Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Har lest om minimum og recommended system requirements, men hva skal egentlig til for å spille dette spillet på maks? Jeg må vite om jeg må spare litt av feriepengene på å oppgradere datamaskinen :p Helst i 2560x1600, frykter det kan bli heavy.

- 4 GB ram antar jeg vil bli anbefalt.

- Skjermkortet bør kanskje være et GTX 570 (mulig GTX 580) eller et HD 6970.

- Når det kommer til CPU vil vel en Sandy Bridge brikke holde. 2500K.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medichorer hjelper laget enormt. Vil heller at en homse skal få en ekstra death enn at laget skal miste tickets bare fordi han ikke vil kjempe videre.

Ja, medichorer hjelper enormt, men ikke når de løper frem som kaniner mens det andre laget reloader våpene sine og gjennoppliver alle i en skytesone, får å så se de bli drept igjen fordi det var umulig for dem å komme deg ut av skuddlinja, også skal medichorene repetere dette 5-15 ganger.

Det hjelper absolutt IKKE!

Lenke til kommentar

I kampens hete så er det ikke så lett. Når jeg spilte som medic og noen ble skutt i nærheten tenkte jeg: skal jeg skyte på fienden og dø en sikker død, eller skal jeg gjenopplive en lagkamerat så vi har en sjanse? Hvis vi to holder ut lenge nok, kan resten av squad medlemmene spawne rundt oss, og da kan vi rule på banen.

Man skal alltid være "aware once sorroundings" når man spiller. Når du blir skutt, og du vet det var en medic 10 meter unna, så vær klar som faen for å bli gjenopplivet. Ikke sjekk sms og Mail på telefonen mens du ser telleren telle ned til du blir respawnet.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Og at man får +1 death når man blir revivet er en bagatel som ikke går ut over noe som helst og er ikke et problem heller.

Det er ikke noen bagatell. Jeg er ingen statshore, men jeg kommer ikke til å gidde å bli revivet i skuddsonen for å hjelpe til, hvis jeg heller kan spawne trygt et annet sted å ta det derfra. Det skal være en fordel å gå med andre i squaden, å spille lagspill for å få bedre stats enn at man får death hver gang du blir revivet av en annen i squaden. Og det sier jeg som en som nesten alltid går rambo.

Lenke til kommentar

Og at man får +1 death når man blir revivet er en bagatel som ikke går ut over noe som helst og er ikke et problem heller.

Det er ikke noen bagatell. Jeg er ingen statshore, men jeg kommer ikke til å gidde å bli revivet i skuddsonen for å hjelpe til, hvis jeg heller kan spawne trygt et annet sted å ta det derfra. Det skal være en fordel å gå med andre i squaden, å spille lagspill for å få bedre stats enn at man får death hver gang du blir revivet av en annen i squaden. Og det sier jeg som en som nesten alltid går rambo.

Please, ikke statshore? Fordelen du har med å bli revivet er at laget ditt ikke mister ticks på din død. Du kommer raskere tilbake i action og kan hjelpe squadmates.

Lenke til kommentar

Please, ikke statshore? Fordelen du har med å bli revivet er at laget ditt ikke mister ticks på din død. Du kommer raskere tilbake i action og kan hjelpe squadmates.

Ja, det er fordelen, men det er totalt ulogisk at du skal få death, når du blir revivet. Og hvorfor mister ikke laget tickets når det det er registrert som death? Det kunne heller hvert et minuspoeng for å bli skutt, eller at man hadde begrenset %hp når man blir revivet.

Lenke til kommentar

Ganske enkelt, det blir økt press på medics til å revive da man ikke får +1 death. Flere vil akseptere at man combat reviver og som resultat få økt dynamikk.

Og jeg er forsåvidt enig, ulogisk å få death og så du blir reviva, burdte jo egentlig heta ressurecta :) Battlefield inneholder jo ikke priests eller mages :)

Lenke til kommentar

En ulempe med at man ikke registrerte deaths er at det hadde blitt vanskeligere å avsløre cheaters ;)

Fyren med 20/0 jukser som regel med dagens system. Ikke så hvis deaths ble trukket fra ved revive..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Eneste jeg har sett er Aimbot og WallHack. Men har selv blitt beskylt for SmokeHack (Å kunne se igjennom smoke), LaggHack (At jeg lagger så de andre ikke kan treffe meg) og ModelHack (At f.eks. jeg ser en vei, men for andre ser det ut som jeg ser en annen vei). Aldri hørt om dette selv men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...