Merko Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Nå bruker ikke Frostbite PhysX da så...heldigvis Enig. Håper de får til et godt anti-cheat system, noe de mest sannsynlig ikke vil gjøre. Men kan iallefall håpe Ellers ser jeg frem til store maps, med mange spillere Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Punkbuster er i hvert fall 1000 ganger bedre enn VAC. 45 dager igjen Demize sa nettopp at det blir ting som skyter i BF3 så da blir det nok ikke et gladiatorspill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Bruker ikke Physx? Derfor det er så jævlig buggy altså. Spiller både vietnam og vanlig Bf BC 2 og fysikken er rar. Det hakker ikke eller noe har en ny datamskin. Kjører man feks ned ett hus setter tanksen seg fast. Selv om det er tynn mur. Osv. Håper frostbite 2.0 er bedre. :)Ser frem til å sette inn masse boter i spillet. - Multipleyer ble ræva med en gang folk begynte å snipe campe. hva? jeg vil spille spillet uten å bli spawn killa eller skutt etter 10 sekunder. Endret 15. januar 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 De fortsetter nok med Havok i FB 2.0... Er enig i at den må forbedres, men vil si det funker veldig bra som den er nå også... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Derfor ikke så buggy PhysX er ikke noe spess bra fysikk-motor. Syns fysikken er ganske "bra" i Bc2 når man tenker over hvor "mange" slike spill som har såpass fysikk i spillet.( så og si ingen ) MEN er enig med deg i den at fysikken er litt rar ja og håper den blir litt "glattere" i Bf3. Men som Shoma sier: Den fungerer Endret 15. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er sin Amanita her sier.. Er ikke mange multiplayerspill med såpass pen grafikk, såpass ødeleggbare omgivelser og så bra gameplay. Er så klart forbedringspotensiale, men PhysX inngår vel ikke i det. Ganske sikker på at det blir bedre i BF3 uansett, så bekymrer meg ikke stort Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg klarer fortsatt ikke å forstå salgstallene til MW2 kontra BC2. Hvordan i alle dager kan MW2 ha solgt så mye mere? Hvor var det Dice gikk på trynet? Ikke i utviklingen av spillet iværtfall som er bedre enn MW2 på nesten alt. Mye også. Det gir bare ikke mening. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) MYE hype tror jeg og for at det er MW\call of duty( ikke positivt ment ). Endret 15. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Bettlefield er på mange måter bedre Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Battlefield er på de fleste måter bedre. 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 CoD-serien er vel laget for den yngre generasjonen, mens BF for de som er litt eldre kanskje? Er iallefall mitt syn. Jada. nok av unger i BF også. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Virker som CoD klarer å markedsføre litt bedre, pluss at jeg føler at CoD passer bedre for barn som er 15 og under. "Jeg tok 360 noscope da! EIIIID!" 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 CoD er for dem som ikke skjønner bra spill. De suger som regel maks i spill som Battlefield. Er vel i grunn bare positivt for oss... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 jeg liker godt COD-serien, men BF-serien gir meg mye mer. Bf3 kan ikke komme fort nok...sitter her med beta-keyen min og tripper Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ja, spiller alle i CoD serien jeg og Fått keyen allerede altså? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 CoD 2 og CoD 4 har fenget meg stort, men ellers har det vært mye skuffelser. Battlefield har aldri skuffet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Nei, har ikke direkte fått nøkkelen nei :!: men man får den når vi skal få den Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Alle som forhåndskjøpte MoH fikk vel BF3 beta? Bare synd det er så lengetil Lenke til kommentar
dredg Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Som en stor BF fan så har det vært noen skuffelser i BF serien også. Og BC2 er på lang nær noe perfekt spill, ble ganske fort lei det. Jeg er snart 30 og liker godt å spille COD, synes både COD og BF har masse godt å tilby på litt forskjellige måter. Men om BF3 blir like bra spm BF2 så har jeg et spill å spille i mange år fremover. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Fikk Expert Aviator Badge i gull på fredag i BF2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå