Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Meh, avbestilte mitt forhåndsbestilling etter DLC nyheten.

En av grunnen til at jeg har vært trofast til Battlefield serien er nettopp det at den grusomme melkingen med DLC har ikke truffet Battlefield. Men nå gir de folk muligheten å kjøpe et DLC Preorder og få våpen som gir folka fordeler.

Fuck you EA!

Noen andre som avbetillte?

Du er morsom.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av grunnen til at jeg har vært trofast til Battlefield serien er nettopp det at den grusomme melkingen med DLC har ikke truffet Battlefield. Men nå gir de folk muligheten å kjøpe et DLC Preorder og få våpen som gir folka fordeler.

Fuck you EA!

Patetisk, trofast my ass.

• Liker 6
Lenke til kommentar

DICE har sagt at de eksklusive våpenene ikke gir noen fordeler over andre.

Map packs osv vil garantert være gratis.

Kommer sikkert til å bestille enda en kopi ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

DICE har sagt at de eksklusive våpenene ikke gir noen fordeler over andre.

Map packs osv vil garantert være gratis.

Kommer sikkert til å bestille enda en kopi ;)

Klart de gir fordel. Har du sett hva de får?

"special guns, ammunition and maps in a fps is wholly unfair to anyone who will not, or can not, pre-order the game, leaving those who purchase the game at or after release day at a disadvantage."

http://www.product-reviews.net/2011/06/13/battlefield-3-limited-edition-dlc-protest-will-fall-on-deaf-ears/

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/6801802.page;jsessionid=C9EE7B574AF143677D16B8260CE4239F

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Tja, fordeler er det vel strengt tatt ikke. En får 'andre' våpen - ikke 'bedre' våpen, det har de (Dice) også sagt selv. Så kan en velge å tro hva en vil. Drastisk å avbestille det mest etterlengtede spillet siden sin forgjenger av den grunn iallefall.

Jeg har mest spilletid med Vintovka'en i BC2. Med riktig bruk er den like effektiv som alle andre våpen.

Lenke til kommentar

Fuck you EA!

Det er da ikke noe nytt at Limited Edition/andre "spesial versjoner" vil gi noen fordeler som mer innhold osv fremfor vanlig? Back to Karkand har jo vært lansert som Map Pack fra veldig tidlig av, og at Limited Edition gir deg denne gratis er da bare rett og rimelig. Hva våpen angår finnes det ikke "bedre" våpen fremfor "dårlige" våpen. Man får vel bare tilgang til dem litt tidligere, noe som er insignifikant i det lange løp. I BFBC2 unlockes alt ved rank 25 er det vel? Hvor mange timer spiller man ikke etter man har nådd rank 25?

Jeg bestiller Limited Edition kun for å slippe å bry meg om å kjøpe Map Pack. Kommer til å gjøre det uansett, så hvorfor ikke bare gjøre det via LE? Veldig drastisk tiltak på et veldig dårlig grunnlag spør du meg...

Lenke til kommentar

Fuck you EA!

Liker det heller ikke, men det er ikke i nærheten (NÆRHETEN) å være nok til å få meg til å avbestille.. Fordel? Meh. Ingen av de våpnene er noe "ekstraordinært" eller OP. DAO er heller ikke eksklusiv, du bare får tidlig access. Samme som i BC2 (Garand) Savnet det aldri. Er bare for mer variasjon, for de som vil.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Fuck you EA!

Du får kose deg med høyrehånden, for resten av oss skal spiller BF3. Med eller uten deg.

Endret av The_Tom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...