oOF Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 tipper 15% av alle postene i denne tråden er en form for klaging. Enten er det pga noobtube man blir drept av, spillet klikker helt uten "grunn" eller så er det sola som er i veien. Det er jo nesten VM i klaging her Og det er jo Aldri brukeren sin feil, det er ALLTID EA. Fordi det er jo fakta Det er nok mer enn 15 prosent, skulle jeg tro. Omtrent hver post fra meg har i hvertfall bidratt . Det var da også slike perioder med BF2 og BC2 også, men ingen som varte like lenge som dette. Jeg syns forøvrig at Origin er et tullesystem som man burde slippe unna. Der kom det enda en klage, gitt! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jepp, BF2 etc. fikk også sin dose, men tror nok vi har opplevd en totaløkning i syting med BF3 pga. all "sytingen på selve klagingen" som etterhvert har dukket opp. En slags form for "metasyting" Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva betyr dette: "you were kicked by an admin. Stated reason: blocking" Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kanskje du sto og sperret en dør? Uansett, "stated reason" er som regel helt irrelevant. i 99% av tilfellene så blir man kicked for å ha drept admin for mye. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Der jeg stod kan jeg umulig ha blokkert noen. Men jeg ledet og hadde bra flyt så....? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) There ya go Endret 21. mai 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Neinei, du blokkerte ikke fysisk. Meldingen mener at du blokkerte admin fra å komme til topps. 3 Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva betyr dette: "you were kicked by an admin. Stated reason: blocking" sikker en liten shitkid på servern som ble lei av at du drepte ham for mye....blitt kicka fra flere servere med venner pga en liten snørrunge som ikke tåler å tape Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 hvem blir med på 1 vs 1 helicopter match på en server uten folk? send meg pm og jeg gir navnet så adder du meg Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Holy smoke hvor inn i hælvete 1 til 2 juksere kan fullstendig dominere en omgang. Ble fullstendig knust gang på gang og så hele tiden klynger av laget mitt ligge døde (medic). Er ikke umulig at man havner på et eksepsjonellt talentløst lag nar man ikke driver med lame-join men jeg nektet å tro at vi var så elendige totalt sett. Uansett hvor man snudde og vendte seg så var det headshots for alle penga. Bekreftelsen fikk jeg da jeg var på Ziba Tower i dusjen på C og ble skutt med hagle av en som sto fint plassert i "grillbua" utendørs mellom B og A. Herlig! Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Du har ikke fått det med deg? EA slapp før helgen en pakke på Origin hvor man kunne kjøpe kuler som fulgte etter en person en viss tid. Snedige greier, anbefales! Endret 23. mai 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Hehe, ja, tviler ikke!! Hadde idag kommet til USAS hagla og følte det var på tide å unlocke alt utstyr til denne men det var lettere sagt enn gjort. Måtte innom en 3-4 servere før jeg fant en hvor jeg ikke ble kicket for å bruke denne "grusomme drapsmaskinen". Det morsomme var selvsagt at alle løp rundt med enten M16A3 eller M416 og jeg ble kicket for å bruke USAS... Edit: USAS er forøvrig et møkkavåpen deluxe etter min mening.Trolig den verste hagla jeg har vært borti. Endret 23. mai 2013 av Vice Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 "Hagle" sier vel noe? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ooh, double XP! Blir vel spilling når jeg kommer hjem. Joda, "spiller for å spille, ikke for XP-horing bla bla", men fun likevel Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Enkelte folk altså! Blir anklaget for å campe bare fordi jeg går 32-8. 32-8 er ikke en gang veldig bra. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Vel for noen omganger siden løp jeg som en gærning fra punkt til punkt for å cappe (som vanlig) og hadde ikke noe spesielt god K/D men lå høyt oppe på lista pga. cap points. Etter å ha cappet enda et punkt er jeg på vei bort fra punktet når fi dukker opp. Fi blir drept og jeg blir selvsagt kicket. Stated reason: Camping Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å rote dere inn på servere med drittunger/neckbeards som admins. Jeg har aldri blitt kicket fra en server (foruten auto admin ping kick etc) til tross for at jeg har hatt både gode runder og noen helt vanvittig gode runder... Og drept admin. Til og med knivstukket admins og enkelte admins har blitt knivstukket gjentatte ganger---aldri kicket. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å rote dere inn på servere med drittunger/neckbeards som admins. Jeg har aldri blitt kicket fra en server (foruten auto admin ping kick etc) til tross for at jeg har hatt både gode runder og noen helt vanvittig gode runder... Og drept admin. Til og med knivstukket admins og enkelte admins har blitt knivstukket gjentatte ganger---aldri kicket. I call it flax! Jeg har gjentatte ganger blitt kicka, fordi jeg er en M98 sniper n00b, som tar ut admins.. De sitter og camper jeg er ei flankehore, sim sala bim, kick.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå