hugRmunR Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Noen andre her som ikke kommer inn på en eneste server nå? Edit: Sjekket på Battlelog, mange som ikke kommer inn på en eneste server ja. Endret 28. april 2013 av Northern Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Noen andre her som ikke kommer inn på en eneste server nå? Edit: Sjekket på Battlelog, mange som ikke kommer inn på en eneste server ja. Får du noen feilmelding? Ser at du skrev innlegget tidligere idag. Da har det kanskje ordna seg.... Endret 28. april 2013 av ronron25 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Siden jeg aldri driver med lame join/stacking etc. så er det utrolig sjelden jeg opplever noe som dette, men desto artigere når det skjer. Fikk "Ace Squad" omtrent like mange ganger også så ting fungerte svært bra. Var haugevis av tapere på det andre laget riktignok som prøvde å bytte til vinnerlaget hele tiden, men la merke til noen få som faktisk hadde spillmoral nok til å gjøre motstand fremfor å bare overgi seg til fienden. Selv om noen av dem var noen jævla C4-flagg-campere så er det bare å ta av seg hatten. Endret 1. mai 2013 av Vice Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Nå er jo faktisk C4 på flagg anbefalt i strategiguide fra o'store EA/DICE, så de som driver med følger vel bare tipsene? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Nå er jo faktisk C4 på flagg anbefalt i strategiguide fra o'store EA/DICE, så de som driver med følger vel bare tipsene? Fortsatt noen drittsekker . Nå skal det også sies at jeg aldri sutrer i chatten over slikt, det er ikke verre enn at man slenger fram en granat hver gang før man capper. Men irriterende de første gangene du blir tatt på "billige" kills.Og ja, det oppfordres til mye rart både direkte og indirekte gjennom assigments og slikt. Endret 1. mai 2013 av Vice Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 jævla C4-flagg-campere 1: Cap flagg 2: Legg C4 på mest vanlige steder å stå i flagg-området 3: Løp videre til neste flagg 4: Følg med minimap om noen prøver å ta tilbake flagget 5: BOOM?????????? 6: Profit Men det er helt sant at noen faktisk bare gjemmer seg og camper flagget og venter på at flest mulig skal dø i smellet, dette er bare teit. Det kan jo gå mange minutter før noen kommer dit! I mellomtiden har mye skjedd og man kunne like greit vært afk. Personlig synes jeg det er mest moro å legge C4 for å så løpe videre. Apropos C4, jeg skulle ønske det var slik at dersom man trykket click-click-click på musa så detonerte eksplosivene i den rekkefølgen man la dem, mens man for å sprenge alle samtidig måtte holde venstre museknapp inne i et halvt til et sekund... Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Førstemann til 10,000 kills med C4? Jeg er bare rett over halvveis Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Da vinner du, siden jeg har null kills med C4, og er stolt over det! 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Da vinner du, siden jeg har null kills med C4, og er stolt over det! Mest effektive måten å ta ut tanks på da? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er det ikke Recon klassen som har C4 forresten? Selv er jeg luftkriger så tar mest effektivt ut en tanks med fly eller heli. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Support som har C4. Da kan man samtidig legge ut litt ammo (noe mange ikke klarer) mens man sprenger fiender til atomnivå. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Support som har C4.. Edit: Ah, too late.... Endret 1. mai 2013 av insolvent Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ser man det ja, har vel bare 1-2 timer spilletid tilsammen med Recon og Support. Men da har jeg lært noe nytt. Var det i BC2 at Recon hadde C4 da? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jepp det stemmer. Følelsen av og ligge helt stille og en tanks parkerer oppå deg for og så snike seg innpå plante og boom Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Mest effektive måten å ta ut tanks på da? Sier fyren med jet som avatar. Lol 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Sier fyren med jet som avatar. Lol Infantry vs. Tank er ikke det samme som vehicle vs. vehicle. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hvilken lvl er dere i online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå