Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har opprettet en clan. Målet er å skape en clan som kan dominere pub servere på conquest. Lufter det derfor her for å høre om noen vil være med. Navnet på clanen er (foreløpig) NeoCortex, med tags NCX. (Navnet kommer av delen av hjernen som er mest intelligent. Tanken er altså å kunne bla spille smart).

Hva er poenget med å "dominere pub servere"? Om man er en klan gir det jo mer mening i å konkurrere mot folk som er på samme nivå.
Lenke til kommentar

Hei. Har opprettet en clan. Målet er å skape en clan som kan dominere pub servere på conquest. Lufter det derfor her for å høre om noen vil være med. Navnet på clanen er (foreløpig) NeoCortex, med tags NCX. (Navnet kommer av delen av hjernen som er mest intelligent. Tanken er altså å kunne bla spille smart).

 

Siden målet er å bite fra seg på slagmarken, tenker jeg at nye medlemmer bør ha minst 1,4 K/D.

Kult om noen vil være med på dette. Mitt navn på battlelog er blincster.

 

Joiner gjerne på en match eller to over skype el lignende i kveld! Ser vi allerede er venner på battlelog, dtd1989 K/D på 2.52 :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.g2play.ne...Origin-Key.html

 

Er ganske billig og bra. Kjøpte der selv

 

EDIT: den dTd linka til inneholder ikke selve spillet, kun premium. Finner sikkert spillet + premium på den sida og.

Løste inn produkt koden, men finner ikke ut hvordan jeg laster ned. Det dukket ikke opp noe under mine spill.

 

Edit: Jeg er idiot som ikke så at jeg fikk 2 keys :p

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...