Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Mener jeg har lest tidligere at det skulle hjelpe å logge av og på Origin!?

Long shot men er kanskje verdt et forsøk ;)

 

Yesh! Har også avinnstallert og innstallert det på nytt, som også ble anbefalt :) Men jeg ser det også på battlelogen. Står uten premium der også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg som har sittet på jobb i hele dag og sett frem til å prøve ut premium pakka.. Faen så irriterende!

 

Mildt sagt kjipt problem dere sliter med der, det eneste tipset man egentlig kan gi er å kontakte kundeservice for stedet dere kjøpte det fra. Det skal ihvertfall etter min erfaring ikke ta på langt nær så lang tid som dere har erfart. Et annet alternativ er å sjekke skrapposten deres og all annen mail som kan inneholde en seriekode.

 

For min egen del så fikk jeg en mail med en kode som man aktiverte i Origin etter noen sekunder etter at jeg klippet på kjøp knappen. (Greenmangaming.com)

 

Beklager at man ikke kan være til særlig hjelp, men lykke til!

Lenke til kommentar

Har jo fått en mail, men står ingen form for noen aktiveringskodefor spillet der.. Har også sjekket søppelposten i mailen min, men ikke stor å finne der heller dessverre. Takk for tipset :)

 

Ganske utrolig at man får det raskere gjennom andre butikker, enn hvis man faktisk kjøper det gjennom Origin noe jeg gjorde! Har sendt en mail nå, så får bare vente på svar. Er ganske irritert og oppgitt over det opplegget her nå og synes det rett og slett blir for dumt.

 

Og det er som Stoddart sier, enda mer irriterende når man ser pengene er trekt!

 

Edit: Hvor får man kontakta de egentlig?? Tenkte å sende mail rett etter dette innlegget, men finner jo ingen form for e-postadresse eller noe :ohmy:

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

 

 

Edit: Hvor får man kontakta de egentlig?? Tenkte å sende mail rett etter dette innlegget, men finner jo ingen form for e-postadresse eller noe :ohmy:

 

Bare hyggelig! Jeg fant denne infoen under hjelp-fanen:

 

"Hvis du trenger hjelp med å installere, bruke eller avinstallere programvaren, kan du kontakte produktstøtte / teknisk støtte: help.ea.com, eller prate med en støtterepresentant: Snakk med en spillrådgiver (help.ea.com/connect-with-us)."

 

Håper det hjelper!

Lenke til kommentar

Var innom der å så, men takk :) Virker som om det er stengt eller noe - Får når jeg trykker for å logge inn for å få sendt en melding blir jeg bare sendt en side tilbake med oversikt over vanlig stilte spørsmål osv. Får se litt!

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Var innom der å så, men takk :) Virker som om det er stengt eller noe - Får når jeg trykker for å logge inn for å få sendt en melding blir jeg bare sendt en side tilbake med oversikt over vanlig stilte spørsmål osv. Får se litt!

 

Logg inn først, gå på linken, velg spillet (BF 3 Premium) - betaling/kjøp (tror jeg blir riktig) - PC. Da får du velg kontaktmåte, da kan du velge "Send en Email til en EA Ekspert og motta svar innen 24 timer". Men det er sikkert 24 arbeidstimer, for jeg har ikke fått svar enda! ;P

 

Mildt sagt kjipt problem dere sliter med der, det eneste tipset man egentlig kan gi er å kontakte kundeservice for stedet dere kjøpte det fra. Det skal ihvertfall etter min erfaring ikke ta på langt nær så lang tid som dere har erfart. Et annet alternativ er å sjekke skrapposten deres og all annen mail som kan inneholde en seriekode.

 

For min egen del så fikk jeg en mail med en kode som man aktiverte i Origin etter noen sekunder etter at jeg klippet på kjøp knappen. (Greenmangaming.com)

 

Beklager at man ikke kan være til særlig hjelp, men lykke til!

 

Ja, en kompis av meg kjøpte på komplett, og fikk kode og alt etter 30 min. Problemet våres (meg og Christoffer Rudi) er at vi har kjøpt direkte fra origin. Jeg tipper han fikk samme mail som meg, hvor det står "Serienummer: No Unlock Code Needed".

Lenke til kommentar

Ja, en kompis av meg kjøpte på komplett, og fikk kode og alt etter 30 min. Problemet våres (meg og Christoffer Rudi) er at vi har kjøpt direkte fra origin. Jeg tipper han fikk samme mail som meg, hvor det står "Serienummer: No Unlock Code Needed".

 

Fått det inn enda du eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...