Vertical^ Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har lest om minimum og recommended system requirements, men hva skal egentlig til for å spille dette spillet på maks? Jeg må vite om jeg må spare litt av feriepengene på å oppgradere datamaskinen Helst i 2560x1600, frykter det kan bli heavy. - 4 GB ram antar jeg vil bli anbefalt. - Skjermkortet bør kanskje være et GTX 570 (mulig GTX 580) eller et HD 6970. - Når det kommer til CPU vil vel en Sandy Bridge brikke holde. 2500K. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Medichorer hjelper laget enormt. Vil heller at en homse skal få en ekstra death enn at laget skal miste tickets bare fordi han ikke vil kjempe videre. Ja, medichorer hjelper enormt, men ikke når de løper frem som kaniner mens det andre laget reloader våpene sine og gjennoppliver alle i en skytesone, får å så se de bli drept igjen fordi det var umulig for dem å komme deg ut av skuddlinja, også skal medichorene repetere dette 5-15 ganger. Det hjelper absolutt IKKE! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Medichore? Folk skal vitterlig klage på alt =P Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg klager på ting som ødelegger gameplayet. Ting som serverlag, revive-instadeath, osv. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) I kampens hete så er det ikke så lett. Når jeg spilte som medic og noen ble skutt i nærheten tenkte jeg: skal jeg skyte på fienden og dø en sikker død, eller skal jeg gjenopplive en lagkamerat så vi har en sjanse? Hvis vi to holder ut lenge nok, kan resten av squad medlemmene spawne rundt oss, og da kan vi rule på banen. Man skal alltid være "aware once sorroundings" når man spiller. Når du blir skutt, og du vet det var en medic 10 meter unna, så vær klar som faen for å bli gjenopplivet. Ikke sjekk sms og Mail på telefonen mens du ser telleren telle ned til du blir respawnet. Endret 11. juni 2011 av Megaoctane Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 En ting jeg håper er blitt fikset på; At det ikke telles som en death når du blir skutt, og deretter revivet. Dette skjedde på BC2. Du ble skutt, men ble revivet. Allikevel får du +1 death på tabellen. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Håper hitboxen ikke er så ustabil som i BC2. Og at man får +1 death når man blir revivet er en bagatel som ikke går ut over noe som helst og er ikke et problem heller. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Og at man får +1 death når man blir revivet er en bagatel som ikke går ut over noe som helst og er ikke et problem heller. Det er ikke noen bagatell. Jeg er ingen statshore, men jeg kommer ikke til å gidde å bli revivet i skuddsonen for å hjelpe til, hvis jeg heller kan spawne trygt et annet sted å ta det derfra. Det skal være en fordel å gå med andre i squaden, å spille lagspill for å få bedre stats enn at man får death hver gang du blir revivet av en annen i squaden. Og det sier jeg som en som nesten alltid går rambo. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Som medic håper jeg det er tydelige tegn på de som har valgt å ikke la seg revive slik at man slipper å sette seg selv i fare unødvendig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Og at man får +1 death når man blir revivet er en bagatel som ikke går ut over noe som helst og er ikke et problem heller. Det er ikke noen bagatell. Jeg er ingen statshore, men jeg kommer ikke til å gidde å bli revivet i skuddsonen for å hjelpe til, hvis jeg heller kan spawne trygt et annet sted å ta det derfra. Det skal være en fordel å gå med andre i squaden, å spille lagspill for å få bedre stats enn at man får death hver gang du blir revivet av en annen i squaden. Og det sier jeg som en som nesten alltid går rambo. Please, ikke statshore? Fordelen du har med å bli revivet er at laget ditt ikke mister ticks på din død. Du kommer raskere tilbake i action og kan hjelpe squadmates. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Please, ikke statshore? Fordelen du har med å bli revivet er at laget ditt ikke mister ticks på din død. Du kommer raskere tilbake i action og kan hjelpe squadmates. Ja, det er fordelen, men det er totalt ulogisk at du skal få death, når du blir revivet. Og hvorfor mister ikke laget tickets når det det er registrert som death? Det kunne heller hvert et minuspoeng for å bli skutt, eller at man hadde begrenset %hp når man blir revivet. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det kunne heller hvert et minuspoeng for å bli skutt, eller at man hadde begrenset %hp når man blir revivet. Kanskje redusert hastighet eller mistet muligheten til å spurte også. Lenke til kommentar
DocHoliday Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ganske enkelt, det blir økt press på medics til å revive da man ikke får +1 death. Flere vil akseptere at man combat reviver og som resultat få økt dynamikk. Og jeg er forsåvidt enig, ulogisk å få death og så du blir reviva, burdte jo egentlig heta ressurecta Battlefield inneholder jo ikke priests eller mages Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 http://www.dustinhome.no/pd_5010586606.aspx Da er ny laptop bestilt. Blir spennende og se om den kan dra BF3 noe særlig Kult at man kan customize våpen så mye som de sier. Da blir våpenet også mye mer personlig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) En ulempe med at man ikke registrerte deaths er at det hadde blitt vanskeligere å avsløre cheaters Fyren med 20/0 jukser som regel med dagens system. Ikke så hvis deaths ble trukket fra ved revive.. Endret 12. juni 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hva slags cheats er det egentlig der ute? Aimbot er veldig lett å legge merke til, men finnes det andre sleipe greier? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 har til gode å se speedhacks eller evig liv hacks, Aimbots og wallhacks er vel de vanligste. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Eneste jeg har sett er Aimbot og WallHack. Men har selv blitt beskylt for SmokeHack (Å kunne se igjennom smoke), LaggHack (At jeg lagger så de andre ikke kan treffe meg) og ModelHack (At f.eks. jeg ser en vei, men for andre ser det ut som jeg ser en annen vei). Aldri hørt om dette selv men Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Wallhack og aimbot er mye brukt. I tillegg har du jo cheats som umiddelbart bringer deg opp i høyeste lvl. Ofte brukt hos CoD, da du plutselig er rank 70 på 15 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå