Andrull Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Krig og vold har da vært en del av leken til barn i uttallige tiår og er dermed verken noe nytt eller prøvd. De fleste takler dette (åpenbart) fint, og lekte selv ofte krig i min barndom før vi fikk noen datamaskin i hus. indiarner/cowboy eller annen skyting, actionman (kom nok litt sent men alikevell) og andre modeller av krigsmaskiner etc. Selvsagt, man bør jo egentlig følge aldersbegrensningen i spill, og gjør man det så er det i hvert fall null problem. Ikke at jeg sier at det blir noe problem om unger IKKE følger reglene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Krig og vold har da vært en del av leken til barn i uttallige tiår og er dermed verken noe nytt eller prøvd. Ja, men det gjelder å finne en alder hvor det er fornuftig å la slik underholdning være akseptabelt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ja, men det gjelder å finne en alder hvor det er fornuftig å la slik underholdning være akseptabelt. Står da ganske klart å pakningen til spillet. At visse foreldre ikke bryr seg, eller ikke vet, får være dems greie. JEG tok ikke noe skade av det, men det får bli opp til hver foreldrer å vurdere barna. Uansett hvordan man snur og vender på det, krig vil alltid kunne bli underholdning om barnet ønsker det. Det skal ikke noe mer enn litt fantasi og titte på "voksen-TV" eller andre fantasifigurer som lager underholdning av dette (som finnes i hopetall). Det er klart at barnefigurer "sugar-coater" det mer, men det var aldri noe problem som 6-7 åring å vite hva krig var for noe. Dataspill eller ei. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ja, men det gjelder å finne en alder hvor det er fornuftig å la slik underholdning være akseptabelt. Først og fremst er det opp til hver enkelt forelder å stille seg spørsmålet om barnet er moden nok til et 15års-grense spill (12-13 åringer kommer vel inn på 15års-grense filmer sammen med en verge). 18års-grense burde være no-go uansett, men i en verden hvor barn selv kan laste ned det de vil spille (tror mange kan bli overrasket over hvor flinke dagens unge er med PC), så er slikt tilnærmet umulig å kontrollere med mindre man skal overvåke barnet på heltid. Da blir vel heller spørsmålet når barn skal få lov til å ha sin egen PC. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har vanlig BF3 på PS3 i dag. Er det verdt å kjøpe premium? Hvor får jeg kjøpt det billigst? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 At en aldri lærer, og jeg skjønner IKKE hva problemet ER! Har spillet på to high ticket server i natt, en 1000 ticket og en 500 ticket, kjempe runder, masse kill, masse poeng, et par dog tags, hva skjer? jo BEGGE ganger, som maaaaaange ganger før, serveren kresjer på de siste 50-10 tickets, alt går tapt, du får ikke en dritt ut av de 1.5 timene du spillet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 At en aldri lærer, og jeg skjønner IKKE hva problemet ER! Har spillet på to high ticket server i natt, en 1000 ticket og en 500 ticket, kjempe runder, masse kill, masse poeng, et par dog tags, hva skjer? jo BEGGE ganger, som maaaaaange ganger før, serveren kresjer på de siste 50-10 tickets, alt går tapt, du får ikke en dritt ut av de 1.5 timene du spillet Poeng og slikt oppdateres etterhvert som man spiller. Så alt går ikkje tapt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Mine unlocks til G3A3 ble borte etter at jeg fikk beskjed om at something went wrong. Tror det var 1000 tickets TDM jeg spillte. Går heldigvis ganske fort å få unlocksene tilbake igjen, men irriterende læll. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hvis du hopper inn igjen på serveren, så slettes det du har gjort før du ble kastet ut. Så hvis du har fått noe du vil beholde, og du har blitt kastet ut. Ikke join før den runden er ferdig. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jøss, hvis det stemmer så lærte jeg noe nytt nå. Skulle jeg vist når jeg lekte meg på metro og 1000ticket server, pleide og nå ca 100 kills før jeg ble kicka pga 5 TK's Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det funker motsatt av hvordan det var i BF2. Der måtte man joine på nytt før runden var slutt, ellers mistet man alt. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Alt er tapt jo, som alltid. Er ikke min data som kresjer, serveren kresjer, ALLE faller ut, skjer kanskje 30%+ av gangene er på high ticket servere. Endret 4. april 2013 av Bendorama Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hvorfor kan du ikke bare spille på low-ticket? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg er ikke så fan av High-ticket servere, da jeg føler folk mister konkurranseinstinktet, for "målet" er såpass langt unna. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hva menes egentlig med ticket? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Antall poeng laget ditt har. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 At en aldri lærer, og jeg skjønner IKKE hva problemet ER! Har spillet på to high ticket server i natt, en 1000 ticket og en 500 ticket, kjempe runder, masse kill, masse poeng, et par dog tags, hva skjer? jo BEGGE ganger, som maaaaaange ganger før, serveren kresjer på de siste 50-10 tickets, alt går tapt, du får ikke en dritt ut av de 1.5 timene du spillet Du hadde det ikke gøy når du spilte? 2 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hva menes egentlig med ticket? Hver gang du spawner, bruker du en ticket, ergo mister laget en ticket. Altså du bruker en bilett for å få spawne. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Veldig irriterende når det er helt gjevnt med tickets på en Conquest-server. Og det nærmer seg 1-1 i ticket, og like mange flagg på hver side. Og så er det en tulling som spawner.... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Du hadde det ikke gøy når du spilte? Nei, aldri, derfor satt der... Men noen av disse assignmentsene er passe vanskelig, og veldig kjekt når man klarer dem, desto "KJEKKERE" når man har klart dem, men crash bom bei server slutten av runden, og lykke til neste gang med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå