da det generelt er endel lengre avstander der, men feks. Ziba Tower er fullstendig håpløst. Det funket hakket bedre når jeg endelig fikk unlocket et rødpunktssikte, men fortsatt ble jeg skikkelig rundpult av alle som sprang rundt med M16. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Så ikke spill ziba tower, problem solved Endret 5. juli 2013 av Boll1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg får som oftest 3 i KDR med AN-94 på Ziba Tower. Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 HJELP når jeg hat stått i kø og når jeg har kommet inn på serveren så kommer ikke "join serverer" knappen frem. http://gyazo.com/6ff2a689779d84106501665747b3b52c Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 HJELP når jeg hat stått i kø og når jeg har kommet inn på serveren så kommer ikke "join serverer" knappen frem. http://gyazo.com/6ff...501665747b3b52c Samme her... Kommer inn dersom jeg har huket av for å switche til spillet når det er ferdigloadet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Noen som er med på litt teamplay? Last ned http://www.razerzone.com/comms som er gratis å bruke. Mye enklere interface enn Teamspeak og Ventrilo. Du kan til og med bruke den til ingame chat for å kommunisere med teammates. Du slipper da å bruke global chat Add 1982kims visst du er lei av å spille alene Edit: Lagde en gruppe der som heter Battlefield Norge med passordet yolo123. Endret 6. juli 2013 av 1982kims 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 La deg til på Battlelog, Ronde92 her. Men jeg flyr for det meste helikopter, så hvis noen tar helikopter seriøst så er det bare å legge meg til på Battlelog; Ronde92. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Kan godt være gunner Mangle litt unlocks enda. Man finner bare elendige chopper pilots når man spiller public. Lenke til kommentar
Fruktsjimpansen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er det noen som vet hvordan man ordner marcos til bf3, har en razer deathadder. Har fått mb5 og mb4 til å skrive bokstaver som jeg satt inn på bf3 med fikk ingen respons. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg har laget en profil som jeg bruker i BF3. MB 3 og 4 har jeg satt til prone og crawl ingame, mens scrollhjulet har jeg satt til tallene 3 og 4 som er gadgets Det fungerer fint her hos meg 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Er ikke så ofte man møter på 2 cheatere i en og samme match. Skulle så ønske at de som cheater for kontoen sin stengt. Å wipe stats hjelper jo ingenting. Her er et program som kan hjelpe deg å finne ut om folk cheater eller ikke. Ganske grei tool å brke før man roper hacker i chatten Lenke til kommentar
blinc Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Blomstret opp med cheatere siste uka. Lenge siden jeg har sett så mange. Kan også sjekke http://cheatometer.hedix.de/ Problemet er at disse cheatometerne er nærmest verdiløs. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Meh, flinke cheatere unngår det der lett. Det er jo slikt de gjør Endret 8. juli 2013 av Bundy Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Godt at DICE gjør noe med cheaterne, men jeg synes de skulle fått kontoen sperret helt. Er nok begrenset hvor mange gang en cheater gidder å kjøpe BF3 på nytt. Resette stats hjelper jo nada, siden de bare kan fortsette cheatingen sin. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Resetting av stats hos cheaters som eneste reaksjon er jo bare å le av de som er ærlige. Endret 8. juli 2013 av Vice Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Meh, flinke cheatere unngår det der lett. Det er jo slikt de gjør Hmm.. Ordet "Flink" og "Cheater" var to ord jeg aldri trodde jeg skulle se i samme setning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå