Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Matchmaker"?? Få tilbake god gammel ingame-browser som faktisk fungerte!! Hvis du snakker om COD style "matchmaking" så bør du vel gå tilbake til konsoll. Måtte rett og slett bare gi opp COD BO2 etter få timer pga. den mildt sagt horrible MP funksjonaliteten. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Matchmaker"?? Få tilbake god gammel ingame-browser som faktisk fungerte!! Hvis du snakker om COD style "matchmaking" så bør du vel gå tilbake til konsoll. Måtte rett og slett bare gi opp COD BO2 etter få timer pga. den mildt sagt horrible MP funksjonaliteten. :(

 

Nå kalles vel en god gammel serverliste (ala CoD 1), rFactor etc. også for "matchmaker".

Eller så er det mulig at jeg bare blir lurt av at det kalles "matchmaker" hos rFactor ;)

Lenke til kommentar

Gadd ikke prøve å spille i dag pga dette.

Har gledet meg til dobbel XP som starter på torsdag.. Ser ut som det går i vasken.

Nå har disse server problemene vart i nesten 1 uke :wallbash:

 

http://www.gamespot.com/news/ddos-attacks-disrupting-battlefield-3-servers-6408090

 

"In response to the current outages, DICE and EA have postponed the Battlefield 3 Double XP event, scheduled to run from May 9 through May 13, to a later date"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det gjør vel dessverre det. Men uansett så er det jævlig irriterende at folk skriker ut hack bare de blir drept og noen andre gjør det bra! Bare de siste rundene så har vel jeg blitt beskyld for å bruke hack sikkert 20 ganger... :nei:

 

Edit: 20 gagner var kanskje litt overdrevet men rundt 10 stemmer nok.. :p

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Hang på en vanvittig "bra" kar på squaden for noen dager siden. Det var rett og slett umulig å få noen kills når jeg var i nærheten av ham. Før jeg i det hele tatt så dem så hadde han drept dem. Han visste alltid hvor fienden var og de var sjanseløse. Det var interessant å se hvordan uærlig spill forgikk fra "den andre siden" også.

Lenke til kommentar

Faen, har lyst på back to karkand pakka, men mangler 15 kr:( send pm hvis du har 15kr til overs:D

 

Edit, en venn av meg hadde bf3, så sletta han det. Nå vil han gjerne spille igjen, men det står at product keyen er oppbrukt? Hvordan får man det til å funke?:)

Endret av Gurre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...