Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

film

Litt kritikk:

 

Det virker som du har dårlig framerate. Hva ligger fpsen din på når du filmer? Hva filmer du med? Jeg ville ha sjekka opp i dette, og inntil videre latt være å ha slow-motion klipp, da det tar seg veldig dårlig ut med lav fps. For at det ikke skal se dårlig ut bør du ligge på rundt 60 fps.

 

Slik blurring som du har på 0:50 er bare irriterende. Det er vanskelig å se hva som foregår, og BF3 har nok blurring fra før av. Det er bra å eksperimentere med slikt, men alltid ha et fokus på at seeren ikke skal måtte anstrenge seg når han ser filmen din. Det samme gjelder for farger!

 

In-game notifications, slik som på 2:13, bør du ha avskrudd.

 

Og personlig foretrekker jeg at mikrofon-audio ikke er med i montages, og du burde ellers finne litt mer fengende musikk. Men det er bare mine preferanser.

 

Edit: Kan legge til at det var fine frags, og det er bare å legge ut mer materiale!

Endret av janovi
Lenke til kommentar

Noen her som spiller aktivt? Trenger 2-3stk med mikrofon sånn at vi kan samarbeide. Er så kraftig lei av å få opp your team lost. fordi mine teammates ikke spiller objective. Add meg på battlelog visst du er intressert i litt teamwork. Stiller ingen krav til om du er god eller ikke, så lenge du spiller objective å ikke er en sniper camper som kun tenker k/d.

 

1982kims heter jeg på battlelog

 

ps: spiller for det meste på normal.

 

Edit: Fikk denne beskjeden plutselig. Hva er dette for noe tull?

http://imgur.com/sUtEJie

 

Fikk ikke lastet det opp her på Dsikusjon.no av en eller annen grunn.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Noen som opplever det her av og til? Lurer fælt på hva det er som gjør at skjermen blir helt fucked noen ganger. Hadde 2 660TI i sli, men har testet med bare et og et kort, men det samme skjer med begge.

 

http://youtu.be/YMglJObpaYQ

 

Har både prøvd en gammel driver og den nye, men ingen forskjell.

Varme tror jeg ikke heller skal være et problem.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

På mitt GTX 570 har jeg nå driverversjon 310.70 og har ikke hatt noen problemer etter at jeg installerte denne driveren. Med versjon 313/314 skjedde det flere ganger for dagen at fargene ble helt "LSD" og BF ble uspillbart. Ingenting feil med temperaturene etc., bare driveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...