Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke se at de har fordummet BF3 til PC. Konsoll har maks 24 spiller mot PC som har 64, Konsoll har maks 30fps i 720p mot PC som med rett maskinvare klarer 5760x1080 og over 100fps. Konsoll har å mye mindre brett enn PC versjonen samt forferdelig grafikk.

 

Så jeg ser ikke helt hva de har fordummet.

 

Edit: Hadde skjønt problemet visst PC versjonen hadde samme begrensinger som konsoll.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Ble kicket for å være for awsome. Jeg og kjæresten min banket det andre laget i filler og ble kicket, selv om alle regler ble fulgt -_- Sendte en melding til han etterpå og han turte ikke å svare på den gitt :p

 

Har ikke spilt på veldig lenge, begynt litt mer i det siste, men dæven å mer camping "sitte i hjørner på random steder" har blitt mer populær..

Lenke til kommentar

Ja, men det luker vekk campere og andre nubs som legger seg i buskene.

Nå må de løpe rundt, som de ikke er vant til og da dør de med en gang og vi vinner.

Du er jo ikke akkurat noe mindre camper der du sitter med din Mortar :p

Så på BL at Mortar ligger på din 3 plass over våpen med flest kills, så du er tydeligvis glad i den.

Lenke til kommentar

Mortar har sin nytte den som alle våpen i BF3, brukt med omhu så kan tu ta ut campere, andre mortar-campere, røyk-legging.

 

Hvor mange her tar en runde med en MAV iblant bare for å ta ut motstanderens tugs, spawnbeacons og ikke minst soflams ? Vet alle her at du KAN ødelegge disse med en MAV ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Visste det gikk an med spawnbeacons, men kan godt hende jeg har flydd altfor til å ha sett at det er TUGS eller soflam. Gjør det nesten hele tiden når jeg er recon og har MAV.

 

Mortar er ganske artig på Op Firestorm, iallefall serveren jeg spiller på. Dæven så mange campere det er. Bare stiller meg på taket på B og tar ut eller tvinger de til å bevege på seg når de sitter i den skyhøye masten på C og rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...