iNcredible_CrAzY Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Du antar altså at proffene er noobs fordi de ikke forstår hva våpen som passer dem best. Jeg er proffisjonel spiller. 5v5 Pro matcher så blir det M16 og AEK på alle pga medium range skyting. Det vil uansett ikke si at alle pubstars må bruke de samme våpene. I pub burde det vært mye større forskjell, siden det er flere spillestiler. Det å se folk løpe på med M16, fordi de tror det er det beste våpenet til alle spillestiler, er jo ganske vittig. Skal gjøre meg ekstre upopulær her og si: Bare noobs bryr seg om våpene, men pro's bryr seg om spillestil og våpenkontroll. Det vil også tilsi at pro's kan bruke alle våpene i spillet og samtidig få en bedre score enn de fleste. Just Sayin' Kos Lenke til kommentar
blinc Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg er proffisjonel Det heter profesjonell. Men jeg tviler ikke på at du er god (du hinter ihvertfall til det). men pro's bryr seg om spillestil og våpenkontroll No kidding Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det heter profesjonell. Men jeg tviler ikke på at du er god (du hinter ihvertfall til det). No kidding Skrivefeil er viktig å rette på ;-) Kanskje du skal ta en setningsanalyse óg? Gjør det! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) F2000 og AEK dreper raskere en M16. Er glad for at så mange sverger til M16 istedenfor AEK f,eks. Jeg er veldig fornøyd med balansen som den er nå. Blir kjedelig visst alle våpnene oppfører seg helt likt Ja finnes jo våpen som har raskere "time to kill" men det er jo bare ett(to) av parameterne. Når for mange av parameterne blir godt over gjennomsnitts så begynner våpenet å bli ubalansert da det egner seg meget bra til stort sett alle situasjoner. Endret 14. februar 2013 av Vice Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Derav M16 er balansert. Er god på alt. Fin balanse på våpenet i seg selv. (Kontra andre våpen som er gode på en ting, og dårlig på andre, er ikke så "balansert") Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Skal gjøre meg ekstre upopulær her og si: Bare noobs bryr seg om våpene, men pro's bryr seg om spillestil og våpenkontroll. Det vil også tilsi at pro's kan bruke alle våpene i spillet og samtidig få en bedre score enn de fleste. Just Sayin' Det sier seg selv at desto mer spilletid og desto mer effektiv spilletid man har desto bedre blir man. Om jeg møter på en kar som som har bedre reaksjonstid enn meg og headshotter meg hver bidige gang så spiller det liten rolle hva slags våpen jeg har. Men siden jeg (i likhet med sikkert 90% av pubbere), ikke har altfor mye tid å investere i spillet så må jeg forsøke å gjøre det beste ut av situasjonen dersom jeg skal komme best mulig ut, og det innebærer å bruke velkjente "op" våpen. (Og i tillegg så møter jeg jo også primært på pubbere når jeg spiller så jeg har alltid en fair sjanse når det gjelder å gjøre motstand.) Som pubber har man også sjeldent mulighet til å kitte opp squaden på en mest optimal måte i forhold til omgivelsene og en fungerende squad hører med til sjeldenhetene. En random pub squad med M16A3 mot en pro squad med kun pistoler, ville nok blitt utradert kjapt. Deriomot ville en M16 pub squad mest trolig knust en ScarH squad, uansett map Lenke til kommentar
sandweed Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Problemet med M16 er reload tiden. Jeg har unlocket alt for alle våpen, og har mastery dogtas på en god del, i mine øyne er ikke M16A3 er ikke så mye bedre en andre våpen, men kombinert med den reload tiden M16A3 har blir det easy mode. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Enig der. Reloaden er veldig rask og mye hadde vært gjort dersom reloadtiden ble økt. (Ellers mener jeg ikke at M16 er mye bedre enn alle andre våpen, men den har en spesiell parameter sammensetning som gjør at den allround messig sett alltid får en liten edge i forhold til alle andre våpen. Den er det beste allround våpenet i spillet, men den er sabla bra på hele "all round" spekteret sitt og der ligger problemet.) Endret 14. februar 2013 av Vice Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Feks. M416 synes jeg funker greit på alle avstander. Du KAN alltid treffe, men er han for langt unna er det vel bare å spotte og la noen andre ta den, eller gå nærmere? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Forresten noen som har erfaringer med KH2002? Ser i praksis aldri noen som bruker denne? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det er en klon av M16A1 med annet grep. Den er effektiv ut mot 450m ca Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Forresten noen som har erfaringer med KH2002? Ser i praksis aldri noen som bruker denne? Jeg synes den har så merkelig bulletspread. De 2 første kulene treffer muligens, men aldri den siste, derfor foretrekker jeg AN-94 over KH2002. Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Har hørt en del negativt om AN-94, men leser at det tar en del tid å meste den, så det kan ha noe med det å gjøre. Får prøve den. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det er pga den har blowback shifted pulse som hoder igjen rekylen og etter en kort serie da så slipper den ut all energien og da blir den upresis. Den er da presis i korte serier , for eks 2 skudd i hodet. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 I engineerklassen har jeg blitt litt forelsket i AKS-74u... Fungerer godt både på kort- og langdistanse. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg synes SG553 er bedre enn AKS på langt hold. På småe baner med mye close combat liker jeg å bruke A-91 med foregrip og laser. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg synes den har så merkelig bulletspread. De 2 første kulene treffer muligens, men aldri den siste, derfor foretrekker jeg AN-94 over KH2002. Høres rart ut, Jeg sjekket specsene på begge og de er rimelig identiske, faktisk ser KH2002 sitt bulletpattern nesten bedre ut enn M16A3, Skal teste den selv etterhvert. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Åpenbart har de endret litt på kravene for å få medalje for surveilliance. Fikk 13 stk iløpet av en runde :o Metro. Men whatever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå