Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg aldri driver med lame join/stacking etc. så er det utrolig sjelden jeg opplever noe som dette, men desto artigere når det skjer. Fikk "Ace Squad" omtrent like mange ganger også så ting fungerte svært bra. Var haugevis av tapere på det andre laget riktignok som prøvde å bytte til vinnerlaget hele tiden, men la merke til noen få som faktisk hadde spillmoral nok til å gjøre motstand fremfor å bare overgi seg til fienden. Selv om noen av dem var noen jævla C4-flagg-campere så er det bare å ta av seg hatten.

post-10980-0-41065200-1367403847.jpg

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Nå er jo faktisk C4 på flagg anbefalt i strategiguide fra o'store EA/DICE, så de som driver med følger vel bare tipsene? ;)

Fortsatt noen drittsekker :p. Nå skal det også sies at jeg aldri sutrer i chatten over slikt, det er ikke verre enn at man slenger fram en granat hver gang før man capper. Men irriterende de første gangene du blir tatt på "billige" kills.

Og ja, det oppfordres til mye rart både direkte og indirekte gjennom assigments og slikt.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
jævla C4-flagg-campere

1: Cap flagg

2: Legg C4 på mest vanlige steder å stå i flagg-området

3: Løp videre til neste flagg

4: Følg med minimap om noen prøver å ta tilbake flagget

5: BOOM??????????

6: Profit

 

Men det er helt sant at noen faktisk bare gjemmer seg og camper flagget og venter på at flest mulig skal dø i smellet, dette er bare teit. Det kan jo gå mange minutter før noen kommer dit! I mellomtiden har mye skjedd og man kunne like greit vært afk. Personlig synes jeg det er mest moro å legge C4 for å så løpe videre.

 

Apropos C4, jeg skulle ønske det var slik at dersom man trykket click-click-click på musa så detonerte eksplosivene i den rekkefølgen man la dem, mens man for å sprenge alle samtidig måtte holde venstre museknapp inne i et halvt til et sekund...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...