Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følgte flagget med MAV. CTF er virkelig bra

Hæ? Fulgte du flagget eller følte du flagget? Og hva med dette gjør Capture the Flag så bra?

Hvis du ikke har et genuint ønske om at de som leser det du skriver skal forstå hva du mener, hvorfor skriver du da?

Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar

Uten å vite hva den personen tenker, så kan jeg selv tenke at han spiller den nye modusen "Capture the flag", eller CTF som han også skriver. Ikke spilt modusen selv, men man skal bringe flagget "hjem" - og på veien kan det være lurt å ha "eyes in the sky". MAV vil være viktig på begge sider i den modusen, så skal ikke se bort i fra at man starter å skyte de ned med javelin :p

Endret av TB-GORGONPLEX
Lenke til kommentar

Kan også skyte ned MAV med Igle (og den andre). Dog fordelen med Javelin er at du kan også bruke den på kjøretøy. Eller bruke MAV for å ta MAV.

Vil tro fordelen med å følge flagget med MAV er at man gir intel på hvor angriperne er. Så personen med flagget kan unvære mest mulig konflikt.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt End game endel timer i dag, både CTF og vanlig conquest, må jeg si at dette var stusselige greier.

Veldig dårlig map design, bugs i flust og generelt dårlig balansert utvalg kjøretøy pr kart.

Glad jeg har premium, og ikke måtte betale ekstra for dette.

Blir å få unlocked 1911 tac, så er det tilbake til noe mer fornuftig gameplay.

Lenke til kommentar

Har prøvd tre forskjellige maps med Rush ,Conquest & CTF og førsteintrykket mitt var at dette var noe skikkelig søppel på linje med AK. Egentlig lei av å spille etter bare en knapp time(!) Trist hvis det ender slik når de klarte å rette opp mye etter AK med AM. Ser ut som om de burde ha stoppet serien på AM. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...