Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thank you all again for your patience as we continue to work to block the denial-of-service attacks we've experienced over the last few days. We've made some progress and are continuing to make changes that will hopefully mitigate these issues in the future. We'll keep the community posted here as things progress./DICE Team

 

Noen som vet hvor disse DDoS angrepene kommer ifra? Er det noen Anonymous kids, og hva er det de vil utrette med dette? :p

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske at noen noensinne har slitt med serverne sine i mange dager og uker etter et DDOS-angrep. Dette er jo noe som vanligvis blir fikset veldig fort og så er alt tilbake til normalen, så enten er det bare udugelige IT-ansvarlige som jobber for EA eller så har de blitt utsatt for tidenes verste DDOS, noe som virkelig får meg til å undres over valg av mål.

 

Nå ble en server fullstendig tømt rett før runden var over, forbanna irriterende...

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske at noen noensinne har slitt med serverne sine i mange dager og uker etter et DDOS-angrep. Dette er jo noe som vanligvis blir fikset veldig fort og så er alt tilbake til normalen, så enten er det bare udugelige IT-ansvarlige som jobber for EA eller så har de blitt utsatt for tidenes verste DDOS, noe som virkelig får meg til å undres over valg av mål.

 

Nå ble en server fullstendig tømt rett før runden var over, forbanna irriterende...

Hvorfor jobber ikkje du i EA, siden du tydeligvis vet svaret på elendigheten? :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt problemer når jeg har spilt siste uken, bortsett fra at jeg ofte får "disconnected from ea online" når jeg skal gå inn på en server første gang, og så må trykke reconnect.

 

Antar derfor at problemene er ganske sporadiske og begrensede nå, så de har sikkert fått på plass det meste?

Lenke til kommentar

Hvorfor jobber ikkje du i EA, siden du tydeligvis vet svaret på elendigheten? :)

 

Mange som vet svaret selv om de ikke jobber i EA, er ikke bare EA som har opplevd DDoS angrep. Ta deg en bolle.

 

Poenget var ikke at han visste svaret, poenget er at et DDoS angrep vanligvis ikke varer så lenge som dette har gjort, dermed kan man undres hva som egentlig har skjedd.

Endret av Ozwald
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dere snakker om et DDoS angrep, men DDoS angrep utføres ofte fra flere steder samtidig, da et Denial of Service angrep ikke er nok til å ta ned en server.

 

Så jeg tenker at det kan være en gruppe som har holdt på med dette i flere dager, men det kan jo selvfølgelig også være at DICE juger om dette..

Lenke til kommentar

Jeg overhørte noen fra en livestream, som kjente noen som kjente noen som hadde tilknytning til dice, som sa det var 40 000 boter i verk for å ta ned serverne. Vet ikke hvor pålitelig disse tallene er da, men for å sette det i perspektiv er det ca. 40 000 som er online i bf3 til en hver tid (avhenger litt når på døgnet).

Lenke til kommentar

Blir jo mindre som spiller når det er problemer i nettet. Men synes det snart er på tide at de ansvarlige står fram! Om det faktisk er DDOS som er årsaken virker det jo bare feigt og meningsløst om man ikke står fram med poenget sitt.

Det som er et paradoks er at for min egen del så har jeg hatt mye større problemer før med serverne enn under denne såkalte DDOS perioden

Lenke til kommentar

Dere snakker om et DDoS angrep, men DDoS angrep utføres ofte fra flere steder samtidig, da et Denial of Service angrep ikke er nok til å ta ned en server.

 

Så jeg tenker at det kan være en gruppe som har holdt på med dette i flere dager, men det kan jo selvfølgelig også være at DICE juger om dette..

Dette er jo sannsynligvis ett angrep, selv om det også mest sannsynlig er snakk om et samordnet angrep fra flere fronter. Bare for å kverulere, altså, jeg vet akkurat hva du mener. For øvrig var jeg vitne til at en enkeltperson DDoS-et nettsidene til 9GAG for ca et halvt års tid siden. Alt man trenger er veldig heftig båndbredde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...