Vice Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Var litt nedtur ja.. Forventa mer av en tittel som "End Game"... Betydningen av "End Game" kan jo tolkes på mange måter dessverre Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 DLC'ene virker litt for mye som et melkeprodukt... Angrer litt på at jeg kjøpte Premium nå.. Hadde klart meg med Aftermath og B2K.. Men vi får håpe at de gjør det bedre i BF4 som begynner å nærme seg nå! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Dessverre tror jeg realistisk sett at vi vil få se enda mer konsollifisering og fordumming av serien i neste iterasjon. I tillegg spår jeg at mikrotransaksjoner kommer til å presses inn for alt det er verdt. Men jeg håper jo på et under. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Når salgstallene går imot fansene er det nok dessverre sånn ja. Old Schoolerne er en liten gjeng iforhold til skrikerungene som mener bf3 er verdens beste spill og ingen kan snakke stygt om det. Håper BF4 bringer tilbake tingene jeg savner i BF3, men jeg tror det ikke akkurat. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Vel, har ialelfall allered funnet én fornøyelig ting med denne utvidelsen. - Det er et mekka for å snipe tullinger med C4 på motorsykkel med javelin Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) 109% accuracy med 870MC Endret 13. mars 2013 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Har bf3 premium på pc, e end game spillbart no?? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Agh. har prøvd EndGameto ganger nå og dette ser jo bare ut til å være en ny versjon av fiaskoen AK ,bare med motorsykler i tillegg. Kjedelige & uinspirerende store tomme kart. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Vel, har ialelfall allered funnet én fornøyelig ting med denne utvidelsen. - Det er et mekka for å snipe tullinger med C4 på motorsykkel med javelin Og nøyaktig hvordan "sniper" man med en javelin? -_- Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Og nøyaktig hvordan "sniper" man med en javelin? -_- Akkurat slik du vil (one shot, one kill = sniping ) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Akkurat slik du vil (one shot, one kill = sniping ) Det er nok ikke definisjonen på "sniping". Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Tja, EG er bra, men når ikke opp til AM, men så er jo AM ment å ha tettere kart. CTF er et friskt pust! Air superiority er sikkert gøy for folk som liker jets, men for sånne som meg som ikke liker jets, er det kjedelig å spille med gamemode rotation og det plutselig kommer. Damn, skulle virkelig ønske at det var en "next map/next game mode" funksjon på slutten av en runde, så man kan gå ut før det starter. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Vel, ettersom buggy'en ikke har noen varslingsystem for innkommende missiler, så vil det kunne bli en form for "skjult kill gjort på avstand". Hva man ønsker å kalle det orker jeg ikke å henge meg opp i. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Noen andre som sliter med at Origin ikke vil koble til nett? Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Tja, EG er bra, men når ikke opp til AM, men så er jo AM ment å ha tettere kart. CTF er et friskt pust! Air superiority er sikkert gøy for folk som liker jets, men for sånne som meg som ikke liker jets, er det kjedelig å spille med gamemode rotation og det plutselig kommer. Damn, skulle virkelig ønske at det var en "next map/next game mode" funksjon på slutten av en runde, så man kan gå ut før det starter. Det er mulig i Battlelog å velge ingen game mode rotation og map rotation. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Han trenger en 'exclude these game modes in rotation'- filter istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå