Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh noes, han kjørte over en bil, vi har tapt.

Det har ingenting å si på spill balanse, en som bare er mr über pwn i tank vil vinne uansett.

 

Panservognene i spillet er også ekstremt dårlige på å ta seg frem i terrenget også, du hadde klart deg bedre med en lav lamborghini ute i ødemarka enn de vognene som er i BF3.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Oh noes, han kjørte over en bil, vi har tapt.

Det har ingenting å si på spill balanse, en som bare er mr über pwn i tank vil vinne uansett.

Ja nettopp. Derfor er det ikke meningen at enhver noob skal kunne kjøre rett på og gjennom alt mulig. Det er helt tydelig at disse uknuselige bilbarrierene er strategisk satt opp.
Lenke til kommentar

OFC! så akkuratdet oppe i tråden, er skikkelig down asså, elsker at dere tar slik initativ, made my day! :)

 

Vi klarer sikkert sette opp et lag(som var 5 personer?) :)

 

Ja :) Dette krever selvfølgelig oppslutning fra spillere i Norge. Det er jo mange her som sikkert spiller på random tysker servere uten å få så mye som en musematte tilbake, dessuten at de spiller med randoms på egen squad. Hvorfor skal det være slik? Hvorfor skal man spille med en hel haug med folk man ikke kjenner eller har hørt om? Er det virkelig slik vi har lyst til å spille Battlefield 3 - sammen med noen tilfeldige som likesågodt kunne være NPC eller AI?

 

NEI NEI NEI NEI - bli med og spill med noen du har møtt her, se casting fra Battlefield 3 der det er norske kommentatorer og deltager :D Jeg tror det kan bli bra, uansett så har vi klart å samle 7 000 kr i premiepotten til spillere fra Norge. For noen kan det nesten være ubegripelig hvorfor andre velger å spille random sammen med tyskers og ruski - Dette er muligvis en måte å promotere dere.. dere som er fra Norge, hvorfor ikke spille sammen og ha det gøy sammen???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sammen med noen tilfeldige som likesågodt kunne være NPC eller AI?

åhh, jeg ble faenmeg rørt av det :p Akkurat slik tenker jeg også, også på PC, som ikke har mic support ingame, sammenligner ofte battlefield uten venner som krigføring med munnbind :p

 

Snakker med venner nå, vi melder oss sikkert på i løpet av uka, er det noe jeg kan gjøre for å få mer spillere, jeg kan snakke med folk jeg kjenner og sånt, men noe annet :)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spre det så mye du kan gjerne :) Det er jo tross alt venners venner og norske spillere som inviteres. Får jo håpe at BF3 ikke består av bare random tyske servere..hihih. Poenget er mer å delta enn å vinne denne gangen, men om det blir en regelmessig event så kan det jo være at pro-wannabe-pro kommer frem og at man kan spørre om større sponsing.

 

Man kan jo velge å spille på randoms og tysker servere, eller man kan velge å spille sammen med nordmenn. Som sagt - alt er avhengig av spillere fra Norge, om de ikke ser poenget i å spille på norske arrangement, så er det heller ikke noe poeng å kaste penger og ressurser den veien. Det står på spillerne - det er dem som avgjør om det blir noe eller ikke.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

*snip*

 

Takk for svar tidligere i tråden. Jeg og noen venner stiller sannsynligvis med lag. Vi har aldri prøvd å spille match før i bf3, så det kan bli spennende. Vi har imidlertid godt teamplay når vi spiller public, og jeg tror aldri vi har spilt sammen uten å bli ace squad. Men så er jo det public også.

 

Anyways, dette kan kanskje få en egen tråd her på forumet også? Ting som dette forsvinner fort mellom alt det andre i denne tråden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sett gjerne opp en tråd :) Invitasjonen står til spillere fra Norge, og man kan jo tenke seg at det er norske spillere her som kunne sett nytten av å samles og gjøre noe sammen. Nå har vi samlet premier for 7 000 norske kroner, fra en sponsor som håper at vi kan få det til - det gjenstår å se om dere har lyst til å ta utfordringen. Promoteringen og premiene venter på dere, og vi vil forsøke å caste finalene den 3. mars på twitch - alt i alt kan man jo ønske at Norge er et land der man kan spille mot og med hverandre i battelfield 3. EA tror ikke det, men dere kan være med å bevise at vi kan :)

 

EDIT: Sender mail til Tor Steinar i Gamer.no og Gamers Paradise :D

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser XO og TB er med, greit nok at TB sikkert bare er 8on8 folk som mixer ett 5on5 lag så er det nada vits å være med, med mindre man enten er i to av de lagene, XO tar den der hvis det ikke er noen andre eller bedre som melder seg.

 

Så du regner norsk bidrag utifra hvor du kan vinne eller ikke. Blir ikke det å si det samme som å bidra er ikke en opsjon så lenge jeg ikke kan vinne? - hva skjer da med events? Blir det slik at du kan vinne mer ved å spille på en random tysk server?

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...