aleksanderro Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Har det ikke gått sånn 2 uker nå etter at DDoS angrepene begynte? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jo, noe sånt. Begynner å bli litt mistenkelig at det verken er kommet noe skikkelig info fra Dice/EA eller de som angivelig står bak dette. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Hørte noe snakk om at det skulle være folk som har blitt banet som skulle stå bak, men det blir bare synsing uten noen kilder. Endret 15. mai 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hørte noe snakk om at det skulle være folk som har blitt banet som skulle stå bak, men det blir bare synsing uten noen kilder. Isåfall er de dobbelt idioter! Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Fra Battlelog sin twitter The issues regarding the DDoS attacks should be resolved now. If you are still experiencing connection issues, try to contact EA Support. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Fikk feilmelding med en gang nå. Failed to reserve slot in EA online tror jeg at det sto, det var i alle fall en ny feilmelding for meg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Fikk den samme feilmeldingen flere ganger i går. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Slutt å klag. Så lenge dere kommer inn i en server uten noe større problem enn å måtte trykke "Join Game", på nytt så har dere ikke noe å klage over. 2 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 dere som liker teamwork legg meg til! er 15 år og er ganske god ! lar broren min spile mye så har litt dårlige stats der ^^ Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Først klarer jeg ikke å logge inn, så er nesten alle serverne borte og nå er det ikke mulig å spille heller... Endret 21. mai 2013 av Stigs_BF_cousin Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 kan man kreve penger tilbake for noe slikt som alle opplever nå? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er det ikke annonsert maintenance nå da? Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er det ikke annonsert maintenance nå da? Det var i går Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 kreve pengene igjen fordi det er 98-99 % oppetid. Nei tvilsomt. Den ene-to prosentene er altså sammenhengende 3,5-7 dager i året. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Men det er fullt lovlig å klage på en tjeneste som man har betalt for til tross for at man er 98% fornøyd med den. Jeg er, for eksempel, tilbøyelig til å være enig i at Norge er verdens beste land å bo i men det hindrer ikke meg i å klage høylytt på ting som jeg mener bør være bedre. Hva hadde skjedd dersom folk aldri klaget..? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er fullt mulig å klage på service som ikke har vært tilfredsstillende, og det bør man også. EA selv er best tjent med å tilby en eller annen form for kompensasjon til kundene sine slik de gjorde under SimCity rotet og slik feks. Sony gjorde under sitt PS3 rot. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 tipper 15% av alle postene i denne tråden er en form for klaging. Enten er det pga noobtube man blir drept av, spillet klikker helt uten "grunn" eller så er det sola som er i veien. Det er jo nesten VM i klaging her Og det er jo Aldri brukeren sin feil, det er ALLTID EA. Fordi det er jo fakta 3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Men det er fullt lovlig å klage på en tjeneste som man har betalt for til tross for at man er 98% fornøyd med den. Jeg er, for eksempel, tilbøyelig til å være enig i at Norge er verdens beste land å bo i men det hindrer ikke meg i å klage høylytt på ting som jeg mener bør være bedre. Hva hadde skjedd dersom folk aldri klaget..? Forskjell å klage på alle mulige små ting, og aldri. Sannsynlig så hadde livet i Norge vært bedre om ikke det var så mange sutrefolk og de som generelt sett klaget hele tiden. Eneste formen for klaging som er veldig greit er å klage på at folk klager. Rett og slett. tipper 15% av alle postene i denne tråden er en form for klaging. Enten er det pga noobtube man blir drept av, spillet klikker helt uten "grunn" eller så er det sola som er i veien. Det er jo nesten VM i klaging her Og det er jo Aldri brukeren sin feil, det er ALLTID EA. Fordi det er jo fakta Hehe, ikke sant. Endret 21. mai 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Som jeg har sagt før: Hele BF3 er jo i bunn og grunn basert på klaging og syting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå