Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer ett spørsmål om der er servere som er anbefalt, våpen som er greit å starte med osv...

Det er bare å velge filtre og gå inn på en server som er noenlunde full, hopp i det. Hver gang du er innom en server du liker (aktive admins, balanserte lag osv) så legger du den til i favorittlista for fremtidig bruk. Jeg vet om flere gode Hardcore-servere, men jeg antar at du starter på Normal som de fleste med god grunn gjør.

 

Av våpen så starter man jo faktisk med de våpnene som mange mener er best. M16 for Assault er et kongevåpen. Du unlocker fort diverse attachments, det er bare å prøve seg frem for å finne ut hva man føler seg mest komfortabel med. Ellers må du bare huske på at K/D-ratio ikke spiller noen rolle i Battlefield, og det å utelukkende løpe rundt å drepe folk er en dårlig måte å sanke poeng på - dette er et lagspill. PTFO så går det bra.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det i brigaden mtp krav på "oppmøte". Jeg har elsket battlefield siden bf2 og spiller aktivt men på varierende tidspunkt og mengde pga studier.

 

Battlefield er lagd for å spilles sammen med andre, så jeg spiller oftest mulig med fetteren min eller randoms jeg tidligere v har møtt ingame, men hvordan er det hos dere mtp å "henge seg på".

 

Liker å anse megselv som rutinert når det kommer til det punktet :). Har plukket opp en del om lagspill ved å se på YouTube videoene til RivalXfactor og gutta, pøuss shosho og frankieInHD. Først og sistnevnte anbefales sterkt å titte litt på forøvrig!

 

Frankie har forøvrig også en DayZ serie som jeg har sittet ufattelig mange timer og sett på. Liker faktisk bedre å se han spille det spillet, enn å spille det selv!

 

Lenke til kommentar

Nei, og om det hadde vært det så hadde d ikke sett det fordi sola er så sterk.

Poenget her er jo at det er irriterende/minsker sikten. Ja for det er slik det har blitt ttrykt, og det jeg kommenterte på.

 

At du ikke synes det er realistisk nok er en heeelt annen diskusjon.

 

De ville med dagens teknologi aldri fått det til å bli helt virkelighetsnært, så at de heller prøver å nærme seg film er ingen dum ide det heller. Og i film så får du flere flares pga flere linser. Selvsagt, de ligger årevis bak film, men det begynner å bli en "halvgod" etterligning.

Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over hvor mye prosessorkraften har å si for spillet. Før hadde jeg CPU'en på standard turbo speed (3,8 GHz eller noe sånt), og fikk rundt 50-60 fps med mitt GTX 680 på ultra-settings. Recording i FRAPS senket den ned til ca 40 FPS. Men nå har jeg overklokket CPU'en til 4,7 GHz (bruker Corsair H80 vannkjøling), og FPS'en har steget til over 80 på ultra.

Lenke til kommentar

Satte på grønn økonomi nå, relativt ny skjerm, har ikke trykket på en knapp før nå.

HC uten kart osv er jalla, men det blir en helt annen spilleoplevelse.

Alle kan være over alt og ingen kan spotte noen.

For de som liker det mer realistisk er jo det vegen å gå.

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på all hakkingen på EA og Premium-funksjonen. Premium til BF3 er uten tvil den beste tilleggspakken jeg har vært borti, der får man virkelig det man betaler for. Greit nok hva Dice kan ha sagt tidligere rundt det å ta betalt for ekstra funksjoner i spillene sine, men "the times they are a-changing". Get over it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...