Stoddart Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Mener jeg har lest tidligere at det skulle hjelpe å logge av og på Origin!? Long shot men er kanskje verdt et forsøk Yesh! Har også avinnstallert og innstallert det på nytt, som også ble anbefalt Men jeg ser det også på battlelogen. Står uten premium der også. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg som har sittet på jobb i hele dag og sett frem til å prøve ut premium pakka.. Faen så irriterende! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ja, vel, jeg kommer vel ikke til å spille BF3 på 2 måneder elns uansett, da jeg kun spiller det med en kompis - som for tiden er i militæret. Men det er dette med å få det man har betalt for som er vitkig for meg Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 China og Shanhai brettet er mer enn 100% sikkert. Hvis dere hadde brukt 20 sec på google, så hadde dere funnet det lol. Jaja, la diskusjonen pågå 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Shanghai og Kina var vel sånn aller første "lekkasjen" som kom så det visste vi vel fra før. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Men det er BF4, og har sin egen tråd. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg som har sittet på jobb i hele dag og sett frem til å prøve ut premium pakka.. Faen så irriterende! Mildt sagt kjipt problem dere sliter med der, det eneste tipset man egentlig kan gi er å kontakte kundeservice for stedet dere kjøpte det fra. Det skal ihvertfall etter min erfaring ikke ta på langt nær så lang tid som dere har erfart. Et annet alternativ er å sjekke skrapposten deres og all annen mail som kan inneholde en seriekode. For min egen del så fikk jeg en mail med en kode som man aktiverte i Origin etter noen sekunder etter at jeg klippet på kjøp knappen. (Greenmangaming.com) Beklager at man ikke kan være til særlig hjelp, men lykke til! Lenke til kommentar
C.. Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Har jo fått en mail, men står ingen form for noen aktiveringskodefor spillet der.. Har også sjekket søppelposten i mailen min, men ikke stor å finne der heller dessverre. Takk for tipset Ganske utrolig at man får det raskere gjennom andre butikker, enn hvis man faktisk kjøper det gjennom Origin noe jeg gjorde! Har sendt en mail nå, så får bare vente på svar. Er ganske irritert og oppgitt over det opplegget her nå og synes det rett og slett blir for dumt. Og det er som Stoddart sier, enda mer irriterende når man ser pengene er trekt! Edit: Hvor får man kontakta de egentlig?? Tenkte å sende mail rett etter dette innlegget, men finner jo ingen form for e-postadresse eller noe Endret 22. mars 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Edit: Hvor får man kontakta de egentlig?? Tenkte å sende mail rett etter dette innlegget, men finner jo ingen form for e-postadresse eller noe Bare hyggelig! Jeg fant denne infoen under hjelp-fanen: "Hvis du trenger hjelp med å installere, bruke eller avinstallere programvaren, kan du kontakte produktstøtte / teknisk støtte: help.ea.com, eller prate med en støtterepresentant: Snakk med en spillrådgiver (help.ea.com/connect-with-us)." Håper det hjelper! Lenke til kommentar
C.. Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Var innom der å så, men takk Virker som om det er stengt eller noe - Får når jeg trykker for å logge inn for å få sendt en melding blir jeg bare sendt en side tilbake med oversikt over vanlig stilte spørsmål osv. Får se litt! Endret 22. mars 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ehm. Har den verste buggen nå. Kan verken sprinte eller skyte til fots. Inne i hardware fungerer alt imidlertid bra. Har vært inn og ut av spillet to ganger, men det blir ikke noe bedre... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Var innom der å så, men takk Virker som om det er stengt eller noe - Får når jeg trykker for å logge inn for å få sendt en melding blir jeg bare sendt en side tilbake med oversikt over vanlig stilte spørsmål osv. Får se litt! Logg inn først, gå på linken, velg spillet (BF 3 Premium) - betaling/kjøp (tror jeg blir riktig) - PC. Da får du velg kontaktmåte, da kan du velge "Send en Email til en EA Ekspert og motta svar innen 24 timer". Men det er sikkert 24 arbeidstimer, for jeg har ikke fått svar enda! ;P Mildt sagt kjipt problem dere sliter med der, det eneste tipset man egentlig kan gi er å kontakte kundeservice for stedet dere kjøpte det fra. Det skal ihvertfall etter min erfaring ikke ta på langt nær så lang tid som dere har erfart. Et annet alternativ er å sjekke skrapposten deres og all annen mail som kan inneholde en seriekode. For min egen del så fikk jeg en mail med en kode som man aktiverte i Origin etter noen sekunder etter at jeg klippet på kjøp knappen. (Greenmangaming.com) Beklager at man ikke kan være til særlig hjelp, men lykke til! Ja, en kompis av meg kjøpte på komplett, og fikk kode og alt etter 30 min. Problemet våres (meg og Christoffer Rudi) er at vi har kjøpt direkte fra origin. Jeg tipper han fikk samme mail som meg, hvor det står "Serienummer: No Unlock Code Needed". Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Når man spiller CTF og ingen får tatt noen flagg i løpet av runden, får begge lagene "lost" da? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Går det ikke ann å få Veteran status på PC, når jeg har eid BC1 og BC2 på PS3 og 360? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hvordan gjør man det da? Prøvde å logge inn på Veteran siden, men fikk ikke PC opp som et valg, kun PS3 visst jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ja, en kompis av meg kjøpte på komplett, og fikk kode og alt etter 30 min. Problemet våres (meg og Christoffer Rudi) er at vi har kjøpt direkte fra origin. Jeg tipper han fikk samme mail som meg, hvor det står "Serienummer: No Unlock Code Needed". Fått det inn enda du eller? Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Er ikke EA/Origin kontoen din den samme på alle tre platformer? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Nei, det tror jeg ikke. Får prøve å kontakte EA å se om de kan fikse det på et vis. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Fått det inn enda du eller? Nope. Ikke har jeg fått noe svar på "contact us" heller. Så jeg skreiv i forumet, de refererte til... "contact us"... Kjøss meg i kaviarkrysset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå