Stoddart Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Tar det lang tid før EA har registrert min kode for BF3 - Premium? Kjøpt fra hvor? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Tar det lang tid før EA har registrert min kode for BF3 - Premium? Hos meg ble det registrert med en gang. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kjøpt fra hvor? Kjøpte koden fra Lefdal som digital download, men fikk svar ifra EA, og fikk beskjed om å vente litt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 M98B SV98 AEK-971 M416 M4A1 M27 IAR UMP 45 RPK 74M SCAR-H .44 Magnum Blir sikkert mye endring her ila den neste uken siden jeg er nyforelsket i engineer, men recon er aldri ett dumt valg for meg personlig. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Setter pris på kommentarer på den nyeste Noe jeg kan forbedre? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 nVidia driveren din Ellers fikk jeg veldig "dem har det hvertfall morro sjæl" følelsen av dette. 1 Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Er det noen gode sider for å søke norsk klan? Evt. finne partnere. Kjedelig å kun spille pub i rand0m squad.. http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/MFleksnes Endret 2. april 2013 av MFleksnes Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hvorfor havner jeg bestandig på lag med et gjeng apekatter? Har stortsett fått your team lost de siste timene med spilling. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hvorfor havner jeg bestandig på lag med et gjeng apekatter? Har stortsett fått your team lost de siste timene med spilling. Fordi det er så mange lame-joinere som er så feige at de alltid skifter til det vinnende laget. Det fører også til at det tapende laget er i mindretall store deler av tiden, som selvsagt igjen forsterker effekten. Det beste er å unngå servere som ikke har autobalance skrudd på. Autobalance er ikke perfekt, men det blir en god del bedre. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Er det noen gode sider for å søke norsk klan? Evt. finne partnere. Kjedelig å kun spille pub i rand0m squad.. http://battlelog.bat.../user/MFleksnes Brigaden er åpne for å ta inn folk. Sjekk ut Brigaden.org Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hva er deres "longest headshot"? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fordi det er så mange lame-joinere som er så feige at de alltid skifter til det vinnende laget. Det fører også til at det tapende laget er i mindretall store deler av tiden, som selvsagt igjen forsterker effekten. Det beste er å unngå servere som ikke har autobalance skrudd på. Autobalance er ikke perfekt, men det blir en god del bedre. Team scramble (som beholder squads) etter endt runde er flott dersom det er et visst antall tickets forskjell mellom lagene når det nærmer seg slutten av runden. Dessverre et det veldig få servere som benytter seg av denne muligheten, og vanlig mid-game autobalance gjør ikke annet enn å flytte spilleren som sist joinet serveren over til det laget som har færrest spillere, noe som egentlig ikke er til noen nytte siden teamstacking gjerne varer runde etter runde. Det eneste som hjelper, foruten team scramble, er aktive admins som gjerne flytter seg selv over til tapende lag for å hjelpe til. Personlig forlater jeg heller serveren enn å bytte til det vinnende laget, og jeg innrømmer at jeg gjerne stikker dersom laget er helt håpløst og taper så det suser - når man taper med 8-900 tickets på en 1000 ticket server er sjansen for at det går bedre neste runde, veldig liten. Brigaden er åpne for å ta inn folk. Sjekk ut Brigaden.org Er dette en aktiv gjeng? Jeg har vært borti så mange som har vært aktive en kort eller lang periode for å så plutselig være inaktiv - jeg antar jo at det er en grunn til at man går ut for å hente inn flere folk. Dersom det er en fortsatt aktiv klan så er jeg selv veldig interessert. Hva er deres "longest headshot"? Seks hundre og tjue-ni meter og førti-to centimeter. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Er dette en aktiv gjeng? Jeg har vært borti så mange som har vært aktive en kort eller lang periode for å så plutselig være inaktiv - jeg antar jo at det er en grunn til at man går ut for å hente inn flere folk. Dersom det er en fortsatt aktiv klan så er jeg selv veldig interessert. Vi er en aktiv klan, og vært det siden beta av Battlefield 3. (Spilte Bad Company 2 før det). Vi har treninger/samligner flere ganger i uka, samt alltids noen på Mumble som vil spille Public eller ESL. Kjører også klankamper mot andre klaner, samt setter i gang spesielle events for å sprite opp Battlefield. (Vi har også DayZ og ArmA 3 under vingen) Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Okay! Både DayZ og Arma 3 er jo også interessant. Jeg skal gi lyd ifra meg litt senere så snakkes vi kanskje etter hvert. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hva er deres "longest headshot"? 598.42 m - Wake Island. M98B om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hva er deres "longest headshot"? Longest Headshot 865.75 m. M39. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 197.52m! Har vel blitt litt mye UMP og stasjonering med supplies de siste 30 timene med spilletid på BF3. Jaja Noen må gjøre det au. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 703 meter, L96. Wake island fra arty-island inn til E. En kompis av meg har 1500meter fra haugen ved siden av flystripa på Wake og bort på US carrier. Helt legit Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Topp 10 blir kjedelig, men her en topp 5: M98 6223 Kills 44.0% Accuracy M16 1946 Kills 13.8% AEK 1767 Kills 12.8 MAGNUM 789 Kills 34.7% M1014 705 Kills 50.6% Ikke så vanskelig og se hva jeg har gjot mest her nei Longest Headshot 1,031.71 m Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Hehe nice, min er på 883.52m med SV-98. Endret 2. april 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå