Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke BC2 til å kjøre uten å krasje det første halvåret, på grunn av at PB ikke samarbeidet med en lyd-driver eller noe. Skulle likt å vite hvor mange timer jeg la ned for å finne en løsning.

Løsningen kom for ikke lenge siden, men ikke av PB eller EA. Jeg har enda ikke lest noe svar på problemet fra utviklerne, til tross for at problemet har vært oppe på forumet i et år snart. Men men... det funker nå.

BF3 blir på Xbox360 for min del uansett, som er ganske greit siden man slipper sånne problemer.

Lenke til kommentar

Dilemma her gitt, har jo 360 og fet tv og sånt, men mest keen på BF3 på PC så klart, er jo der det hører hjemme. Men nå har jeg bare laptop (en ganske grei en dog, men kjører neppe BF3 veldig godt), så må ha en stasjonær PC da, men har neppe råd til noe syke greier når jeg begynner å studere til høsten. Fuck. :p

Vurderer å kjøpe diverse komponenter når de er på tilbud gjennom sommeren/høsten til jeg til slutt har en grei pc. Er jo mulighet for å spare litt hvertfall.

Lenke til kommentar

Føler at jeg duger når jeg er pilot i helikoptre. Men atm spiller jeg kunn med én skjerm, da er det litt med tungvindt. Føler iallefall jeg har full kontorll

edit: ops, trodde dette var BC2-tråden.. en del off topic her :ph34r:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Hadde godt over 500 k/d på BF2 kontoen min en stund :p Ikke cheat av den grunn! Man skal ikke dømme noen før de faktisk er tatt for det (noen er dog svært åpenbare).

Max stat-padding...

Stat padding nei, langt i fra. Var utelukkende flystats. Jeg lagde en konto for å se hvor høy KD jeg kunne få. Er ikke så vanskelige å få 150 / 200-0 på wake island om man er litt heldig og spiller litt "kjipt".

Lenke til kommentar

Blir det spawnraping her som i BFBC2 blir aldri BF3 kjøpt og spilt for onlinedelen i mine øyner. Fordi slike ting irriterte jeg meg grenseløst over i BFBC2. Lev 5 sekunder, død av en tanks som spawnraper deg med raketter fyrt fra strupen på kanonrøret...

Det får tiden vise såklart når jeg har fått hendene i spillet :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hadde godt over 500 k/d på BF2 kontoen min en stund :p Ikke cheat av den grunn! Man skal ikke dømme noen før de faktisk er tatt for det (noen er dog svært åpenbare).

Max stat-padding...

Stat padding nei, langt i fra. Var utelukkende flystats. Jeg lagde en konto for å se hvor høy KD jeg kunne få. Er ikke så vanskelige å få 150 / 200-0 på wake island om man er litt heldig og spiller litt "kjipt".

Heh, gøyt... :)

Sikkert lett å bli anklaget for tsjiiting da :p

Lenke til kommentar

Max stat-padding...

Heh, gøyt... :)

Sikkert lett å bli anklaget for tsjiiting da :p

Absolutt mange som tror man skjiter da ja :p Men er litt av moroa! :D

Lenke til kommentar

Skitebleia med l33t 1337 haxxz og autoaim der ja :lol:

Fra spøk til revolver

Men har troa Dice leverer slikt de gjorde med BF2! Der ble jeg aldri spawnkilla!

Er en helt ny generasjon drittunger som har vokst opp siden den gang. Regner med det blir en del spawncamp. Får bare håpe de som designa mappene tok det med i beregningen når dem laget mapsa =p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...