Multiverktøy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 hvordan skjermkort? Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 hvordan skjermkort? Ares 2. Neida, Sapphire 7970 3GB. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Helt off topic og ikke for å være frekk men: Å skrive hvordan i stedet for hvilket, er det en dialektgreie, eller er det en ny regel i skriftspråket jeg ikke har fått med meg? Endret 7. februar 2013 av chairgame 1 Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Helt off topic og ikke for å være frekk men: Å skrive hvordan i stedet for hvilket, er det en dialektgreie, eller er det en ny regel i skriftspråket jeg ikke har fått med meg? Dialekt tror jeg. Jeg er på sørlandet, sier ikke direkte "hvordan", men "åssen", som blir hvordan/hvilket. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 kan være fordi jeg lurer på hvilket skjermkort det er, og om det er et ukjent for eg så lurer jeg på hvordan skjermkortet er ? Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 "Åssen" kunne fint erstattet begge der. Åssen skjermkort? Åssen yter skjermkortet/Åssen er skjermkortet? Flott ord. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har jo gått an hele tiden det. Ble bare vanskeligere å få det til. Ah, ok. Var bare ganske sikker på at det ble fjernet i en patch. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Trykket er 8000 meter pr sek, så det nytter ikke å løpe og rulle som på film. Men så trenger man heller ikke det - Myhtbuster testet jo dette med 4.5KG C4 og en dukke som ble skutt opp i lufta 15M unna eksplosjonen, og de fant at sjokkbølgen ikke påvirket lengden/flukten til dukken i det hele tatt (men regner med det ville vært endel øre-ringing )(De testet forøvrig også med 45KG ANFO med samme resultat) Men det er klart, får du denne mengden inne i en trang gang e.l. så blir det jo litt annerledes. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Dialekt tror jeg. Jeg er på sørlandet, sier ikke direkte "hvordan", men "åssen", som blir hvordan/hvilket. Samme her, på min dialekt fra Trøndalag sier vi "kåss" eller "kålles", som fungerer som hvilket eller hvordan. Men "hvordan" er jo et bokmål/riksmålsord allerede, så det hørres bare merkeligere ut. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Sniping er urealistisk lett i bf3. Treff med smaw/rpg burde gi poeng. Man kan risikere å fyre av maange treff mot tanks uten å få et jævla poeng. Også risky buisness man vs tank. Og 9 av 10 proffer bruker M16A3. Man kan begynne å lure, men dice tør vel ikke begynne å justere den hellige kua. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Og 9 av 10 proffer bruker M16A3. Man kan begynne å lure, men dice tør vel ikke begynne å justere den hellige kua. Ble shitstorm sist gang de justerte litt på det våpnet."Proffene" sa at det var det mest balanserte våpnet, og trengte derfor ikke fiks. De mente vel sikkert balansert i den formen at den er god på alt, og ikke i forhold til andre våpen. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 et våpen må jo være best Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Samme her, på min dialekt fra Trøndalag sier vi "kåss" eller "kålles", som fungerer som hvilket eller hvordan. Men "hvordan" er jo et bokmål/riksmålsord allerede, så det hørres bare merkeligere ut. Er det dere som sier "skjø" ofte også? "Æ skal se på TV, skjø"? Hvis ja vil jeg vite hva det betyr, hører det på jobb (mye telefoner), har valgt å ignorer til nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Her er formelen for trykkbølge med c4 Enten står man stille for man tåler trykket eller så dør man. Løpe vekk fra noe som går 8050m/s går bare i hollywood. Radiusen til c4 er uansett bare 1 meter og sekundærradiusen 2 meter. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 M16A3 er nok det beste allround våpnet. På kloss hold er det mange våpen som er mye bedre, AEK, F2000, FAMAS osv. F2000 og AEK er ikke så værst på medium avstand heller, men de har fryktelig lang reload i forhold til M16A3. Synes de godt kunne ha slengt på 1 sekund ekstra reload tid på den for å få den litt mere inline med F2000 som kun skyter 50 skudd ekstra i minuttet. Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Foretrekker M416, med M145 sikte. Det, eller sniper. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er ihvertfall kjekt at det som blir av mange omtalt som det beste assault våpenet er tilgjengelig for alle veldig tidlig i spillet. Kjipt hvis dette var et våpen i en expansion. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Noen av dere som spesialtilpasser camo for div brett? Når skal man ha tid til dette med random brett. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Er det dere som sier "skjø" ofte også? "Æ skal se på TV, skjø"? Hvis ja vil jeg vite hva det betyr, hører det på jobb (mye telefoner), har valgt å ignorer til nå. Nei, det er mere "mainstream" trøndersk, på min dialekt er det "E" og "shu/sju", ikke "Æ" og "shø/sjø". Så den setningen hadde blitt: "E ska sjå på TV shu". Tilbake til topic: Anngående camo, jeg gadd til slutt ikke å endre camo lengre, fordi det ble satt til default for hver runde. Har de endret på det nå? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det betyr "skjønner du" og ikke som et spørsmål. Jeg er mett skjønner du. Jeg så iallefall en med svart cammo og sniper med scope uten sol i pga rett under grensen ligge i mørket med lyddemper. Brukte kvarter på å se han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå