Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

tipper 15% av alle postene i denne tråden er en form for klaging. Enten er det pga noobtube man blir drept av, spillet klikker helt uten "grunn" eller så er det sola som er i veien.

Det er jo nesten VM i klaging her :D

Og det er jo Aldri brukeren sin feil, det er ALLTID EA. Fordi det er jo fakta :p

 

Det er nok mer enn 15 prosent, skulle jeg tro. Omtrent hver post fra meg har i hvertfall bidratt :D. Det var da også slike perioder med BF2 og BC2 også, men ingen som varte like lenge som dette. Jeg syns forøvrig at Origin er et tullesystem som man burde slippe unna. Der kom det enda en klage, gitt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holy smoke hvor inn i hælvete 1 til 2 juksere kan fullstendig dominere en omgang. Ble fullstendig knust gang på gang og så hele tiden klynger av laget mitt ligge døde (medic). Er ikke umulig at man havner på et eksepsjonellt talentløst lag nar man ikke driver med lame-join men jeg nektet å tro at vi var så elendige totalt sett. Uansett hvor man snudde og vendte seg så var det headshots for alle penga. Bekreftelsen fikk jeg da jeg var på Ziba Tower i dusjen på C og ble skutt med hagle av en som sto fint plassert i "grillbua" utendørs mellom B og A. Herlig! :(

Lenke til kommentar

Hehe, ja, tviler ikke!!

Hadde idag kommet til USAS hagla og følte det var på tide å unlocke alt utstyr til denne men det var lettere sagt enn gjort. Måtte innom en 3-4 servere før jeg fant en hvor jeg ikke ble kicket for å bruke denne "grusomme drapsmaskinen". Det morsomme var selvsagt at alle løp rundt med enten M16A3 eller M416 og jeg ble kicket for å bruke USAS...

Edit: USAS er forøvrig et møkkavåpen deluxe etter min mening.Trolig den verste hagla jeg har vært borti.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Vel for noen omganger siden løp jeg som en gærning fra punkt til punkt for å cappe (som vanlig) og hadde ikke noe spesielt god K/D men lå høyt oppe på lista pga. cap points. Etter å ha cappet enda et punkt er jeg på vei bort fra punktet når fi dukker opp. Fi blir drept og jeg blir selvsagt kicket. Stated reason: Camping :lol:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å rote dere inn på servere med drittunger/neckbeards som admins. Jeg har aldri blitt kicket fra en server (foruten auto admin ping kick etc) til tross for at jeg har hatt både gode runder og noen helt vanvittig gode runder... Og drept admin. Til og med knivstukket admins og enkelte admins har blitt knivstukket gjentatte ganger---aldri kicket.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å rote dere inn på servere med drittunger/neckbeards som admins. Jeg har aldri blitt kicket fra en server (foruten auto admin ping kick etc) til tross for at jeg har hatt både gode runder og noen helt vanvittig gode runder... Og drept admin. Til og med knivstukket admins og enkelte admins har blitt knivstukket gjentatte ganger---aldri kicket.

 

I call it flax! Jeg har gjentatte ganger blitt kicka, fordi jeg er en M98 sniper n00b, som tar ut admins.. De sitter og camper jeg er ei flankehore, sim sala bim, kick..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...