Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Colonel 100. Er så lættis hvordan folk på servere sier jeg er no-lifer fordi jeg er lvl 100. Med litt skills tar det ca. 550 timer å komme til lvl 100 colonel. Det betyr at du kan ha brukt 0,2% av tiden din på BF3 siden det kom ut og være lvl 100 colonel.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

550 timer med intens spilling (aka. skills) er rimelig no-lifer da.. :ph34r:

Neeeida, eller kanskje litt. Har vel spilt en 130 timer og synes det er ganske mye jeg, og langt fra like intensivt. Har hatt spillet siden det kom ut.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Har 307timer selv nå(40/85) og føler at jeg har spilt veldig mye totalt sett selv om jeg spiller relativt lite nå for tiden. Jeg syntes jeg spilte sinnssykt mye BF2 og der ser jeg nå at jeg logget 680timer totalt. Jeg kaller ingen for "no-lifer" selv om de er level 100, men for min del så kommer jeg trolig aldri til å nå verken 550 timer eller level 100 i BF3. (Dersom jeg antar at jeg fortsetter med BF4 når det kommer ut). Uansett er det svært subjektivt hva som er mye spilltid.

Lenke til kommentar

1: Cap flagg

2: Legg C4 på mest vanlige steder å stå i flagg-området

3: Løp videre til neste flagg

4: Følg med minimap om noen prøver å ta tilbake flagget

5: BOOM??????????

6: Profit

Joda, men det er mye avhengig av hva slags maps du spiller. I feks. CQ så er du ofte død før du får detonert dersom du bruker metoden din. (Ja, jeg har selvsagt kjørt C4-på-flagg metoden selv ifm. assignments ;))

Lenke til kommentar

Gå inn på Ziba med Spas+slug og legg C4 på flagg. De som ikke får ropt "n00b" etter seg i chatten gjør det feil. Litt synd at denne comboen er så noobish, for jeg liker den så godt selv :wee:

Når absolutt alt går til helvete, til og med M16A3, da er det fram med hagla. Her er det mye smak og behag men personlig foretrekker jeg DAO. Hvis det også går til helvete da er det bare å innse at man har tatt noen øl for mye på fredagskvelden :lol:
Lenke til kommentar

heh.. ble kicka fra en server pga de ikke likte å bli moset av en gammel mann :)

hadde 14:1 på kill, og da røyk jeg ut..... surt... for jeg liker serveren.. No hashar canals map uten C4..så du slipper det evige C4 bombrun....

man sikter vel normalt høyt for at det er mest mulig effektivt... men å bli anklaget for hack likte jeg ikke.. :(

*edit* er jo ikke helt ute å kjøre etter denne:

http://www.team-des-fra.fr/CoM/bf3.php?PHPSESSID=f7a2d82877d7e02769ee8fff5a7a48a3&p=DeathByDigital

Endret av DeathByDigital
Lenke til kommentar

heh.. ble kicka fra en server pga de ikke likte å bli moset av en gammel mann :)

hadde 14:1 på kill, og da røyk jeg ut..... surt... for jeg liker serveren.. No hashar canals map uten C4..så du slipper det evige C4 bombrun....

man sikter vel normalt høyt for at det er mest mulig effektivt... men å bli anklaget for hack likte jeg ikke.. :(

*edit* er jo ikke helt ute å kjøre etter denne:

http://www.team-des-...=DeathByDigital

Høres kjipt ut. Har personlig aldri blitt kicket bare fordi jeg har fått unormalt høy K:D forhold. Har fått noe drit i chatten, men det enser jeg knapt. 14:1 er faktisk ingenting, selv på maps som har kjøretøy.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...