Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Noen av dere som spesialtilpasser camo for div brett? Når skal man ha tid til dette med random brett.

Har gjort det noen ganger (mest i begynnelsen), men blir som regel til at jeg ikke gidder/glemmer det. Men mener at det helt klart hadde gitt meg en fordel om jeg brukte dem fornuftig.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare le så tragisk enkelte servere er. Jeg spilte en god omgang og havnet på squad med serveradmins/klan "tux". Syntes det var litt rart riktignok at jeg som regel lå først av dem alle på scorelista. (Har som regel ingenting å stille opp mot aktive klanspillere) Tydeligvis ble de veldig irriterte av det for litt uti omgangen ble jeg kicket & bannet pga. camping faktisk. :lol: Og dette var CQ hvor jeg løp rundt som en gærning(som vanlig) for å cappe. Om jeg faktisk ønsket å campe tror jeg kanskje muligens jeg hadde valgt noe annet enn CQ? Kanskje noe hvor det faktisk er mulig å campe. :lol:

Lenke til kommentar

Forsåvidt, men er så jævla lei den spottinga. Spesielt på fly og heli så funker det nesten aldri med mindre de er rett opp i trynet på deg, og halvparten av gangene jeg spotter så ender jeg bare opp med å skyte istedet og samtidig avsløre meg selv på kartet...

Lenke til kommentar

For min del skulle jeg ønske de fjernet spottingen helt. Hadde det ikke vært spotting så hadde det blitt litt mere variert hvilken sikte man skal bruke, nå er det bare å kline på reddot å skyte som en rambo mot den oransje flekken. På store brett hvor det er jet er det ekstra ille med spotting, synes ikke de skal kunne se en enslig infanterist så lett som de kan nå.

Hadde det ikke hvert for at man kun har 60% health og 0 regen på Hardcore serverene så hadde jeg nok kun spillt der. Er litt mere utfordring når du faktis må se fienden du skyter på.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Liker ikke at man kun har 60% health, våpnene blir så sykt ubalanserte i forhold til normal mode. Skal ikke være sånn at en sniper kan drepe deg med kun å treffe deg i foten.

Synes det er litt mere morro når du ikke har spotting. Da må man velge om man skal ha et sikte beregnet for close range eller et for long range. På normal mode ser jeg sjeldent noen bruke noe annet enn red dot sight.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

(...) og halvparten av gangene jeg spotter så ender jeg bare opp med å skyte istedet og samtidig avsløre meg selv på kartet...

Det er ikke nødvendig å trykke med musa for å spotte, jeg trykker alltid bare "Q" med fienden i siktet, og de spottes automatisk. Det gjelder iallfall på PC.

Lenke til kommentar

Spotting på minimap / uten lyddemper avslører er det på 99.9999% av HC / uten minimap er skjeldent.

Er det spotting over hodet i selve spillet på normal?

60% hp virket lite i begynnelsen, døde av å hoppe ned fra ting osv, men alle har 60% hp og autoregen er bare tull, man får be om medic.

Man dør jo ikke av ett skudd, blir ofte skutt 3-4-5 ganger mens man løper rundt.

En tank må fortsatt ha 10 RPG og man dør ikke mer på HC en vanlig server.

Ser dere spiller på normal og filmer det hele, etter hvert kill må dere reloade.

Ser slitsomt ut.

Lenke til kommentar

Det som virkelig er morsomt ( Dette syns jeg er best på TDM, but still) er å trykke tasten over tab slik at man får opp command linja, og så skrive ui.drawenable 0 ( ui.drawenable 1 for å skru på igjen, eller avslutt spillet)

Dette fjerner all hud, litt problematisk å spawne igjen, men hvis man husker hvor knappen er( eller bare trykk enter) går det greit. Så da må man faktisk lære seg forskjell på US og RU. Dette fungere aller best på TDM fordi der er det ikke kjøretøy som man kan gjemme seg inni.

Endret av EinarOlai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...