TheKims Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Spiller kun på normal. På hardcore blir våpnene så ubalanserte Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Andre som har problemer med Battlelog nå? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 http://www.ea.com/servers/battlefield3?websso=1 Battle log er nede og PC-servere er "stressed" - mao lett å få disconnected før det har stabilisert seg. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Satan i helvete da! Selvfølgelig er det det, når jeg kommer hjem fra jobb og har faen gledet meg i hele dag etter å ENDELIG ha plukket opp spillet igjen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 http://www.ea.com/se...field3?websso=1 Battle log er nede og PC-servere er "stressed" - mao lett å få disconnected før det har stabilisert seg. Viste ikke om den siden så har lagret den i bokmerker nå, takk! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-pc-og-mac/PCCDBF4BU/battlefield-4-forhandsbestilling-pc BF4 koster 200,- inkl frakt om du har norgesenergi. Kampanjen varer ut april. Jeg har bestilt, og motatt preorder kode 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Detter her er faen meg ikke den rette natta å spille på...kommer inn i BF3 og så skjer noe som jeg for helvete aldri har vert med på før. Jo mere jeg bruker musa, jo sykere sense blir det. Prøver forgjeves å stille den ned underveis med det er håpløst. Hva faen er det som skjer? Er så forbanna nå at jeg kjenner jeg får svulst i brystet. Endret 25. april 2013 av Mala Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har du prøvd å sette alt av settings til default? Når settings ble bugget var dette til stor hjelp i BF2 i det minste - kanskje verdt ett forsøk her og? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 *snip* Kan det være mouse acceleration? Sjekk både i windows og i bf om du kan ha slått det på med uhell. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hmm, ser ut til at Commander kommer tilbake i BF4. Kanskje så det begynner å nærme seg en liten forhåndsbestiling her nå 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Forhåndsbestille? Hvorfor ikke bruke de pengene på noe annet, og så eventuelt forhåndsbestile like før release. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jo det er egentlig litt i tidligste laget. Meningsløst så lenge man ikke får noe av ekstra verdi. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Forøvrig har jeg sett det fyke noen meldinger over chatten relativt ofte de to siste gangene jeg har spilt. Husker ikke akkurat hva det står men det er hvertfall mange som blir autokicket pga. aimbot detektering. Har PB blitt oppgradert og kommet foran mange av jukserne et kort øyeblikk? Endret 26. april 2013 av Vice Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Sikker på at det ikke er GGC-Stream på serveren du spiller på? PB gjør jo egentlig fint lite såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Godt mulig. Aner som sagt ikke hva det er og har egentlig aldri lagt merke til det før. Men gledelig uansett hvis alle taperne blir kastet ut. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hm, ser på serveren jeg spiller på akkurat nå at masse folk blir instabannet av PBBans.com Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Au au au, betyr dette at spillere som bare er "ekstremt gode" er ute for et kort øyeblikk? Kan dere bare dø i mellomtiden jævla rasshøl? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Det er salg på keys... naturlig nok øker antall cheaters Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Lyst på Battlefield 4 dogtags? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå