Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre tror jeg realistisk sett at vi vil få se enda mer konsollifisering og fordumming av serien i neste iterasjon. I tillegg spår jeg at mikrotransaksjoner kommer til å presses inn for alt det er verdt. Men jeg håper jo på et under. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, EG er bra, men når ikke opp til AM, men så er jo AM ment å ha tettere kart. CTF er et friskt pust!

Air superiority er sikkert gøy for folk som liker jets, men for sånne som meg som ikke liker jets, er det kjedelig å spille med gamemode rotation og det plutselig kommer. Damn, skulle virkelig ønske at det var en "next map/next game mode" funksjon på slutten av en runde, så man kan gå ut før det starter.

Lenke til kommentar

Tja, EG er bra, men når ikke opp til AM, men så er jo AM ment å ha tettere kart. CTF er et friskt pust!

Air superiority er sikkert gøy for folk som liker jets, men for sånne som meg som ikke liker jets, er det kjedelig å spille med gamemode rotation og det plutselig kommer. Damn, skulle virkelig ønske at det var en "next map/next game mode" funksjon på slutten av en runde, så man kan gå ut før det starter.

Det er mulig i Battlelog å velge ingen game mode rotation og map rotation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...