Lars26 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 jeg tenkte på å få bra våpen, men nå jeg få 300+k poeng for å få en jævla service star på assault kit.. istednfor et nytt våpen!... så når jeg unlocker service star så må jeg vel få 500k for å få noe annet enn et våpen? dritt greier har ikke premium er for dyrt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Når jeg først er inne på det, hvorfor må de lage så hinsides grinding assignments. Vanligvis er jeg litt "achievement-whore", men denne gangen tok det kaka. Etter AK ble jeg bare lei og orket ikke mer >:0 I forhold til BF2 så er jo dette ingenting. BF2 var rett og slett helt sinnssykt når det gjaldt diverse unlocks/ribbons/medals etc. Synes egentlig de fleste assignments i BF3 stort sett er greie. De kommer av seg selv bare man velger litt taktisk våpen av og til. Men enkelte ting kunne de selvsagt spart seg for. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 men hvordan finnerjeg assignments for å skaffe våpen? det står ikke hva jeg må gjøre bare at jeg må sånn DLC osv.. ea er bare penge dritt as hore ea, like drittsekk som EU Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 jeg tenkte på å få bra våpen, men nå jeg få 300+k poeng for å få en jævla service star på assault kit.. istednfor et nytt våpen!... så når jeg unlocker service star så må jeg vel få 500k for å få noe annet enn et våpen? dritt greier har ikke premium er for dyrt Jeg betalte 312kr for BF med Premium, synes ikke det er så ille pris. men hvordan finnerjeg assignments for å skaffe våpen? det står ikke hva jeg må gjøre bare at jeg må sånn DLC osv.. ea er bare penge dritt as hore ea, like drittsekk som EU Du går inn på Assigments på Battlelog, ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) I forhold til BF2 så er jo dette ingenting. BF2 var rett og slett helt sinnssykt når det gjaldt diverse unlocks/ribbons/medals etc. Synes egentlig de fleste assignments i BF3 stort sett er greie. De kommer av seg selv bare man velger litt taktisk våpen av og til. Men enkelte ting kunne de selvsagt spart seg for. Ble faktisk glad hver gang jeg fikk medalje og super happy når jeg ranket opp mot slutt lrankene i BF2 - gode minner! På BF3 er det så mange medaljer og ribbons så alt blir bare "meh"... Endret 13. mars 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hærli! Sittet hele kvelden med Javlin og plukka ned motorsykler. Damn fun! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Grinder litt TDM for å få unlocket våpen og sikter. Hadde en sykt artig runde nå nettopp 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Har nå fått testet ut CTF i løpet av natta å må bare si at det suger. Fiender som står å spawn killer folk bakfra er sjelden noe suksess. Conquest derimot fungerer knall på de nye mapsa Har ikke funnet noe Rush på End Game, finnes det? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ble faktisk glad hver gang jeg fikk medalje og super happy når jeg ranket opp mot slutt lrankene i BF2 - gode minner! På BF3 er det så mange medaljer og ribbons så alt blir bare "meh"... Var nok litt mer "morsomt" når man fikk dem , men kravene var jo som sagt helt sinnsyke. Var det ikke flere medaljer som feks. krevde opp mot 300timers gameplay som et delkrav. I tillegge hadde de noen krav som måtte oppfylles i løpet av én runde og dette oppmuntret dessverre i veldig stor grad til at man fikk flere som kun spilte for å oppfylle disse kravene. Har nå fått testet ut CTF i løpet av natta å må bare si at det suger. Fiender som står å spawn killer folk bakfra er sjelden noe suksess. Conquest derimot fungerer knall på de nye mapsa Har ikke funnet noe Rush på End Game, finnes det? Rush finnes, men regner med at det fungerer like dårlig som på AK siden man kan hoppe ut av Gunship bak fiendens linjer? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Grinder litt TDM for å få unlocket våpen og sikter. Hadde en sykt artig runde nå nettopp 180kills!? Er det normalt med 100+ kills på DTM? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Spørs hvor mange tickets det er på serveren det. På en 1500-2000 tickets er det ikke unormalt at spilleren på toppen har 200ish kills. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Fant noe merkelig på Operation Riverside. Er det en referanse til et eller annet? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 BF4 eller nytt "2142" kanskje? Ikke godt å si.. Folk møter jo på dinosaurer og no. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Kræsjet nesten med en flygende øgle på Nebandan. CoD har zombier, Battlefield får dino-modus? Endret 14. mars 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Morsomt å se igjen gammel BF2-stats. Eneste som er verdt å legge merke til er ratioen min på Wake Island, og antall timer i helikopter. http://bf2s.com/player/46136433/ På den andre profilen, laget etter at jeg hadde spilt i ett års tid og gamle "The Last Vikings"-klanen ble lagt ned, og jeg byttet til Catchgamer, var derimot ratioene litt bedre... http://bf2s.com/player/78582082/ Infet nesten aldri i BF2, hadde fast plass i angrepshelikopteret. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Får poste en av mine gamle kontoer også da http://bf2s.com/player/43350016/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kræsjet nesten med en flygende øgle på Nebandan. CoD har zombier, Battlefield får dino-modus? Lenke til kommentar
Flashlight Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg håper ikke det blir noen futuristisk setting. Kan ikke fordra laservåpen. lol Visste ikke at denne tråden eksisterte før nå. Legg gjerne til: Bruteson Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvor får man premium billigst? Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 dere skjønner ikke alle assigments er locked jeg trenger å betale for DLC'er for å åpne ett nytt våpen!!! EA DRITT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå