Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cheats er hovedgrunnen til at jeg ikke spiller så mye online på pc. At det finnes så mange idioter som synes at å hacke/cheate mot andre er så sinnsykt gøy er utrolig -_-

XP-hack er cheat, benekter du det så bruker du vel det selv du da? Det går ut over andre da du umiddelbart får bedre våpen etc.

Det går vel ann å cheate på xbox også, har møtt noen merkelige karer. Men på PC er det sykt.

Lenke til kommentar

Cheats er hovedgrunnen til at jeg ikke spiller så mye online på pc. At det finnes så mange idioter som synes at å hacke/cheate mot andre er så sinnsykt gøy er utrolig -_-

XP-hack er cheat, benekter du det så bruker du vel det selv du da? Det går ut over andre da du umiddelbart får bedre våpen etc.

Det går vel ann å cheate på xbox også, har møtt noen merkelige karer. Men på PC er det sykt.

Du, helt ærlig, hvor dårlig skal du resonere da? Jeg benekta ikke at det var en cheat, men jeg sa det ikke gikk ut over andre spillere i samme grad som andre hacks (aimbot/wallhack). For det gjør det jo ikke. At du møter en spiller som har unlocka alle våpen, eller nesten ingen, har ingen ting å si. Våpen man unlocker senere i spillet er ikke nødvendigvis bedre. Spillere på rank 50 spiller ikke nødvendigvis bedre enn en spiller på rank 10. Men det du skriver tyder på at du ikke er den skarpeste kniven i Battlefield-skuffen.

Har spilt aktivt online på PC i snart 5 mnd, har knapt møtt cheatere som ikke har blit kicket umiddelbart. Kan kun se tilbake på 1 match der admin ikke gjorde noe, mens en fyr satt med tydelig aimbot. Holder du deg derimot på servere der cheatere for boltre seg som de vil, ja da har du deg selv å takke. Finn en server med aktive admins og gode mods.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hehe, ble beskyldt for å ha hack når jeg skjøt ned helikopter med tanks i BC2: Vietnam..

Adminen mente at det ikke var mulig, så jeg svarte med at han burde spille spillet litt først (det var rett etter det var sluppet) , for flere nedskutte helikoptre vil komme i løpet av runden. Jeg hørte ikke mer fra den adminen :D

Jeg har ikke sett mye til cheaters i BC2, egentlig. Det er bare noen få ganger jeg virkelig har merket det, og da har jeg bare leavet serveren. Om det er masse cheatere, er de ihvertfall ikke gode, for det er ikke ofte jeg ser slike "insane" stats...

Lenke til kommentar

Dessuten tror jeg det er begrenset hvor utbredt det egentlig er. Tror en del folk trøster seg selv med at han som eide deg "garantert er en cheater". Har selv blitt beskyldt flere ganger, men har selvfølgelig aldri brukt det.

Ser stadig cheaters. Det er ikke så vanskelig å se når alle killsa deres er headshot og de har over 50 i killstreak.

Lenke til kommentar

Mulig jeg er naiv, men tror jeg aldri har sett folk som cheater?

Velger som oftest å tro at man har flaks/er dyktig...

Selv har jeg en overall på 0,6 i K/D, siden jeg var _utrolig_ dårlig da jeg begynte,

mens nå når jeg har spilt mer har jeg blitt mye bedre og kombinert med litt flaks en runde kan jeg få veldig gode tall. Da kommer folk og sier jeg er noob, cheater osv enkelte ganger.

Spiller dog kun på yv2 servere, kanskje noe mindre der???

Lenke til kommentar

Mulig jeg er naiv, men tror jeg aldri har sett folk som cheater?

Velger som oftest å tro at man har flaks/er dyktig...

Selv har jeg en overall på 0,6 i K/D, siden jeg var _utrolig_ dårlig da jeg begynte,

mens nå når jeg har spilt mer har jeg blitt mye bedre og kombinert med litt flaks en runde kan jeg få veldig gode tall. Da kommer folk og sier jeg er noob, cheater osv enkelte ganger.

Spiller dog kun på yv2 servere, kanskje noe mindre der???

Sikkert samme situasjon som med. Sikkert spilt med mange som har cheata, bare tenker at de er dyktige eller har flaks uten like. Har jo selv at mye flaks, så...

Selv har jeg rundt 110 i skill points, men aner ikke hva jeg har i K/D. Får aldri under én, pleier å ligge rundt 10, ettersom jeg ofte spiller sniper. Men litt for lenge siden jeg har spilt intenst BC2 nå, har blitt mye intervaller.

Lenke til kommentar

Admins er gjerne del av en klan eller community, så om man blir kicket fordi han blir skutt er det bare å skrive en post på forumet deres. Blir det ingen reaksjon og beklagelse holder man seg unna.

De fleste organiserte er jo seriøse så den aktuelle admin blir gjerne kastet ut eller mister rettigheter...

Er jo ikke alle som gidder å si ifra, men det skaper jo et bedre samfunn over BF-fjøla.

Lenke til kommentar

Er ofte åpenbart at folk cheater. Har spillt mye på rush på Valparaiso, og der har jeg flere ganger møtt på folk som står i fyrtårnet og meier ned folk på nest siste del av mappet med hagla. Når det er så lang avstand så ser man jo ikke personen en gang pga. render distance...

Kan jo også nevne at punkbuster systemet gjør en utrolig bra jobb, og at cheatere alldri har vært et problem i BF. Satser på at de følger opp trenden i BF3. :)

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Punkbuster funker på det det skal gjøre, men er så sykt tungvindt. I BF3 må ett bedre system i forhold til opprett holdning av Punkbuster brukes. Er så inngrodd tungvindt og måtte oppdatere/reinstallere støtt og stadig.

Er PB et problem i BC2 da? Husker at det var en del tull med det i BF2, men har ikke merket noe til det i BC2. Kan hende det er fordi jeg kjører det gjennom Steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...