TheKims Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Noen her som husker i farta hva minimum damage på G3A3 er? Husker ikke hva den siden heter der hvor man kunne sjekke våpen stats Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Installerte Origin på nytt, jeg har BF3 filene. Er det noen måte å "verifisere" filene man har? Eller MÅ man laste ned hele skjiten på nytt? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Noen her som husker i farta hva minimum damage på G3A3 er? Husker ikke hva den siden heter der hvor man kunne sjekke våpen stats http://symthic.com/bf3-weapon-charts Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Tips til hvordan man kan bli god til å fly jet? Spiller over 3 skjermer, har ikke joystick. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Tips til hvordan man kan bli god til å fly jet? Spiller over 3 skjermer, har ikke joystick. Spill MYE Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Spill MYE Haha, har spilt mye jet nå og det begynner å komme seg litt! Får noen kills i ny å ne, men når jeg møter på de som virkelig har peiling er det ikke lange stunden jeg er i lufta.. Har nettopp fått Air radar, så da er det litt lettere å holde oversikten ihvertfall Endret 5. april 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Installerte Origin på nytt, jeg har BF3 filene. Er det noen måte å "verifisere" filene man har? Eller MÅ man laste ned hele skjiten på nytt? Har ikke prøvd, men tror det skal funke å legge filene der de ville blitt lastet ned/installert. (Har gjort dette i Steam) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Haha, har spilt mye jet nå og det begynner å komme seg litt! Får noen kills i ny å ne, men når jeg møter på de som virkelig har peiling er det ikke lange stunden jeg er i lufta.. Har nettopp fått Air radar, så da er det litt lettere å holde oversikten ihvertfall Når man kommer på en server med de som virkelig har peiling som du sier så er det ingen som overlever lenge i luften. Er folk med flere hundre og noen med faktisk over tusen timer bare i fly. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Har ikke prøvd, men tror det skal funke å legge filene der de ville blitt lastet ned/installert. (Har gjort dette i Steam) Ja, har gjort det selv i steam, men funket ikke på samme måte på Origin :/ Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ja, har gjort det selv i steam, men funket ikke på samme måte på Origin :/ Har du prøvd å flytte filene dit dem skal og starte origin uten internett? Eller avinstallere origin>Installere>Kopier filene>Start origin? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg har ikke giddi å prøvd noe særlig, tror BF3 er ferdig lasta ned nå. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Tips til hvordan man kan bli god til å fly jet? Spiller over 3 skjermer, har ikke joystick. 313 km/t når du starter en sving Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kan jo hjelpe å se litt Youtube klipp fra proffene. Sturdywings og 1rontjunfisk er rimelig rå når det kommer til jet. Vi har en Norsk en å, kakeninja er å rimelig god Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Origin suger kukk. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Sånn er det, skulle game sist helg etter en mnd uten spilling, 2.5 timer med nedlasting istedenfor "Artig" kveld det. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Nå har jeg innstallert Orgy'n men nå er det faens drittspillet korrupt Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Høyreklikk -> Repair install Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Holder på med det nå... Huff, nesten værre enn steam nå. Endelig, men nå er det kø på serveren... Endret 5. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Finnes det mix til BF3? har ei heil helg og drepe. Men er lei av public horing aleine.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå