Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det var snakk om spotting på forrige side her, har noen tilleggsspørsmål:

1. Når man bli spottet, hvor lenge synes man både minimappet og på prikken over soldaten? Er dette tidsbestemt?

2. Når man skyter så dukker man opp på minimappet(unntaket er silencer), hvor lenge er man på synlig da?

 

Det er vel opp til 7 sekunder man kan være spottet på minimappet hvis man gjør det manuelt, mens man kun er synlig spottet på kartet mens man skyter og forsvinner igjen nesten med en gang så fort man slutter å skyte.

 

Sjekk ut denne for litt ekstra info: http://battlefield.wikia.com/wiki/Spotting

 

Var ett par ting jeg selv ikke visste om der, gitt.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er skytter i virkeligheten , blant annet benkeskytter hvor vi putter 5 kuler i ett kulehull hundrevis av meter borte. Bare sola titter frem så forandres kulebanen om det var overskyet på forrige skudd, så en del våpen overasker meg og er nerfet/buffet med tanke på balanse og har ikke rot i virkeligheten.

 

Moderne lyddempere endrer ingenting, om ikke annet er det en fordel med balansen og rekylen.

Dessuten demper en lyddemper bare 1 av 7 lyder så en 338 eller 308 vil fortsatt høres ut som en 22 uten lyddemper.

Hollywood og deres filmtriks skuffer mange som kjøper lyddemper og får vondt i øra.

Lenke til kommentar

Har aldri skjønt meg på folk som skal bruke realisme som argument for arkadespill som BF3 uansett. Realisme gir ikke balanse og spillbarhet...

 

Jeg sier bare at det er annerledes en man forventer basert på erfaring.

Hadde lyddemper hatt null bakdeler hadde alle hatt det, så skjønner at man må gi for å ta.

Lenke til kommentar

Jaja, det var ikke ment som kritikk til deg, derfor jeg prøvde meg med å legge på "uansett" til slutt i setningen, uten at jeg egentlig vet om det er noen andre enn jeg som tolker et "uansett" i slutten av setningen dithen at det ikke er ment som kritikk av innlegget før deg. Det var kanskje bare et svakt øyeblikk.

 

Jeg er trøtt.

 

Forøvrig så tenker jeg å skaffe meg en MTAR, hører at den er awesome. Bruker nå nesten bare P90.

Lenke til kommentar

Det er vel opp til 7 sekunder man kan være spottet på minimappet hvis man gjør det manuelt, mens man kun er synlig spottet på kartet mens man skyter og forsvinner igjen nesten med en gang så fort man slutter å skyte.

 

Sjekk ut denne for litt ekstra info: http://battlefield.w...m/wiki/Spotting

 

Var ett par ting jeg selv ikke visste om der, gitt.. :)

 

Takk for info :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...