Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

3.2 % cheating på den ene min (dårligste). Den andre får jeg ikke opp.

Søkte på andre folk som er bedre enn meg, og de har mindre "cheat".

Er nok ikke bare slik at desto høyere score man har desto større sjanse for at man jukser ;) Når man får veldig stort tallmateriale er det utrolig hvor mye informasjon man kan lese ut av det. Men infoen er selvsagt aldri bedre enn algoritmen som henter/bearbeider materialet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På min analyse, så er det "Headshot / Kill ratio" (Hskr) som gjør at jeg blir litt tagget som cheating.

Som jeg forstår, så er svart "normalt", grønt er "bra", orange er "litt for bra", og rødt er "unormalt bra". (Bra i forhold til snittet).

Jeg har da tre våpen som er orange, og ett som er rødt. Trolig fordi jeg har spilt bedre med det enn de fleste, da det også er et lite brukt våpen.

Lenke til kommentar

Unormale stats teller mot cheats, men det er jo ikke sånn at bare dersom man har gode stats så blir man tatt for cheating. Det er en gjennomsnittsberegning over alle statsene dine. Om du er tagget med feks. 10% cheat så betyr ikke dette på noen som helst måte at du jukser. Om du er tagget med 90% derimot så kan det nok være en god indikasjon. Om man sjekker veldig gode spillere som er "rene" så tviler jeg på at de får særlig høy cheat-score. De får garantert mer enn 0,1% men absolutt mindre enn 50%.

Det våpnet som jeg har flest kills med ligger jeg ranket som top 2% med på bf3stats.com. Likevel er det ikke tagget som cheat i cheat-o-meteret.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Scorer 0.1% selv, og sjekket noen spillere som jeg anser å være bedre enn meg og noen som jeg vet er veldig, veldig gode uten at noen av disse scoret høyt på cheat-o-meter. Så sjekket jeg den ene cheateren som jeg traff på her om dagen, han som fortsatt ikke er wipet på Battlelog - 76%...

Lenke til kommentar

Fikk 0,1 % sjanse, så antar jeg ikke akkurat er i faresonen. :p

Hovedproblemet til cheat o meter er egentlig hvor tregt den oppdaterer. (flere måneder)

Og i mellomtiden så kan mye skje, og en "ny" cheater vil vel derfor ikke bli oppdaget heller.

Jeg tror det henter stats fra bf3stats.com, så det burde hjelpe å oppdatere der.

En annen cheat o meter som også sier evt bans: http://cheatometer.hedix.de/

Endret av Stigs_BF_cousin
Lenke til kommentar

Stund siden jeg spilte BF3 sist, men startet igjen for et par dager siden. Er som BF2, man blir aldri lei. Lurer på om det blir noe Project Reality til BF3, men folka bak driver fortsatt og oppdaterer det til BF2. Er dritt lei det opplegge til EA som sikkert pusher DICE til å lage alt mulig drit av det samme hele tiden, skulle ønske det kom noen artige mods og ingen BF4.. enda.

Bestemte meg å lage en video ista som liksom skulle være morsom, men det gikk idass. Her er den verdtfall. :)

Endret av Blabla1
Lenke til kommentar

Du kan jo alltids lage en egen profil for spillet på skjermen din.

Ellers er det alltid en fare for å bli banned, om du bruker noen av de kjente fixene, f.eks BF3 Colour Tweaker eller FXAA Injector.

Skal gjerne mye til, men med tanke på at tools som forandrer på de samme filene som de 2 der, kan brukes til å fjerne lense glare og blendende sol, er det fare for at de blir sett på som hacks.

Lenke til kommentar

FXAA Injector kan ikke fjerne sun glare etc og regnes ikke som juks (men tillates ikke i ESL), mens verktøy som f. eks. BF3 Color Tweaker (som ikke lengre fungerer) har hatt mulighet for å slå slikt av. Jeg vil anta at rene multihacks kan slå sånt av, men holder man seg til FXAA Injector er man på trygg grunn siden det ikke endrer på noen spillfiler.

Lenke til kommentar

Helvetesmakt!!

Ser ut til at jeg nå er plaget med at spillet ramler ut i desktop etter en 15-20 min spilletid, i ekte EA BF stil! Får prøve med en repair av spillet....for dette var latterlig morro etter gammelt :D

Sjekk innstillingene i modemet ditt og slå av UPnP, det er nesten garantert derfor du blir "kicket" ut av spillet. Jeg hadde denne feilen de første ~50 timene jeg spilte det og kan definitivt skrive under på at det er utrolig irriterende både med tanke på fly i spillet og stats ikke minst. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...