Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette våpenet er best :)

Er nok brukeren det er noe feil med ;)

 

Har desidert flest kills med AN-94

Hvilke maps spiller du mest da? Jeg brukte den på CQ men kanskje den funker litt bedre på mer åpne maps? Er jo også et sant helvete å skyte 2-burst når man ikke er vant til det, men ser ikke poenget med denne børsa når man ikke får noe andre fordeler som skal veie opp for 2-burst begrensningen. Ble nesten rage-quit på meg. :)
Lenke til kommentar

AN-94 er et longrange assault våpen og passer dermed dårlig i CQ. Bruk våpen der de er ment for å bli brukt før du dømmer de. Fordelen med å skyte 2-burst er at du skal kunne skyte to kuler rett etter hverandre før du begynner å merke noe recoil fra våpenet.

Endret av mas222
Lenke til kommentar

Det er mulig å oppnå 1200 rpm med 2-burst, AN-94. 200 mer enn FAMAS, 300 mer enn AEK, og 400 mer enn M16, men det er nesten umulig uten makro. Den har "standard damage" (25-18,4 %) i motsetning til G3A3 (34-22 %), så uten noen høy firerate er det et ganske dårlig våpen.

 

Edit: anbefaler denne siden http://symthic.com/b...DESC&attc=None7

Endret av Stigs_BF_cousin
Lenke til kommentar

Høy firerate betyr ikke alltid at det er best. AN-94 har noe som ikke noen andre våpen i BF3 har.

Tatt fra BF3 wiki: It has a special 2 round burst setting, utilizing a system known to Russians as "blowback shifted pulse," that negates the recoil until after the second round has fired, so that accuracy isn't compromised. It is accomplished by a complicated pulley system. It also allows each burst to fire accurately at the rate of 1800 rounds per minute. On full-automatic mode, the first two shots are fired at 1800RPM, and the following shots are fired at 600RPM. It can place two rounds in the same hole at 100 meters.

Lenke til kommentar

I det siste har bf3 begynte å lagge, ikke mye men nok til å ødelegge hele spillopplevelsen. Dette skjedde plutselig uten at jeg verken innstallerte nye program eller gjorde noe som helst. Lagginga er tilstedet uansett om jeg kjører settings på high eller low. Er heller ikke lenge siden jeg formaterte pc'n og det eneste jeg har på pc'n for øyeblikket er bf3, bf2 og oblivion.

 

Oppsettet mitt er følgende:

Gainward GeForce GTX 670 2 gb

Corsair DDR3 1600MHz 16 gb

i5 3570k 3,4GHz Quad Core

 

Internettilgangen er super, så kan ikke være dette heller. Noen som kan ha en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...