Vice Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 La spesielt merke til at de hadde senket på kravet til Mortar medaljen. Jeg var bare halvveis men plutselig nå hadde jeg fått medaljen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvem i huleste helsikken har lagd den softgunen av en m320?? Spilt flere hardcore matcher; skyter og treffer de på under 0,5m avstand.. han overlever.. man merker ordentlig at det ikke er "battlefield" men heller "Betafield".. trudde de skulle være någelunde flinke når det gjaldt våpen.. jaja... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er vel ganske lenge siden m320 ble nerfet fra å bruke granater til øvingsgranater pga. mye syting og klaging. Skjedde jo allerede tilbake i BF2. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 ... Hvorfor ikke bare fjerne våpnet hvis det kom for mange klager, istedentfor å ødelegge det helt. (Helt for ferdelig å ta assignments med den) Jaja.. Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det våpenet kan dø. Dedikert noobtube... værre en semi-auto snipere. Noe jeg blir like forbannet hver gang jeg ser en lvl 50 dude i BC2 med. Bolt-action, eller ikke bruk sniper. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Dere bare klager og klager. Det går ikke ann å lage et spill som alle er 100% fornøyde med. Visst man øker damage på M320 så blir det klaging da å. Å folk som vil bruke semi sniper må da få lov til det. 4 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Folk må da få lov til å bruke hva de vil, er det syyykt OP så bruk det selv da så er det sin egen feil at man flyr rundt UP. 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det våpenet kan dø. Dedikert noobtube... værre en semi-auto snipere. Noe jeg blir like forbannet hver gang jeg ser en lvl 50 dude i BC2 med. Bolt-action, eller ikke bruk sniper. er du seriøs? man kan bruke det våpenet man vil, slutt å klag! Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Trikset er å drepe de før de dreper deg. Med litt practice så er ikke det noe problem, for nivået på public er latterlig lavt. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 ehm... EOD bot, bare meg eller er du mere i luften enn på bakken? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hvem i huleste helsikken har lagd den softgunen av en m320?? Spilt flere hardcore matcher; skyter og treffer de på under 0,5m avstand.. han overlever.. man merker ordentlig at det ikke er "battlefield" men heller "Betafield".. trudde de skulle være någelunde flinke når det gjaldt våpen.. jaja... Granatene er ikke aktive på korte avstander. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Granatene er ikke aktive på korte avstander. Når det sier "poff" så vil jeg tippe saken gikk av. Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Trikset er å drepe de før de dreper deg. Med litt practice så er ikke det noe problem, for nivået på public er latterlig lavt. Trikset er å drepe dem før raketten fra RPG/granaten fra noobtuben har forlatt våpenet deres. De fleste suger ja, og derfor bruker de våpner hvor man ikke trenger noen særlig ferdigheter. Så lenge de skyter ca rett, dauer alt innen ett par meters radius ser det ut som. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 For å bruke det som et godt supplement/effektivt drapsvåen, så må du ha en del skills da. Du får kanskje en kjapp kill, men så er du kritisk utsatt en liten periode. Og om du ikke drepte alle i Nærheten så er du fucked. Som et supplement til når du bare kan treffe motstanderen med granat (vegg etc.) Eller tom for ammo/reaload, så er det hypereffektivt for å ta ut de siste. Eller i værste fall presse fienden tilbake. Dette krever dog skills for å utføre, og gjør det mulig å fungere uten en sammarbeidsvillig squad. Det er de som ikke har mulighet for kompiser å joine, Og du må da kjøre one man army. :-P 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Folk klager på rpg fordi de daua. 1-0 til rpg'ern. Folk med skills vet når de må bruke rpg og ikke. Forøvrig helt enig med Andrull. Endret 16. februar 2013 av blinc Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Spiller det noe rolle hva man blir drept av egentlig? Visst man ikke tåler å bli skutt i et spill, så bør man nok bytte sjanger Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Alle våpen i BF3 er lagd for å drepe. Det blir dermed tull å sutre over RPG og M320 o.l. Og alle våpnene er blitt lagt inn i spillet for å bli brukt. Klart - Det er irriterende å bli spammet ned av granater fra en RPG, spesielt om du er realist og tenker på hva en RPG faktisk skal brukes til. Dessverre er ikke Battlefield en simulator, og man må dermed tåle å bli skutt på av RPG's og granatkastere. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det skulle kommet en visa-funksjon hvor man la inn kortnummer og ammo man brukte ble trukket fra kontoen etter hver runde. Da ville man fått balansert bruk. 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 javell, og hva med de som faktisk har tusener å bruke til ammo da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå