Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men i virkeligheten så er det også rimelig bortkasta med full auto, det ender med at du ikke treffer den låve veggen du egentlig sikta på, så klart de bruker jo full auto, men det er ikke effektivt, utenom hvis du bare skal sprute kuler på noen, som jo kan ha en slags effekt.

Kommer jo helt an på hva slags våpen du bruker. På våpen med ekstrem rekyl som AG3 treffer man ikke særlig mye, men med en MP5 er man mye mer treffsikker. Men uansett så er det som regel bortkastet da man vanligvis kun trenger ett treff for å sette noe ut av spill. I BF3 derimot man spraye folk med kuler før de dør.
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg greia med å bli kastet ut fra server, og bannet fra den med kode "l2p"?

Jeg sprang rundt på et brett med en hagle, og hadde det helt topp. Ting gikk liksom min vei, og plutselig bannet fra server med kode l2p. Skjønte ikke bæra.

Det er egentlig ingen som liker shotguns, utenom de som bruker det.

På den annen side så fins det mye rare grunner for å bli kicket og bannet at det er helt latterlig, du blir jo bannet på de mest tynneste grunnlag ever, som når du skyter ned samme piloten for tiende gangen fordi han har enda ikke lært så fly eller komme i vinkler der tanken ikke kan ta han ifra, eller sånne som mener at lange tank skudd som tar helis og lignende er hacks, fins neppe en hack som tar høyde for fart på kula, bullet drop, det andre objektets fart og høyde og distanse til objektet du skyter på.

Ta en titt på han her, han er, selvom han også bommer en del, helt rå.

Kommer jo helt an på hva slags våpen du bruker. På våpen med ekstrem rekyl som AG3 treffer man ikke særlig mye, men med en MP5 er man mye mer treffsikker. Men uansett så er det som regel bortkastet da man vanligvis kun trenger ett treff for å sette noe ut av spill. I BF3 derimot man spraye folk med kuler før de dør.

Ja, så klart vil en MP5 være lettere å kontrollere, men det fungerer ikke slik det gjør på amerkianske filmer dessverre.

Der de også skyter uendelige skudd salver uten bytte av løp eller sluttstykke på de MGene som krever det, jadda.

Lenke til kommentar

Det er egentlig ingen som liker shotguns, utenom de som bruker det.

På den annen side så fins det mye rare grunner for å bli kicket og bannet at det er helt latterlig, du blir jo bannet på de mest tynneste grunnlag ever, som når du skyter ned samme piloten for tiende gangen fordi han har enda ikke lært så fly eller komme i vinkler der tanken ikke kan ta han ifra, eller sånne som mener at lange tank skudd som tar helis og lignende er hacks, fins neppe en hack som tar høyde for fart på kula, bullet drop, det andre objektets fart og høyde og distanse til objektet du skyter på.

Det finnes faktisk hacks som fikser bulletdrops etc. Verste jeg opplevde var på Kharg da jeg ble snipet i base av en som sto i motsatt base.
Lenke til kommentar

Det finnes faktisk hacks som fikser bulletdrops etc. Verste jeg opplevde var på Kharg da jeg ble snipet i base av en som sto i motsatt base.

Akkurat det skal jeg like å se før jeg tror det, det finnes hack som bare dreper deg instant, det veit jeg, men bulletdrop compensation, skeptisk der ja.

Med mindre han kan se igjennom fjellet å se hvor kula treffer bak fjellet, for selv med hacks så kan du ikke skyte igjennom bakken, steiner etc.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Vel, jeg har nå sett det selv så jeg vet hvor ille det kan bli. Selvsagt kan det være en liten sjanse for at det ikke var kula som drepte meg og at alt bare ble rapportert som en sniperrifle kill, men fyren gikk nå rundt(i egen base) og fyrte av skudd oppover.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Tror neppe det fins en slik hack, det som derimot fins er en hack som bokstavelig talt bare slayer folk i det de spawner, han kunne like så godt stått med en T-UGS i hånda å drept deg, er nok mer det du har vært utsatt for.

Det var bare i betaen at du kunne skyte igjennom steiner, ha du kunne faktisk det.

Var ekstremt kjekt på Op Metro, når du var defender også bare skyte på spots igjennom steiner og under bakken når det var sprengt ett hull du kunne prone ned i, kjekt å skyte under vegger etc, det er jo fiksa i full versjon så klart, men så klart, fins jo fortsatt noen, som f.eks på damavand peak så fins det en slik stein.

Som sagt, jeg vil se den bulletdrop hacken din.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...