aleksanderro Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det har vært ekstremt mye problemer de siste dagene! Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 I dag er det enda verre enn i går, nå kræsjer hele servere og forsvinner helt ut av Battlelog før de kommer tilbake igjen. Og forsvinner igjen... Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Gadd ikke prøve å spille i dag pga dette. Har gledet meg til dobbel XP som starter på torsdag.. Ser ut som det går i vasken. Nå har disse server problemene vart i nesten 1 uke Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Fra battlelog: "The current BF3 and Battlelog outages are a result of activity that appears to be aimed at overwhelming our game servers. We will provide up to date information on our official channels, including the Battlefield Twitter account. Thanks for your patience!" Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Dette begynner å bli komisk at de ikke har klart å fikse problemene nå etter snart en uke.. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Får spilt i typ 3-4 min før jeg blir disconnected. Flott. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hva er egentlig motivet til de som kjører DDOS nå? Enten så er de komplette idioter eller så fremviser de et poeng. Håper det ikke bare er fordi "EA sux og er bare drit etc..!!11" Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Humm, få tilbake en god gammeldags matchmaker og ikke en app som alle må igjennom? O.o ellernoe sånn`? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 "Matchmaker"?? Få tilbake god gammel ingame-browser som faktisk fungerte!! Hvis du snakker om COD style "matchmaking" så bør du vel gå tilbake til konsoll. Måtte rett og slett bare gi opp COD BO2 etter få timer pga. den mildt sagt horrible MP funksjonaliteten. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 "Matchmaker"?? Få tilbake god gammel ingame-browser som faktisk fungerte!! Hvis du snakker om COD style "matchmaking" så bør du vel gå tilbake til konsoll. Måtte rett og slett bare gi opp COD BO2 etter få timer pga. den mildt sagt horrible MP funksjonaliteten. Nå kalles vel en god gammel serverliste (ala CoD 1), rFactor etc. også for "matchmaker". Eller så er det mulig at jeg bare blir lurt av at det kalles "matchmaker" hos rFactor Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ser ut som serverene er oppe å går nå.. enn så lenge: http://www.ea.com/servers/battlefield3 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Gadd ikke prøve å spille i dag pga dette. Har gledet meg til dobbel XP som starter på torsdag.. Ser ut som det går i vasken. Nå har disse server problemene vart i nesten 1 uke http://www.gamespot.com/news/ddos-attacks-disrupting-battlefield-3-servers-6408090 "In response to the current outages, DICE and EA have postponed the Battlefield 3 Double XP event, scheduled to run from May 9 through May 13, to a later date" 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Finnes det egentlig en hack for TV raketten på helikopter? Blir svært ofte beskyld for å jukse/bruk hack når jeg tar andre helikopter med TV noe som er jævlig irriterende.. Har aldri opplevd at noen andre har brukt hack for TV raketten så lurer på om det i det hele tatt finnes? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Det finnes hacks som funker i jets osv. så det forundrer meg ikke dersom det finnes hack for TV missile heller... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Det gjør vel dessverre det. Men uansett så er det jævlig irriterende at folk skriker ut hack bare de blir drept og noen andre gjør det bra! Bare de siste rundene så har vel jeg blitt beskyld for å bruke hack sikkert 20 ganger... Edit: 20 gagner var kanskje litt overdrevet men rundt 10 stemmer nok.. Endret 10. mai 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hang på en vanvittig "bra" kar på squaden for noen dager siden. Det var rett og slett umulig å få noen kills når jeg var i nærheten av ham. Før jeg i det hele tatt så dem så hadde han drept dem. Han visste alltid hvor fienden var og de var sjanseløse. Det var interessant å se hvordan uærlig spill forgikk fra "den andre siden" også. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 BF3 kan fort bli litt forutsigbart, og det er mange noobs... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 BF3 kan fort bli litt forutsigbart, og det er mange noobs... Som i livet forøvrig.... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Faen, har lyst på back to karkand pakka, men mangler 15 kr:( send pm hvis du har 15kr til overs:D Edit, en venn av meg hadde bf3, så sletta han det. Nå vil han gjerne spille igjen, men det står at product keyen er oppbrukt? Hvordan får man det til å funke? Endret 11. mai 2013 av Gurre Lenke til kommentar
blinc Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Selvsagt er produkt keyen oppbrukt. Spillet er registrert på Origin kontoen. Hvis ikke spillet ligger der får han kontakte kundeservice. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå