Muggkaare Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Har dere i det hele tatt lest videobeskrivelsen? "Just kidding, it's a mockup gameplay clip I edited together. I really hope you guys don't take this too seriously. If you got trolled, remember that you can do it too by showing this to someone! Hope you guys enjoy, haha." Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Air Superiority virker bare som en mode for å booste de som ikke har fått jet unlocks enda, og for de sære jet spillerne som kun flyr med jet i BF:3... 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Evt også de som vil bli bedre med jets. Skal iallefall ikke legge skjul på at jeg fniste litt når jeg spilte air superiority og fikk 4-5 unlocks på en runde.. 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvor mange millisekunder vil jeg som nesten aldri flyr, holde meg i live på Air Superiority? Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 kjøpte premium på diskusjon.no =) Det var faktisk en jævla vellykket trolling Kudos! 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 CTF er ingen dum modus, den har eksistert lenge og passer like godt inn i BF-serien sammen med andre mindre moduser som Deathmatch osv... Men på disse kartene som kom med End Game? Nei, det er helt ubrukelig... Strike at Karkand, for eksempel, ville kanskje vært et godt kart for CTF. Grand Bazaar likeså, og kanskje Teheran Highway, Kharg Island og Operation Firestorm eller noen andre kart, men disse nye er alt for åpne til å kunne brukes til CTF. Dessuten er det så langt mellom hvert flagg at det nesten er umulig å ta stjele et flagg uten å bruke motorsykkelen... Grand Bazaar kunne fungert veldig godt og vært actionfylt så til de grader dersom flaggene/basene hadde vært plassert på A og C mens spawnpoint beholdes cirka der main base er i dag. Behold både LAV-en og Hummeren og hele resten av kartet og man har en vinner... 1 Lenke til kommentar
kvaerk Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hei, bare lurte på en ting..kom over en merkelig sak på operation riverside. En sak som bare fløt rundt? Vet dere hva det er, la noen bilder her: http://gr8one.net/gallery/thumbnails.php?album=18 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ja... det er et easter-egg de har lagt inn. Battlefield 2143 vil man tippe :-P Lenke til kommentar
kvaerk Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 oki...skjøt som en gal på den og håpte det kom ut goodies..men dengang ei Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Tapte en runde TDM nå. 349-350 :nei2: Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har ikke tapt en runde noen gang siden de kom ut! Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har ikke tapt en runde noen gang siden de kom ut! Sikkert ikke... Legg opp battlelogen din da, så vi kan se hvor awesome teams du havner på :-P Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Pga jeg har aldri tatt en runde heller 5 Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hei. Bf3 har helt sluttet og virke. komer meg til serversiden, men når jeg skal joine en server så blir det slik. Har lastet ned origin og bf3 på nytt, men til ingen nytte. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Sniktitt på traileren til BF4. Sjekk ut. Endret 18. mars 2013 av OlavF Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 How To Level Up! by Battlefield Friends http://www.youtube.com/watch?v=1In5AEPjdtQ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Har ikke tapt en runde noen gang siden de kom ut! Taper nesten uansett hva jeg spiller. Laget mitt er så lat, så man ser dem som regel liggende på magen i et hjørne. Har en W/L ratio på hele 0,63 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Skulle joine en tysk End Game-server nå nettopp, og fikk en beskjed jeg aldri har fått før: Like... seriously? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Vel, du vet, tyske admins....... :nei2: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå