Simkin Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Tror End Game blir skikkelig bra. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ser bra ut det her http://youtu.be/bUZ1hMyF4uM Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det jeg savner i BF3 er noen skikkelig urbane kart. (Eller noen urbane kart i det hele tatt) Begynner å bli litt lei av de samme settingene som gjerne involverer noen få spredte bygninger og gjerne noen "olje rør" eller store "tanker" som står rundt omkring.. 1 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Det jeg savner i BF3 er noen skikkelig urbane kart. (Eller noen urbane kart i det hele tatt) Begynner å bli litt lei av de samme settingene som gjerne involverer noen få spredte bygninger og gjerne noen "olje rør" eller store "tanker" som står rundt omkring.. Hva med Strike at Karkand? For ikke å snakke om Seine Crossing, Grand Baazar og alle aftermath-banene? Edit: Typo Endret 1. mars 2013 av Spitfire396 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Hva med Strike at Karkand? For ikke å snakke om Seine Crossing, Grand Baazar og alle aftermath-banene? Edit: Typo Tenkte mer på type "bolig områder" med moderne bygninger. Ikke bare klosser i stein. Endret 1. mars 2013 av Vice 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Der er jeg enig med Vice. Kunne tenkt meg det selv. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Skulle ønske de la med et par coop oppdrag. Synes coop er ganske gøy Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Mine innlegg. Hvis du trykker på legg til i favoritter knappen på toppen av innlegget får du det i mine innlegg 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Here’s the full release schedule for Battlefield 3: End Game:PS3 Premium members: March 5th X360 and PC Premium members: March 12th PS3 players: March 19th X360 and PC players: March 26th mer om nye assigments, dogtags og vi får M1911 S-TAC http://blogs.battlefield.com/2013/03/road-to-end-game-persistence/ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Heisann! Er det nokon her som har erfaring med Excellent Servers, eller leiing av ein server generelt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Skulle ønske de la med et par coop oppdrag. Synes coop er ganske gøy Neeeei. Måtte igjennom Coop 2 ganger for å få våpnene jeg ville ha. G3A3 får bare være for jeg gidder ikke grinde igjennom det på nytt Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 G3A3 er jo det beste våpnet i spillet. Dessuten er coop så gøy at jeg kunne godt sett mer av det, man blir jo tvunget til å jobbe sammen på noen oppdrag og det er skikkelig deilig. Ellers synes jeg alle bare løper rundt som hodeløse høns i BF3 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hey! lasta opp en gameplay video av bf3! Hva syns dere? hva burde jeg forbedre? https://www.youtube.com/watch?v=KUY9LiuSDRI&list=HL1362378682&feature=mh_lolz 1 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Så bare de første minuttene. Men bytt sqd spes. asap iallfall. Du hadde blitt kicket viss jeg var squad leader. Også var det et jævla missbruk av chopper... 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvem sa at BF3 ikke kan være romantisk? 1 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Noen som vet hva 4:00 PM CET blir i vår tidssone, her oppe i fjellene? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ah, leser på twitter at de allerede skulle vært oppe..... Tid for å sjekke ut SimCity imens da ) Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har ikke spilt BF3 så mye og kjenner ikke spillet så godt. Noen våpen dere vil anbefale? Bruker mye AEK-971, men begynner nå å bli noe lei. Spiller hovedsakelig Assault og Engineer. Husker jeg brukte et våpen i Bad Company2 for noen år siden, finnes denne i BF3? Våpenet kan beskrives som "2 in 1". Maskingevær med mulighet til å spytte noen granater. "Tror våpenet var elsket og hatet av mange" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå