Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan scan bolt fungerer? Hvor lang radius har den? Blir den første bolten borte visst du skyter ut en ny? Varer bolten helt til du dør?

 

Siden det ikke ble besvart: Radiusen for spottingen er 10 meter og spottingen varer like lenge som en normal spotting.

 

Aug A3 er for øvrig awesome! Kulehastighen dens er tross alt høyere en M98B, enda mer med Heavy Barrel. :)

Endret av Tørriss
Lenke til kommentar

Ping og båndbredde er 2 forskjellige ting. Kan ha supergod ping selvom du har 512kb nett. 1/1mbps er mer enn nok for bf3. Har du sittet på mobilnett?

Sant, men det går gjerne hånd i hånd noen ganger. Fiber har utvilsomt best responstid og minst pakketap. :)

 

Sjelden man sitter med svært lav båndbredde, og kjører fiber med lav ping. :)

 

100/100 betyr jo også at du har ekstremt lav avstand til sentral med kobber, eller fiber. Så da er man også nesten garnatert lav ping.

Lenke til kommentar

Sant, men det går gjerne hånd i hånd noen ganger. Fiber har utvilsomt best responstid og minst pakketap. :)

 

Sjelden man sitter med svært lav båndbredde, og kjører fiber med lav ping. :)

 

100/100 betyr jo også at du har ekstremt lav avstand til sentral med kobber, eller fiber. Så da er man også nesten garnatert lav ping.

Jeg hadde ganske grei fiber i oslo. 100/100 med 0,8 i ping til Nix. 5 ping til sverige :p

Lenke til kommentar

Ganske grei? Det er vel bedre enn 99 prosent av befolkningen? :p Selv har jeg et 20/20 trådløst nett på landet, altså trådløs forbindelse til huset siden det ikke finnes noen linjer til huset og har mellom 10 til 20 i ping til Nix, ikke det beste men godt fornøyd med tanke på at det er trådløst. Har ca 50 i ping på alle servere i Europa og rundt 20-30 på Norske og Svenske servere.

Lenke til kommentar

Gaaanske grei linje ja. Har fiber, men får usle 9 ms ping til Nix med min fiberlinje på 11/60 Mbps.

Dog ikke så overraskende, da den beste teoretiske hastigheten som jeg fysisk kan få til Nix er ca 1,84 ms. Ja, i følge einstein sin relativitetsteori. :wee:

 

According to special relativity, c is the maximum speed at which all energy, matter, and information in the universe can travel.

 

Rettelse: Siden vi snakker om fiber, og ikke komplett vakuum, så blir det nærmere 2,78 ms som signalet MINST må ta.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

AN-94...29-46... for et fantastisk masochistvåpen i CQ!! Har vært innom mye drittvåpen men her stopper det fullstendig. Utrolig nok klarte jeg å grafse til meg en tredje plass, men det er liten trøst når man taper hver eneste duell med mindre man har flaks. "Koste meg godt" i enden av M416 og M16 av en eller annen grunn. Håper Dice klarer å balansere våpen hakket bedre i neste iterasjon av BF De har alle mulige forutsetninger.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg starte opp igjen med BF3 på PC.

Har spilt det med et forferdelig dårlig nett, lå alltid 70+ i ping, selv på norske/svenske/danske/tyske/engelske servere

 

Nå har jeg fått fiber 100/100mbit, så skal jeg se forskjellen :)

 

Med på den! add meg! husker ikke hva jeg heter :p

 

Edit: Joda jeg heter Gorzun

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

AN-94...29-46... for et fantastisk masochistvåpen i CQ!! Har vært innom mye drittvåpen men her stopper det fullstendig. Utrolig nok klarte jeg å grafse til meg en tredje plass, men det er liten trøst når man taper hver eneste duell med mindre man har flaks. "Koste meg godt" i enden av M416 og M16 av en eller annen grunn. Håper Dice klarer å balansere våpen hakket bedre i neste iterasjon av BF De har alle mulige forutsetninger.

AN-94 er ikke et våpen du vil bruke i CQ. Jeg bruker den mest på litt større baner og med 3,4 scope. Klarer du å få inn headshot med det våpenet så vinner du det meste av fights
Lenke til kommentar

Med på den! add meg! husker ikke hva jeg heter :p

 

Edit: Joda jeg heter Gorzun

 

Det skal jeg gjøre når Lyse har tenkt å fikse nettet. Dem har allerede fucka det opp! Har bare 30/20 når jeg skal ha 100/100mbit hehe. Får ikke HD kanaler heller som er i pakken min, rimelig irritert nå jeg vil spille BF3 igjen

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

AN-94...29-46... for et fantastisk masochistvåpen i CQ!! Har vært innom mye drittvåpen men her stopper det fullstendig. Utrolig nok klarte jeg å grafse til meg en tredje plass, men det er liten trøst når man taper hver eneste duell med mindre man har flaks. "Koste meg godt" i enden av M416 og M16 av en eller annen grunn. Håper Dice klarer å balansere våpen hakket bedre i neste iterasjon av BF De har alle mulige forutsetninger.

 

Du må først og fremst bruke våpnene til den rollen de er laget for. AN 94 er supernøyaktig på lang avstand og lite egnet til nærkamp som Kims nevner over. Man har muligheten til å skifte til full auto, men lav skuddtakt gir deg ikke akkurat store fordeler i nærkamp. Det blir nesten som ha ta med seg en hagle uten slugs til en langdistansekamp. :)

Lenke til kommentar

Ok, fortsatte ikveld, endte opp med noe som 30-50. Som er fullstendig forkastelig typisk sett. Men det er latterlig hvordan man blir knust av taper-spillere (Ja dere vet, sånn som dere her i tråden som alltid må være på "vinnerlaget"). Med et drittvåpen i hendene kan man alltids yte motstand, men når drittfolka rotter seg sammen så sliter man.. :(

Edit: Finnes det folk her i tråden som ikke er lame-joiners?

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...