Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri helt forstått denne forhåndsbestillingsmentaliteten. Det er ikke som om det kommer til å bli vanskelig å få tak i. Hadde det vært superduper collectors edition, special version med artbook, making of dvd, 10 ekstra våpen ingame og fungerende 2nd gen NV goggles i pakka hadde jeg forstått forhåndsbestilling. Men LE? c'mon!

Som nevnt tidligere. Jeg venter til nærmere release når info om evt. physical warfare pakken kommer til andre land før jeg bestiller. Dessuten er det fint å ha flere muligheter til hvor jeg vil kjøpe det fra. LE editon blir som tidligere nevnt av andre, meget lett å få tak i, selv lenge etter launch, om man ser på BC2 som eksempel på tilgjengeligheten (og det er liten tvil om at BF3 blir enda større).

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

En ting er sikkert, om du har tenkt å forhådnsbestille, bestill fra butikker som spesialiserer seg på spill og ikke elkjøp o.l.

Det er bare de dedikerte spillbutikkene som vet/bryr seg om hvor viktig det er for deg som kunde å ha spillet på launchday. Bestiller du fra en generell elektronikkbutikk kan du risikere å ha det i posten en uke etter launch (har hendt før). Sier ikke at det ikke kan bli ett problem hvis du bestiller fra game.no eller gamezone.no eller hva de nå heter, men sannsynligheten for at de bryr seg nok om det til å sende ut ett par dager før launch er mye større. Da betaler jeg heller 100kr ekstra, for å si det slik.

Har forøvrig bestillt fra gamezone.no med hell tidligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En ting er sikkert, om du har tenkt å forhådnsbestille, bestill fra butikker som spesialiserer seg på spill og ikke elkjøp o.l.

Det er bare de dedikerte spillbutikkene som vet/bryr seg om hvor viktig det er for deg som kunde å ha spillet på launchday. Bestiller du fra en generell elektronikkbutikk kan du risikere å ha det i posten en uke etter launch (har hendt før). Sier ikke at det ikke kan bli ett problem hvis du bestiller fra game.no eller gamezone.no eller hva de nå heter, men sannsynligheten for at de bryr seg nok om det til å sende ut ett par dager før launch er mye større. Da betaler jeg heller 100kr ekstra, for å si det slik.

Har forøvrig bestillt fra gamezone.no med hell tidligere.

Kan skrive under på den!

Gamezone er veldig bra, og har ein meget god service! Lurer på kva som skjedde med absoluttspill?

Lenke til kommentar

Har aldri helt forstått denne forhåndsbestillingsmentaliteten.

Fra oss spillere så er det kanskje litt vanskeligere å bli klok på, vi mennesker liker å samle på ting i tillegg til mange andre rare ting vi finner på ;) Fra spillutgivere og butikker så har ikke noe problem med å forstå det, gitt at man betaler for spillet når man forhåndsbestiller. Da blir det ganske mye å hente i rente inntekter for butikk og/eller utgiver (eller hvem som sitter på pengebunken) frem til spillet blir lansert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er selv interessert i dette spillet, men jeg vet ikke hvilken plattform jeg skal kjøpe til, Xbox 360 eller PC, hva anbefaler dere?

På Xbox 360 har jeg flere kamerater som jeg kan spille med, mens på PC så har jeg ingen som jeg kan spille med, men min PC er verdt 32.000 og derfor vil det være bedre å kjøre spillet på den.

Hva ville dere ha gjort? spilt en begrenset versjon med venner på Xbox 360 eller spilt alene med skikkelig spillopplevelse på en god PC?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg mener at jeg heller burde skaffe det til PC fordi man får bedre grafikk, større brett, flere spillere per server.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du skaffer det på PC fordi det er ytterst idiotisk å spille det på noe annet...

Kunne like gjerne holdt deg til iPhoneversjonen om man vurderer konsoll.

Så det.

Du har nok rett, jeg kan ikke la en sånn anledning gå til konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...