chairgame Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ja, den holder fortsatt på, ble overrasket selv Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Har vel vart en uke nå? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er vel nesten mer naturlig å spørre når det ikke er 2x XP Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Sant nok! Det er ikke dobbel xp lenger!! Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Meld deg inn i injection gaming. Bruker å kjøre litt av alt egentlig. Må ha mic!!! Heisann! Er det mulig å være med på noen "prøverunder" før man evt. legger inn en søknad? Add meg gjerne på Battelog: http://battlelog.bat...user/MFleksnes/ (gjelder forsåvidt også andre nordmenn som liker å game med mic). Vet ikke om denne videoen er delt før i denne tråden, men for sikkerhetsskyld... Endret 19. juni 2013 av MFleksnes 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Heisann! Er det mulig å være med på noen "prøverunder" før man evt. legger inn en søknad? Add meg gjerne på Battelog: http://battlelog.bat...user/MFleksnes/ (gjelder forsåvidt også andre nordmenn som liker å game med mic). Blir Gaming i morgen fra kl 21. Du får sikkert være med å spille da, visst du har tid Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Origin kontoen (emailen) min som jeg har blant annet har BF3 på eksisterer ikke lengre. Så det jeg lurer på er hvordan jeg skal få skiftet denne mailen som jeg bruker til å logge på til en ny mail, noen som vet? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Origin kontoen (emailen) min som jeg har blant annet har BF3 på eksisterer ikke lengre. Så det jeg lurer på er hvordan jeg skal få skiftet denne mailen som jeg bruker til å logge på til en ny mail, noen som vet? Hvis du ikke kan logge inn med den "gamle" emailen lengre, må du vel kontakte EA customer service. Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Hvis du ikke kan logge inn med den "gamle" emailen lengre, må du vel kontakte EA customer service. Er vel eneste mulighet det da. Edit; Jeg kan logge inn med den mailen som ikke finnes lenger, men jeg får ikke skiftet til en ny email. Endret 22. juni 2013 av frds Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Kontoen min ble hijacka av noen russere for noen måneder siden. Det skjedde i helgen, men heldigvis fikk jeg god hjelp av EA-support via chat på denne siden. De hjalp meg med å endre til min egen emailadresse (russeren hadde lagt inn sin egen). Måtte endre bostedsland til USA på EA sine sider før jeg fikk tilgang til chatsupport. Pass på at du har lisensnøkler og alt av info klart før du kontakter dem. Endret 22. juni 2013 av insolvent Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Origin kontoen (emailen) min som jeg har blant annet har BF3 på eksisterer ikke lengre. Så det jeg lurer på er hvordan jeg skal få skiftet denne mailen som jeg bruker til å logge på til en ny mail, noen som vet? Jeg ringte EA support - tok 5 min og du bør være foran maskinen. Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg ringte EA support - tok 5 min og du bør være foran maskinen. Prøver det på mandag Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg å en kompis har kjøpt BF3 og vil spille samens, men vi får til å joine samme kamp men vi er aldri på samme lag. Ekstremt frustrerende...er det noe vi gjør feil eller hva er greia? Noen innspill? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Er ikke verre enn at en av dere joiner det laget som har minst tickets? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Føler meg veldig dum her nå, men hva mener du med minst tickets? Vi pleier å velge quick join en kamp, og havner alltid på hver vår side. Prøver å skifte side men det er jo alltid fult så det går ikke. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Gå inn på en server istedefor å bare bruke quick join. Tickets er nummeret som hvert lag har, første lag som drainer fienden til 0 tickets vinner. Hver gang en blir drept mister man en ticket, samt at å holde flag på conquest drainer det andre lagets tickets. Edit: Litt feil forklart. Rettet opp i det nå Endret 26. juni 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Okay, da skal vi prøve det senere ikveld. Takker Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Okay, da skal vi prøve det senere ikveld. Takker Ikke vær redd for å spørre om noe om dere skulle lure på noe om Battlefield 3, det er tross alt ikke ett spill man kan sette seg inn i på noen skarve timer. Det hjelper å vite at alt av prosjektiler i spillet er påvirket av tngdekraften, ikke glem å sikte over målet ditt på lengre avstand. Kan ta litt tid å venne seg til dette hvis man har spilt så godt some alle andre skytespill tidligere. Endret 26. juni 2013 av Tørriss Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Aldri tenkt på å teste ut AUG A3. Fy flate det våpenet er jo kanon bra når du får reflex sikte og heavy Barrel. Fikk flere multikills og long range kills med det våpenet i dag. Hadde den hatt samme reload tid som M16A3 så hadde den nok lett blitt en av min topp 3 våpen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Noen som vet hvordan scan bolt fungerer? Hvor lang radius har den? Blir den første bolten borte visst du skyter ut en ny? Varer bolten helt til du dør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå