Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Bruker ikke Physx? Derfor det er så jævlig buggy altså. Spiller både vietnam og vanlig Bf BC 2 og fysikken er rar. Det hakker ikke eller noe har en ny datamskin. Kjører man feks ned ett hus setter tanksen seg fast. Selv om det er tynn mur. Osv.

Håper frostbite 2.0 er bedre. :)Ser frem til å sette inn masse boter i spillet. - Multipleyer ble ræva med en gang folk begynte å snipe campe. hva? jeg vil spille spillet uten å bli spawn killa eller skutt etter 10 sekunder.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Derfor ikke så buggy :tease:

PhysX er ikke noe spess bra fysikk-motor.

Syns fysikken er ganske "bra" i Bc2 når man tenker over hvor "mange" slike spill som har såpass fysikk i spillet.( så og si ingen )

MEN er enig med deg i den at fysikken er litt rar ja og håper den blir litt "glattere" i Bf3.

Men som Shoma sier: Den fungerer :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Er sin Amanita her sier.. Er ikke mange multiplayerspill med såpass pen grafikk, såpass ødeleggbare omgivelser og så bra gameplay. Er så klart forbedringspotensiale, men PhysX inngår vel ikke i det. Ganske sikker på at det blir bedre i BF3 uansett, så bekymrer meg ikke stort :)

Lenke til kommentar

Som en stor BF fan så har det vært noen skuffelser i BF serien også. Og BC2 er på lang nær noe perfekt spill, ble ganske fort lei det. Jeg er snart 30 og liker godt å spille COD, synes både COD og BF har masse godt å tilby på litt forskjellige måter. Men om BF3 blir like bra spm BF2 så har jeg et spill å spille i mange år fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...