Stigs_GTA_cousin Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Følgte flagget med MAV. CTF er virkelig bra Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Følgte flagget med MAV. CTF er virkelig bra Hæ? Fulgte du flagget eller følte du flagget? Og hva med dette gjør Capture the Flag så bra? Hvis du ikke har et genuint ønske om at de som leser det du skriver skal forstå hva du mener, hvorfor skriver du da? Endret 12. mars 2013 av Barista Bob Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Uten å vite hva den personen tenker, så kan jeg selv tenke at han spiller den nye modusen "Capture the flag", eller CTF som han også skriver. Ikke spilt modusen selv, men man skal bringe flagget "hjem" - og på veien kan det være lurt å ha "eyes in the sky". MAV vil være viktig på begge sider i den modusen, så skal ikke se bort i fra at man starter å skyte de ned med javelin Endret 12. mars 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Kan også skyte ned MAV med Igle (og den andre). Dog fordelen med Javelin er at du kan også bruke den på kjøretøy. Eller bruke MAV for å ta MAV. Vil tro fordelen med å følge flagget med MAV er at man gir intel på hvor angriperne er. Så personen med flagget kan unvære mest mulig konflikt. Endret 12. mars 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Heter LizardButcher på Battlelog, bare å legge meg til! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Får man man lock på mav med javelin uten soflam? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg er klar for End Game etter jobb i 4-5 tiden!! Add meg, profil i signatur Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Får man man lock på mav med javelin uten soflam? Ja - se wiki her Blir av og til brukt på Metro Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Jeg blir kicket av punkbuster. Jeg har oppdatert alt trodde jeg, noe som har peiling på hva som skjer? Dette PB Server Krever (A1386 C2.325) - Feil ved lasting pbcl Endret 12. mars 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Etter å ha spilt End game endel timer i dag, både CTF og vanlig conquest, må jeg si at dette var stusselige greier. Veldig dårlig map design, bugs i flust og generelt dårlig balansert utvalg kjøretøy pr kart. Glad jeg har premium, og ikke måtte betale ekstra for dette. Blir å få unlocked 1911 tac, så er det tilbake til noe mer fornuftig gameplay. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Laster ned End Game selv nå, gleder meg sånn smått. Liker åpne kart, iallefall mye mer en de skikkelige urbane kartene, som de i Aftermath. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Irriterende at man ikke kan laste ned pakken dagen før release. Glad for at jeg har ganske grei nett linje 90% nedlasta nå Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 End Game var jo mulig å laste ned for flere dager siden, men det er mulig at det ble rullet ut slik at ikke alle skulle få det samtidig. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Nei, lasta ned patchen som kom her om dagen, men End Game DLC'en kunne jeg ikke lasta ned før i dag.. Var slik med forrige DLC også.. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Å, nå ser jeg at Origin har lastet ned EG uten at jeg har lagt merke til det.. I såfall må jeg si meg enig i at det er talentløst at de ikke tillater oss å pre-downloade kartene. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jupp. Testa en runde CTF nå.. Skjønte ikke mye i starten, men tror jeg skjønner det nå. Røde flag på kartet er lagkamerater med fiendtlig flagg, som skal tilbake til basen, og må defendes en stund før man får poeng... Noen som joiner server og mumble/skype? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Synes end game var dårlig. Synes generelt at Battelfield har tapt seg siden CQ Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Syntes End Game var bra jeg, likte det veldig godt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har prøvd tre forskjellige maps med Rush ,Conquest & CTF og førsteintrykket mitt var at dette var noe skikkelig søppel på linje med AK. Egentlig lei av å spille etter bare en knapp time(!) Trist hvis det ender slik når de klarte å rette opp mye etter AK med AM. Ser ut som om de burde ha stoppet serien på AM. 1 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Var litt nedtur ja.. Forventa mer av en tittel som "End Game"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå