BALT3 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Spilte noen runder i kveld, det er MANGE som har fått wipet statsa. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Nå kommer snart nyheten om at EA ikke hadde penger til å sikre back-up av all informasjonen på Battle log. Derfor er de nødt til å lansere en DLC til for å ha nok penger til å ha back-up til BF4. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Begynner nesten å lure på om at de ikke har backup siden de enda ikke har fått statsen tilbake. Forstår ikke at alt skal ta så lang tid, bare DDoS angrepet tok jo rundt 2 uker før de fikk fikset det.. Lenke til kommentar
SimenSyndrom Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Trenge Subs på youtube, Videone består mest av Battlefield 3, Montages og Gameplay... http://www.youtube.com/user/SimenSyndromHD?feature=guide Tusen Takk! Lenke til kommentar
SimenSyndrom Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Dualtage Med en venn! http://www.youtube.com/watch?v=Bq-_F4m6QNQ 2 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) film Litt kritikk: Det virker som du har dårlig framerate. Hva ligger fpsen din på når du filmer? Hva filmer du med? Jeg ville ha sjekka opp i dette, og inntil videre latt være å ha slow-motion klipp, da det tar seg veldig dårlig ut med lav fps. For at det ikke skal se dårlig ut bør du ligge på rundt 60 fps. Slik blurring som du har på 0:50 er bare irriterende. Det er vanskelig å se hva som foregår, og BF3 har nok blurring fra før av. Det er bra å eksperimentere med slikt, men alltid ha et fokus på at seeren ikke skal måtte anstrenge seg når han ser filmen din. Det samme gjelder for farger! In-game notifications, slik som på 2:13, bør du ha avskrudd. Og personlig foretrekker jeg at mikrofon-audio ikke er med i montages, og du burde ellers finne litt mer fengende musikk. Men det er bare mine preferanser. Edit: Kan legge til at det var fine frags, og det er bare å legge ut mer materiale! Endret 31. mai 2013 av janovi Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Veldig bra laget, men som janovi sa burde du fjerne in-game notifications og mikrofon-audio Lenke til kommentar
SimenSyndrom Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Tusen Takk for at noe svarte meg hvertfall! og selv om det ikke var meg som lage Dualtage så skal jeg sefølgelig ta med meg kritikken, sån at når jeg skal rediger så vet jeg hvertfall hva noe folk like og ikke like! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Likte den episke stemningen i filmen... Noen morsomme kills også Eneste minuset er vel at det er spilt på konsoll ser det ut som, 720p 30 fps? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Noen her som spiller aktivt? Trenger 2-3stk med mikrofon sånn at vi kan samarbeide. Er så kraftig lei av å få opp your team lost. fordi mine teammates ikke spiller objective. Add meg på battlelog visst du er intressert i litt teamwork. Stiller ingen krav til om du er god eller ikke, så lenge du spiller objective å ikke er en sniper camper som kun tenker k/d. 1982kims heter jeg på battlelog ps: spiller for det meste på normal. Edit: Fikk denne beskjeden plutselig. Hva er dette for noe tull? http://imgur.com/sUtEJie Fikk ikke lastet det opp her på Dsikusjon.no av en eller annen grunn. Endret 2. juni 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Noen som opplever det her av og til? Lurer fælt på hva det er som gjør at skjermen blir helt fucked noen ganger. Hadde 2 660TI i sli, men har testet med bare et og et kort, men det samme skjer med begge. http://youtu.be/YMglJObpaYQ Har både prøvd en gammel driver og den nye, men ingen forskjell. Varme tror jeg ikke heller skal være et problem. Endret 3. juni 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har skjedd noen få ganger med meg også, både med GTX 670 og 780. Men har skjedd så få ganger at jeg ikke har giddet å undersøke hvorfor det skjer. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det der skjedde mange ganger med meg. Installerte en litt eldre versjon av driveren og siden har jeg ikke hatt problemer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Må jo være noe tull med driverene til Nvidia. Har hørt om flere som sliter med det samme å da er det Nvidia kort de har. Noen her med Amd kort som får det samme? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hos meg så har det pleid å løse seg med og legge ned spillet for å så maksimere det igjen. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Har hatt det samme selv, men har aldri vært noe problem som krever ytterligere undersøkelser. edit: GTX 560 Ti kort Endret 3. juni 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 På mitt GTX 570 har jeg nå driverversjon 310.70 og har ikke hatt noen problemer etter at jeg installerte denne driveren. Med versjon 313/314 skjedde det flere ganger for dagen at fargene ble helt "LSD" og BF ble uspillbart. Ingenting feil med temperaturene etc., bare driveren. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Noe lignende hos meg også med GTX670 en sjelden gang, men fargene er normale, men det flimrer og mye av vegetasjonen i kartet forsvinner. Jeg ser faktisk andre spillere bedre når bug-en kommer , men det er ikke godt for øynene. Endret 3. juni 2013 av chairgame Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg hadde aldri de problemene før. Skal prøve å installere forrige driver igjen å se om det blir bedre da. Fikk forresten bluescreen i går når jeg spilte. Kom opp at det var noe feil med minnet, jeg har nå kjørt alt av tester men de finner ingen feil. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg rullet tilbake driveren til 314.22 å det ser ut som om problemet ble løst. Merker at recording med Fraps også går mye smoothere med den gamle driveren. Nvidia må jo ha klusset noe til med den nyeste driveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå